Oryginalne źródło posiada funkcję, która sprawdza, czy proces "game" ma aktywną licencję. Jeśli data wygaśnięcia licencji zostanie przekroczona, nie uruchomimy procesu "game". Postaram się przedstawić, jak usunąć kod odpowiedzialny za weryfikację licencji w źródłowym kodzie gry.
Cześć👋
Oryginalne źródło posiada funkcję, która sprawdza, czy proces "game" ma aktywną licencję. Jeśli data wygaśnięcia licencji zostanie przekroczona, nie uruchomimy procesu "game". Postaram się przedstawić, jak usunąć kod odpowiedzialny za weryfikację licencji w źródłowym kodzie gry.
Rozwiązanie:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> char_manager.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> input.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> input_auth.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
Usuń 2x w funkcjach: 'CInputAuth::Login' i 'CInputAuth::LoginOpenID'
📂Lokalizacja pliku: 'game -> main.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> config.cpp'
❎Usuń wskazany kod:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> MAKEFILE'
❎Usuń wskazany kod:
❎Usuń plik:
📂Lokalizacja pliku: 'game -> check_server.cpp'
📂Lokalizacja pliku: 'game -> check_server.h'
📂Lokalizacja pliku: 'Srcs -> Server -> libserverkey'