Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. Dołączył do społeczności: lukson
  3. Dodaliśmy przycisk do skopiowanie całego bloku kodu codecopy.mp4
  4. Oczywiście, że jest ;) bo udzielamy jej bezpośrednio na discordzie, a nie po forach ;p
  5. Dołączył do społeczności: wycho
  6. Warto dołączyć na nasz serwer discord i zapytać się stałych graczy tego serwera o ich ustawienia ;)
  7. Hmm, myślę że trzeba oznaczyć kogoś kto pracuje przy projekcie @KoMaR1911 @mottled
  8. Witam , jakie wartosci ustawic na 2009 zeby waithack bil normalnie ? bo jak narazie to albo skacze albo prawie nie bije
  9. Dołączył do społeczności: oko29
  10. this project must go to trash, author dont want more work with this.
  11. Dołączył do społeczności: akananow
  12. Dołączył do społeczności: Nikes
  13. Dołączył do społeczności: Hellmanss
  14. Dołączył do społeczności: Petrobolos
  15. Arta zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
  16. Działają gites :D
  17. Ostatni tydzień
  18. Thx
  19. Dołączył do społeczności: ciumkamskuna
  20. Dołączył do społeczności: nores003
  21. Brother Thank You
  22. No mi się wydaje że to właśnie jego jak @Thorek napisał.
  23. Bo to jest dokładnie grafika od niego!
  24. Wygląda jak pierwsza wersja logowania od Tatsumaru, fajne, fajne.
  25. Przesyłam wam fix na nakładające się sklepy od kebabów Witajcie przyjaciele, jako ZibaGames naprawiliśmy problem polegający na tym, że sklepy wykryte w wersji Ikarus OfflineShop V2 mogą być otwierane zagnieżdżone. Wraz z nową aktualizacją dodano kontrolę odległości między sklepami, co całkowicie rozwiązało problem. Szukaj: void CShopManager::CreateShopEntity(SHOP_HANDLE shop) { auto& spawn = shop->GetSpawn(); if (auto sectree = SECTREE_MANAGER::Instance().Get(spawn.map, spawn.x, spawn.y)) { auto entity = std::make_shared<ShopEntity>(); entity->SetShopName(shop->GetName()); entity->SetMapIndex(spawn.map); entity->SetXYZ(spawn.x, spawn.y, 0); entity->SetShop(shop); #ifdef EXTEND_IKASHOP_ULTIMATE entity->SetShopType(shop->GetDecoration()); #endif sectree->InsertEntity(entity.get()); entity->UpdateSectree(); shop->SetEntity(entity); m_entityByVID[entity->GetVID()] = entity; } } Zamień na: #ifndef DISTANCE_APPROX #define DISTANCE_APPROX(x, y) (abs(x) + abs(y)) #endif void CShopManager::CreateShopEntity(SHOP_HANDLE shop) { auto& spawn = shop->GetSpawn(); // Karakter opsiyonel — sadece bilgi amaçlı LPCHARACTER ch = CHARACTER_MANAGER::instance().FindByPID(shop->GetOwnerPID()); if (auto sectree = SECTREE_MANAGER::Instance().Get(spawn.map, spawn.x, spawn.y)) { long new_x = spawn.x; long new_y = spawn.y; bool conflict = true; int max_try = 20; std::random_device rd; std::mt19937 gen(rd()); std::uniform_int_distribution<> dis(-150, 150); while (conflict && max_try > 0) { conflict = false; new_x = spawn.x + dis(gen); new_y = spawn.y + dis(gen); auto check_shops = [&](LPENTITY ent) { if (ent->IsType(ENTITY_NEWSHOPS)) { if (DISTANCE_APPROX(ent->GetX() - new_x, ent->GetY() - new_y) < 100) conflict = true; } }; sectree->ForEachAround(check_shops); --max_try; } if (conflict) { if (ch) ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "FIX_SKLEPY1"); return; } auto entity = std::make_shared<ShopEntity>(); entity->SetShopName(shop->GetName()); entity->SetMapIndex(spawn.map); entity->SetXYZ(new_x, new_y, 0); entity->SetShop(shop); #ifdef EXTEND_IKASHOP_ULTIMATE entity->SetShopType(shop->GetDecoration()); #endif sectree->InsertEntity(entity.get()); entity->UpdateSectree(); shop->SetEntity(entity); m_entityByVID[entity->GetVID()] = entity; } }
  26. W jaki sposób działa wam ten cheat jeśli minął rok od ostatniej aktualizacji?
  27. Aktualizacja (28.06.2025 - 20:16) Zaktualizowaliśmy ikony od ilości postów, rozwiązanych tematów, reputacji w widoku tematu Zaktualizowaliśmy box od informacji ukrytych treści. Zaktualizowaliśmy wizualne oznaczanie użytkowników tak się teraz prezentuje @Sevence Nowy wygląda dla przycisków uznaj za pomocny, cytuj i cytowanie wielokrotne. Ulepszono wygląda dla komponentów Kto jest online i Kto był online. Ulepszono widok Legendy grup. Zmieniono wygląda przycisku od czatu na aplikacji. Powiększono komponent kto jest online na aplikacji. Dodano przyklejony header (minimalistyczny) Usprawniono header na aplikacji również przyklejany do góry.
  28. Dzięki Nervarien za opis patcha! To teraz sklep / EntryCore 🫣