Cała aktywność
Kanał aktualizowany automatycznie
- Wczoraj
-
Dołączył do społeczności: lukson
-
Sharegon v2.6 - Cloudflare Turnsite + ulepszenia interfejsu i płynniejsze działanie
Dodaliśmy przycisk do skopiowanie całego bloku kodu codecopy.mp4
-
VapVap.cc - WaitHack, DamageHack, Desync, FarmBot, AutoPickUp - Metin2 Bot
Oczywiście, że jest ;) bo udzielamy jej bezpośrednio na discordzie, a nie po forach ;p
-
Dołączył do społeczności: wycho
-
VapVap.cc - WaitHack, DamageHack, Desync, FarmBot, AutoPickUp - Metin2 Bot
To niezła pomoc. 😄
-
VapVap.cc - WaitHack, DamageHack, Desync, FarmBot, AutoPickUp - Metin2 Bot
Warto dołączyć na nasz serwer discord i zapytać się stałych graczy tego serwera o ich ustawienia ;)
-
VapVap.cc - WaitHack, DamageHack, Desync, FarmBot, AutoPickUp - Metin2 Bot
Hmm, myślę że trzeba oznaczyć kogoś kto pracuje przy projekcie @KoMaR1911 @mottled
-
VapVap.cc - WaitHack, DamageHack, Desync, FarmBot, AutoPickUp - Metin2 Bot
Witam , jakie wartosci ustawic na 2009 zeby waithack bil normalnie ? bo jak narazie to albo skacze albo prawie nie bije
-
Dołączył do społeczności: oko29
-
EntryCore - stabilne source dla Twojego serwera - wersja v2.1.1
this project must go to trash, author dont want more work with this.
-
EntryCore - stabilne source dla Twojego serwera - wersja v2.1.1
lets see
-
Dołączył do społeczności: akananow
-
Dołączył do społeczności: Nikes
-
małe poprawki dla DirectX9
- Poprawka utils.cpp
Dołączył do społeczności: HellmanssDołączył do społeczności: PetrobolosArta zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe- Vidra2 - Pliki serwerowe
- Ostatni tydzień
- Vidra2 - Pliki serwerowe
ThxDołączył do społeczności: ciumkamskunaDołączył do społeczności: nores003- Vidra2 - Pliki serwerowe
- VapVap.cc - WaitHack, DamageHack, Desync, FarmBot, AutoPickUp - Metin2 Bot
<3- MeshLab + GrannyMeshDumper
Brother Thank You- Wygląd logowania clienta
No mi się wydaje że to właśnie jego jak @Thorek napisał.- Wygląd logowania clienta
Bo to jest dokładnie grafika od niego!- Wygląd logowania clienta
Wygląda jak pierwsza wersja logowania od Tatsumaru, fajne, fajne.- Wygląd logowania clienta
- M2Heat - cheat na serwery Gameforge (Ostatnia aktualizacja: 18.05.2024)
wow- [IKARUS] OfflineShop v2 Ultimate
Przesyłam wam fix na nakładające się sklepy od kebabów Witajcie przyjaciele, jako ZibaGames naprawiliśmy problem polegający na tym, że sklepy wykryte w wersji Ikarus OfflineShop V2 mogą być otwierane zagnieżdżone. Wraz z nową aktualizacją dodano kontrolę odległości między sklepami, co całkowicie rozwiązało problem. Szukaj: void CShopManager::CreateShopEntity(SHOP_HANDLE shop) { auto& spawn = shop->GetSpawn(); if (auto sectree = SECTREE_MANAGER::Instance().Get(spawn.map, spawn.x, spawn.y)) { auto entity = std::make_shared<ShopEntity>(); entity->SetShopName(shop->GetName()); entity->SetMapIndex(spawn.map); entity->SetXYZ(spawn.x, spawn.y, 0); entity->SetShop(shop); #ifdef EXTEND_IKASHOP_ULTIMATE entity->SetShopType(shop->GetDecoration()); #endif sectree->InsertEntity(entity.get()); entity->UpdateSectree(); shop->SetEntity(entity); m_entityByVID[entity->GetVID()] = entity; } } Zamień na: #ifndef DISTANCE_APPROX #define DISTANCE_APPROX(x, y) (abs(x) + abs(y)) #endif void CShopManager::CreateShopEntity(SHOP_HANDLE shop) { auto& spawn = shop->GetSpawn(); // Karakter opsiyonel — sadece bilgi amaçlı LPCHARACTER ch = CHARACTER_MANAGER::instance().FindByPID(shop->GetOwnerPID()); if (auto sectree = SECTREE_MANAGER::Instance().Get(spawn.map, spawn.x, spawn.y)) { long new_x = spawn.x; long new_y = spawn.y; bool conflict = true; int max_try = 20; std::random_device rd; std::mt19937 gen(rd()); std::uniform_int_distribution<> dis(-150, 150); while (conflict && max_try > 0) { conflict = false; new_x = spawn.x + dis(gen); new_y = spawn.y + dis(gen); auto check_shops = [&](LPENTITY ent) { if (ent->IsType(ENTITY_NEWSHOPS)) { if (DISTANCE_APPROX(ent->GetX() - new_x, ent->GetY() - new_y) < 100) conflict = true; } }; sectree->ForEachAround(check_shops); --max_try; } if (conflict) { if (ch) ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "FIX_SKLEPY1"); return; } auto entity = std::make_shared<ShopEntity>(); entity->SetShopName(shop->GetName()); entity->SetMapIndex(spawn.map); entity->SetXYZ(new_x, new_y, 0); entity->SetShop(shop); #ifdef EXTEND_IKASHOP_ULTIMATE entity->SetShopType(shop->GetDecoration()); #endif sectree->InsertEntity(entity.get()); entity->UpdateSectree(); shop->SetEntity(entity); m_entityByVID[entity->GetVID()] = entity; } }- M2Heat - cheat na serwery Gameforge (Ostatnia aktualizacja: 18.05.2024)
Pewnie już nie działa.- M2Heat - cheat na serwery Gameforge (Ostatnia aktualizacja: 18.05.2024)
W jaki sposób działa wam ten cheat jeśli minął rok od ostatniej aktualizacji?- Sharegon v2.6 - Cloudflare Turnsite + ulepszenia interfejsu i płynniejsze działanie
Aktualizacja (28.06.2025 - 20:16) Zaktualizowaliśmy ikony od ilości postów, rozwiązanych tematów, reputacji w widoku tematu Zaktualizowaliśmy box od informacji ukrytych treści. Zaktualizowaliśmy wizualne oznaczanie użytkowników tak się teraz prezentuje @Sevence Nowy wygląda dla przycisków uznaj za pomocny, cytuj i cytowanie wielokrotne. Ulepszono wygląda dla komponentów Kto jest online i Kto był online. Ulepszono widok Legendy grup. Zmieniono wygląda przycisku od czatu na aplikacji. Powiększono komponent kto jest online na aplikacji. Dodano przyklejony header (minimalistyczny) Usprawniono header na aplikacji również przyklejany do góry.- Sharegon v2.6 - Cloudflare Turnsite + ulepszenia interfejsu i płynniejsze działanie
Dzięki Nervarien za opis patcha! To teraz sklep / EntryCore 🫣 - Poprawka utils.cpp