Opublikowano 15 Września 202415 Wrz Znalazłem to gdzieś 🥳 Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'common -> service.h / global_config.h / common_defines.h' ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp' 🔎Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj pod spodem: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> regen.cpp' 🔎 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj pod spodem: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔎 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj pod spodem: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔎 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj pod spodem: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔎 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj pod spodem: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Implementacja: 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> regen.h' 🔎 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj pod spodem: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔎 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj pod spodem: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Cytat - Dzięki tej modyfikacji możesz ustawić przedział czasowy dla odradzania się - Po zniknięciu/zabiciu bossa, nastąpi nowy proces odradza się - Nowy czas odrodzenia zostanie ustawiony po wywołaniu funkcji CHARACTER::Destroy() Na każdym poziomie pliki boss.txt, npc.txt itp muszą byc uzupełnione o kolumne z przedziałem czasowym bezpośrednio po czasie odrodzenia Można używać również : 's' 'm' 'h' po podaniu wartości (sekundy, minuty, godziny) Przykład: Stary sposób: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się a w nowy w taki sposób: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się W ten sposób, jeśli potwór o ID 591 zostanie zabity, to odrodzi się w czasie od 10 do 20 sekund. (Czas nie liczy się od momentu zabicia, ale od wywołania CHARACTER::Destroy() (CHARACTER::Destroy() = moment, w którym coś znika, w przypadku zabitego potwora - jego ciało)).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.