Cześć, rozwiążemy znany problem „Cannot Find Tree” w funkcji „CHARACTER::Sync” w źródle serwera, a także problemy
które mogą być spowodowane przez sekcję „Dead();” używaną w tej funkcji dla wszystkiego, co nie jest komputerem PC.
Co zmieniliśmy?
Wszystkie udostępnione obecnie poprawki są w zasadzie niekompletne, podejmiemy nowe kroki, aby rozwiązać ten problem u źródła, dzięki czemu usuniemy go całkowicie.
Jak to zrobić?
Nie wchodząc w szczegóły, takie jak edycja mechanizmu nagrody istniejącej funkcji dead, po prostu utworzymy nową funkcję dead i użyjemy jej w Sync.
Głównym celem tej funkcji, której można używać tylko w przypadku mobów i metinów, jest to, że nie daje nagrody (dropu) po funkcji dead, zaczynajmy.
autor: MT2Dev
Cześć, rozwiążemy znany problem „Cannot Find Tree” w funkcji „CHARACTER::Sync” w źródle serwera, a także problemy
które mogą być spowodowane przez sekcję „Dead();” używaną w tej funkcji dla wszystkiego, co nie jest komputerem PC.
Co zmieniliśmy?
Wszystkie udostępnione obecnie poprawki są w zasadzie niekompletne, podejmiemy nowe kroki, aby rozwiązać ten problem u źródła, dzięki czemu usuniemy go całkowicie.
Jak to zrobić?
Nie wchodząc w szczegóły, takie jak edycja mechanizmu nagrody istniejącej funkcji dead, po prostu utworzymy nową funkcję dead i użyjemy jej w Sync.
Głównym celem tej funkcji, której można używać tylko w przypadku mobów i metinów, jest to, że nie daje nagrody (dropu) po funkcji dead, zaczynajmy.
~ AKTUALIZACJA 23.10.2024r !!!
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_battle.cpp'
Szukaj:
Dodaj na tym:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.cpp'
🔍 Szukaj:
Zamień całą funkcje na tą:
Implementacja:
📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char.h'
🔍 Szukaj:
Dodaj pod: