Cześć, udostępniam poprawioną regenerację potworów, sposób w jaki zrobił to Ymir wymaga kilku zmian.
Co zyskamy po dodaniu tego fixa?
Zwiększenie wydajności - aktualna nowa metoda regeneracji działa tylko wtedy, gdy jest to potrzebne.
Dokładość czasu w regenie - w metodzie Ymira, gdy czas respawnu był ustawiony na 10s potwór potrafił się zrespić raz po 6s, a raz po 14s. Od teraz czas respawnu będzie dokładny co do sekundy.
Nie jestem autorem poprawki.
➡️1. W common/service.hlub CommonDefines.hdodajemy:
Cześć, udostępniam poprawioną regenerację potworów, sposób w jaki zrobił to Ymir wymaga kilku zmian.
Co zyskamy po dodaniu tego fixa?
Nie jestem autorem poprawki.
➡️ 1. W common/service.h lub CommonDefines.h dodajemy:
➡️ 2. W game/char.cpp w funkcji void CHARACTER::Destroy() po:
➕ Dodajemy:
➡️ 3. W game/regen.cpp szukamy linijki:
♻️ Zmieniamy na:
♻️ W tym samym pliku szukamy funkcji EVENTFUNC(regen_event) i zmieniamy całość! na:
➡️ 4. Przechodzimy do game/regen.h i w strukturze typedef struct regen szukamy:
➕ Niżej dodajemy:
W tej samej strukturze szukamy:
➕ I dodajemy poniżej: