Opublikowano 12 Października 202412 Paź Podrzucam wam wyciek sklepow offline myśli technicznej Ikarusa i MartySamy. Screen INGAME: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Szybkie info:Wersja: UltimateBrakuje patchow 27 oraz 28Pobieralnia: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 12 Października 202412 Paź Autor 1 minutę temu, Delta napisał(a): a bugów pewnie od cholery Jak to z marty bylo robione to mozliwe ze wyogarniali co bylo XD
Opublikowano 12 Października 202412 Paź Paylaşim için teşekkürler Edytowane 12 Października 202412 Paź przez ExoCarossa
Opublikowano 12 Października 202412 Paź Pare podpowiedzi dla osób pracujących na entry-core: - Nie ma modułu Sequence w plikach i może wyskoczyć błąd w visualu z PythonNetworkStreamIkarusShop.cpp : if (!Send(pack)) { TraceError("CANNOT SEND OFFLINESHOP PACKET : SUBHEADER %d - pack",pack.subheader); return; } if(!Send(subpack)) TraceError("CANNOT SEND OFFLINESHOP PACKET : SUBHEADER %d - subpack ", pack.subheader); } To wtedy żeby zatrybiło to poprawiłem tak: if (!Send(sizeof(pack), reinterpret_cast<const char*>(&pack))) // ZMIANA { TraceError("CANNOT SEND OFFLINESHOP PACKET : SUBHEADER %d - pack", pack.subheader); return; } if (!Send(sizeof(subpack), reinterpret_cast<const char*>(&subpack))) // ZMIANA { TraceError("CANNOT SEND OFFLINESHOP PACKET : SUBHEADER %d - subpack", pack.subheader); return; } EffectManager.h Tutaj może error wyskoczyć związane z tym: BOOL RegisterEffect2(const char * c_szFileName, uint32_t* pdwRetCRC, bool isNeedCache=false); To wtedy w PythonIkarusShop.cpp fraze: #ifdef ENABLE_IKASHOP_ENTITIES namespace ikashop { #ifdef EXTEND_IKASHOP_ULTIMATE ShopInstance::EffectID ShopInstance::_FindEffectCRC(const SignString& name) { auto it = s_RegisterEffectMap.find(name); if (it != s_RegisterEffectMap.end()) return it->second; EffectID crc = 0; if (!CEffectManager::Instance().RegisterEffect2(name.c_str(), &crc, false)) { crc = 0; TraceError("CANNOT REGISTER EFFECT FILE : %s", name.c_str()); } zmieniłem na to: #ifdef ENABLE_IKASHOP_ENTITIES namespace ikashop { #ifdef EXTEND_IKASHOP_ULTIMATE ShopInstance::EffectID ShopInstance::_FindEffectCRC(const SignString& name) { auto it = s_RegisterEffectMap.find(name); if (it != s_RegisterEffectMap.end()) return it->second; // EffectID crc = 0; // if (!CEffectManager::Instance().RegisterEffect2(name.c_str(), &crc, false)) { // crc = 0; // TraceError("CANNOT REGISTER EFFECT FILE : %s", name.c_str()); // } EffectID crc = 0; //dodana poprawka pod entry if (!CEffectManager::Instance().RegisterEffect2(name.c_str(), reinterpret_cast<uint32_t*>(&crc), false)) { crc = 0; TraceError("CANNOT REGISTER EFFECT FILE : %s", name.c_str()); } Jeszcze ten #ifdef trzeba dodać z tematu bo będzie wywalać error związany z ApplyAlwaysHidden & ReleaseAlwaysHidden << KLIKNIJ W TEMAT >>
Opublikowano 13 Października 202413 Paź Autor 1 godzinę temu, ExoCarossa napisał(a): Dodawał ktoś już i wie jak to wygląda? Masz screena w temacie, mogę dorzucić więcej jak trzeba będzie Edytowane 13 Października 202413 Paź przez ARK
Opublikowano 14 Października 202414 Paź + za wstawkę na pewno wykorzystam, tylko szkoda ze nikt jeszcze w tych projektach offline shop nie zrobił opcji z możliwością kupienia danej ilości z xx stacku, trza będzie sobie to samemu ogarnąć W dniu 12.10.2024 o 15:38, Delta napisał(a): a bugów pewnie od cholery jakie błędy masz na myśli?
Opublikowano 8 Listopada 20248 Lis mi na martysama 5.8 nie działa, game nie odpala a sysera nie tworzy ma ktoś jakieś pomysły?
Opublikowano 8 Listopada 20248 Lis 2 minuty temu, mostrzymorda napisał(a): źle coś dodłeś, u mnie śmiga normalnie na 5.8. Spróbuj jeszcze raz krok po kroku wszystko jest poprawnie dodane 1:1, tylko game nie odpala jak mam enable ikarius , dodawałeś też te patchy?
Opublikowano 8 Listopada 20248 Lis 6 minut temu, mostrzymorda napisał(a): ta dodawalem, dodaj syser to bedzie wiadomo lub sprawdz napiecie na plycie glownej a masz zwiększony limit na count? game mi wogóle po enable nie odpala zero reakcji i game tworzy 2x wiekszy rozmiar więc coś nie pasuję z typami danych ja nie dodawałem zadnych patchy tylko main dodałem
Opublikowano 8 Listopada 20248 Lis Godzinę temu, Kaszalotpospolity napisał(a): a masz zwiększony limit na count? game mi wogóle po enable nie odpala zero reakcji i game tworzy 2x wiekszy rozmiar więc coś nie pasuję z typami danych ja nie dodawałem zadnych patchy tylko main dodałem Core też się nie tworzy?
Opublikowano 8 Listopada 20248 Lis 10 minut temu, Zephyr napisał(a): Core też się nie tworzy? mam core i debugowałem ale zaduzo zabawy w poprawianie więc sobie odpuszczę zresztą zaduzo biblotek uzywa rapidjson i fmt dla mnie to zbędny balast im więcej biblotek masz w projekcie to więcej problemów na przyszłość przy zmianie platformy
Opublikowano 11 Listopada 202411 Lis Autor 11 minut temu, Azurri napisał(a): Czy ktoś rzetelnie testował te sklepy? Ktoś na pewno ale wątpię czy podzieli sie informacja co i jak z nimi
Opublikowano Wczoraj o 10:28 1 dn Przesyłam wam fix na nakładające się sklepy od kebabówWitajcie przyjaciele, jako ZibaGames naprawiliśmy problem polegający na tym,że sklepy wykryte w wersji Ikarus OfflineShop V2 mogą być otwierane zagnieżdżone. Wraz z nową aktualizacją dodano kontrolę odległości między sklepami, co całkowicie rozwiązało problem.Szukaj: void CShopManager::CreateShopEntity(SHOP_HANDLE shop) { auto& spawn = shop->GetSpawn(); if (auto sectree = SECTREE_MANAGER::Instance().Get(spawn.map, spawn.x, spawn.y)) { auto entity = std::make_shared<ShopEntity>(); entity->SetShopName(shop->GetName()); entity->SetMapIndex(spawn.map); entity->SetXYZ(spawn.x, spawn.y, 0); entity->SetShop(shop); #ifdef EXTEND_IKASHOP_ULTIMATE entity->SetShopType(shop->GetDecoration()); #endif sectree->InsertEntity(entity.get()); entity->UpdateSectree(); shop->SetEntity(entity); m_entityByVID[entity->GetVID()] = entity; } }Zamień na: #ifndef DISTANCE_APPROX #define DISTANCE_APPROX(x, y) (abs(x) + abs(y)) #endif void CShopManager::CreateShopEntity(SHOP_HANDLE shop) { auto& spawn = shop->GetSpawn(); // Karakter opsiyonel — sadece bilgi amaçlı LPCHARACTER ch = CHARACTER_MANAGER::instance().FindByPID(shop->GetOwnerPID()); if (auto sectree = SECTREE_MANAGER::Instance().Get(spawn.map, spawn.x, spawn.y)) { long new_x = spawn.x; long new_y = spawn.y; bool conflict = true; int max_try = 20; std::random_device rd; std::mt19937 gen(rd()); std::uniform_int_distribution<> dis(-150, 150); while (conflict && max_try > 0) { conflict = false; new_x = spawn.x + dis(gen); new_y = spawn.y + dis(gen); auto check_shops = [&](LPENTITY ent) { if (ent->IsType(ENTITY_NEWSHOPS)) { if (DISTANCE_APPROX(ent->GetX() - new_x, ent->GetY() - new_y) < 100) conflict = true; } }; sectree->ForEachAround(check_shops); --max_try; } if (conflict) { if (ch) ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "FIX_SKLEPY1"); return; } auto entity = std::make_shared<ShopEntity>(); entity->SetShopName(shop->GetName()); entity->SetMapIndex(spawn.map); entity->SetXYZ(new_x, new_y, 0); entity->SetShop(shop); #ifdef EXTEND_IKASHOP_ULTIMATE entity->SetShopType(shop->GetDecoration()); #endif sectree->InsertEntity(entity.get()); entity->UpdateSectree(); shop->SetEntity(entity); m_entityByVID[entity->GetVID()] = entity; } }
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.