Zastanawiasz się, czym jest moduł 'hackshield' w źródle gry Metin2? Interesuje Cię, dlaczego warto go usunąć oraz jak to uczynić? Doskonale trafiłeś!
Czym jest moduł hackshield?
Hackshield to moduł zabezpieczający, który pierwotnie miał za zadanie chronić grę przed różnego rodzaju atakami i oszustwami, w tym przed próbami hakowania czy wprowadzania nieuczciwych modyfikacji. Bazuje on na specjalnym zestawie bibliotek i narzędzi, które monitorują działanie klienta gry oraz komunikację między klientem a serwerem.
Dlaczego warto go usunąć?
Choć pierwotnie miał służyć bezpieczeństwu, obecnie jego efektywność jest w wielu przypadkach iluzoryczna. Wielu nowych oszustw omija go z łatwością, co sprawia, że jego skuteczność jest niemal zerowa. Co więcej, jego obecność może prowadzić do nieprzewidzianych błędów, spowolnienia działania gry czy problemów z kompatybilnością. Zdecydowanie nie potrzebujemy w naszym źródle przestarzałego kodu, który nie przynosi realnych korzyści. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest jego usunięcie.
Zaczynamy proces usuwania!
Nie czekaj! Przyszedł czas, aby podjąć konkretne działania i usunąć ten nieaktualny moduł. Postępuj zgodnie z następnymi instrukcjami, aby upewnić się, że Twoje źródło będzie działać płynnie i bez niepotrzebnych komplikacji.
Cześć,👋
Zastanawiasz się, czym jest moduł 'hackshield' w źródle gry Metin2? Interesuje Cię, dlaczego warto go usunąć oraz jak to uczynić? Doskonale trafiłeś!
Czym jest moduł hackshield?
Hackshield to moduł zabezpieczający, który pierwotnie miał za zadanie chronić grę przed różnego rodzaju atakami i oszustwami, w tym przed próbami hakowania czy wprowadzania nieuczciwych modyfikacji. Bazuje on na specjalnym zestawie bibliotek i narzędzi, które monitorują działanie klienta gry oraz komunikację między klientem a serwerem.
Dlaczego warto go usunąć?
Choć pierwotnie miał służyć bezpieczeństwu, obecnie jego efektywność jest w wielu przypadkach iluzoryczna. Wielu nowych oszustw omija go z łatwością, co sprawia, że jego skuteczność jest niemal zerowa. Co więcej, jego obecność może prowadzić do nieprzewidzianych błędów, spowolnienia działania gry czy problemów z kompatybilnością. Zdecydowanie nie potrzebujemy w naszym źródle przestarzałego kodu, który nie przynosi realnych korzyści. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest jego usunięcie.
Zaczynamy proces usuwania!
Nie czekaj! Przyszedł czas, aby podjąć konkretne działania i usunąć ten nieaktualny moduł. Postępuj zgodnie z następnymi instrukcjami, aby upewnić się, że Twoje źródło będzie działać płynnie i bez niepotrzebnych komplikacji.
📂Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> char.h'
❎Usuń wskazany kod:
❎Usuń plik:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> char_hackshield.cpp'
📂Lokalizacja pliku: 'game -> config.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> config.h'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> desc.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
❎Usuń pliki:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> HackShield.cpp'
📂Lokalizacja pliku: 'game -> HackShield.h'
📂Lokalizacja pliku: 'game -> HackShield_Impl.cpp'
📂Lokalizacja pliku: 'game -> HackShield_Impl.h'
📂Lokalizacja pliku: 'Srcs -> Server -> libhackshield'
📂Lokalizacja pliku: 'extern -> lib -> HShield.lib'
📂Lokalizacja pliku: 'extern -> lib -> HSUpChk.lib''
📂Lokalizacja pliku: 'extern -> lib -> HsUserUtil.lib'
📂Lokalizacja pliku: 'extern -> include -> HackShield'
📂Lokalizacja pliku: 'extern -> include -> hshield-5.4.8.1'
📂Lokalizacja pliku: 'extern -> include -> hshield-5.6.3.1'
📂Lokalizacja pliku: 'extern -> bin -> HackShield'
📂Lokalizacja pliku: 'game -> input.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> input_db.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> input_login.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> input_main.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> log.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> log.h'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> main.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> packet_info.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> packet.h'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> MAKEFILE'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> AccountConnector.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
❎Usuń pliki:
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> HackShield.cpp'
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> HackShield.h'
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> HackshieldLicense.h'
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> HackshieldLicense_metin2.h'
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> HackshieldLic
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> HackshieldLicense_metin2client.h'
Usuń te pliki z folderu źródła i odłącz w projekcie.
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonAplication.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStream.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStream.h'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseHandShake.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseLogin.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> UserInterface.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
Usuń tabelkę w bazie danych 'log -> hackshield_log'