Opublikowano 23 Sierpnia 202423 Sie Witam, mam mały problem związany z optymalką. Na wersji 1.5 nie było problemów lecz na wersji 1.8 już coś nie trybi. Porównywałem sobie jak miałem na wcześniejszych plikach i na tych nowych, próbuje sie czegoś doszukać a tu wygląda na tak samo i już głupieje. Bawiłem się w sprawdzaniu czy któryś plik w root nie powoduje jakiś problemów i usuwałem if.app z optymalki no i akurat skille działają jak mam nienaruszony plik introloading oraz playersettingmodule Ale jak dodam to już skille nie trybią, pokaże to na filmie o co mi chodzi: 12345.mp4 Sprawdzałem sysser i logi są następujące: 0823 16:39:03447 :: CFlyingManager::RegisterFlyingData - Already exists flying data named [d:/ymir work/pc/shaman/effect/pokroe.msf] 0823 16:39:03447 :: CFlyingManager::RegisterIndexFlyData(dwIndex=14, c_szFileName=d:/ymir work/pc/shaman/effect/pokroe.msf) - Failed to load flying data file 0823 16:39:09223 :: CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[1901] HAVE NO PATH ERROR 0823 16:39:09223 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 1901 0823 16:39:09223 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[20093] Race[1901]
Opublikowano 23 Sierpnia 202423 Sie tak po za tematem co to za mapa teleportacji ? bo klasa normalnie 😄
Opublikowano 23 Sierpnia 202423 Sie Autor 2 godziny temu, KoYGeR napisał(a): Co to za optymalizacja? Optymalka STH na bazie Daliego. 19 minut temu, Burdavsky napisał(a): tak po za tematem co to za mapa teleportacji ? bo klasa normalnie 😄 Sam ją robiłem, jeśli chcesz więcej szczegółów to zapraszam na pw.
Opublikowano 23 Sierpnia 202423 Sie 19 minut temu, Delta napisał(a): Optymalka STH na bazie Daliego. Ale zes se mixa walna XDD
Opublikowano 24 Sierpnia 202424 Sie Autor Rozwiązanie Zamykam temat, trzeba było w input_login dopisać : ch ->SkillLevelPacket(); w void CInputLogin::Entergame(LPDESC d, const char * data) Sam tą funkcje dodawałem w 1.5 z deva a w 1.8 tego nie było, musze Areczka poinformować żeby nie było cyrków w przyszłości, pozdrawiam i zamykam.