Skocz do zawartości

Dołącz do społeczności Sharegon

Odkryj świat technologii, gier i programowania w Sharegon.pl 🚀

Czy jesteś pasjonatem nowych technologii, zapalonym graczem, czy aspirującym programistą? Nasza społeczność jest miejscem dla Ciebie! Tutaj możesz dzielić się swoimi pomysłami, uczestniczyć w ekscytujących dyskusjach i uczyć się od ekspertów w dziedzinie. Zdobywaj osiągnięcia, buduj swoją reputację i rywalizuj z innymi entuzjastami.

Twoja wiedza i umiejętności mogą wzbogacić naszą społeczność. Stań się częścią Sharegon! 🧩🌐

header

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, Patriea napisał(a):

Jasne, napisz na priv: https://board.pl.metin2.gameforge.com/wcf/index.php?user/316588-patriae/, a potem zwróć honor. 

Szach i mat 😎

  • Serce 1
  • Serce 1
24 minuty temu, Patriea napisał(a):

Jasne, napisz na priv: https://board.pl.metin2.gameforge.com/wcf/index.php?user/316588-patriae/, a potem zwróć honor. 

No i super, ale z tym honorem to ci go nie zwrócę bo nawet ci go nie zszargałem, tylko potwierdziłeś swoją rację.

 

Następnym razem można od razu podać dowody w temacie co do legioniści swojej osoby.

 

Chodz dalej mam wrażenie co coś tutaj jest nie tak. 
No ale jak to się mawia czas pokaże 

Edytowane przez VASTO
Godzinę temu, VASTO napisał(a):

No i super, ale z tym honorem to ci go nie zwrócę bo nawet ci go nie zszargałem, tylko potwierdziłeś swoją rację.

 

Następnym razem można od razu podać dowody w temacie co do legioniści swojej osoby.

 

Chodz dalej mam wrażenie co coś tutaj jest nie tak. 
No ale jak to się mawia czas pokaże 

Oskarżyłeś mnie o kłamstwo - jednak oczekiwałbym przeprosin. 

 

Nie wiem co według Ciebie jest nie tak i nie mam zamiaru zgadywać. Nie mam też zamiaru na siłę dowodzić prawdy i tego, że można nam zaufać. Nie chcesz - nie musisz ufać. Każdy ma do tego prawo. Liczę, że tak jak napisałeś - czas pokaże :). 

Spokojnego weekendu. 

20 godzin temu, Patriea napisał(a):

Oskarżyłeś mnie o kłamstwo - jednak oczekiwałbym przeprosin. 

 

Nie wiem co według Ciebie jest nie tak i nie mam zamiaru zgadywać. Nie mam też zamiaru na siłę dowodzić prawdy i tego, że można nam zaufać. Nie chcesz - nie musisz ufać. Każdy ma do tego prawo. Liczę, że tak jak napisałeś - czas pokaże :). 

Spokojnego weekendu. 

Tak jak napisałem wyżej, przeprosin nie będzie bo nie ma za co, jeśli to cię uraziło w jakiś wyimaginowany sposób to trudno się mówi.

 

Oczywiscie nie muszę wam zaufać ale nie zrozum mnie źle jak wychodzicie na forum publiczne to pasowało by jakoś udowodnić słuszność swoich słów, w metku jednak przekrętów jest sporo i to każdy potwierdzi więc sam rozumiesz chyba jednak o co mi chodzi, tym bardziej jeśli chcieć być w jakimś stopniu profesjonalni.

Tak trochę chcecie przywrócić klimat rozgrywki z 2007- 2010 zaś zarazem wprowadzić innowacyjne systemy rozwoju postaci, ma się to nijak do starych czasów oraz ma się to nijak do czasów obecnych.
Nie oszukujmy się, w czasach 2009 roku, gracze nie rozumieli działania niektórych bonusów jak i statystyk, jeśli chcielibyście to przywrócić (aby dalej ta wiedza miała być odkrywana) musicie wymyślić nie tylko nowe, jak i nowe ich działania.
Samo to już wam wystarczająco czasu zabierze, a co dopiero mowa o całym projekcie i rozgrywce. Było już parę serwerów zagranicznych które chciały odtworzyć dokładnie to samo co wy, czyli rozgrywkę rodem 2009-2010, był nawet jeden czeski serwer który przywrócił klimat 1;1 roku 2009, zaś na serwerze były totalne pustki. Chyba wszyscy zapomnieli czemu gracze globala, porzucili globala i przeszli na prywatne serwery. Nie tylko dlatego że na globalu było parcie na item shop. Głównie przeszli w celu zaoszczędzenia swojego czasu, jak i nowości których nie było na globalu. Dodatkowo mógłbyś pokazać postęp waszych prac, co macie zrobione na moment obecny co mogłoby kogoś potencjalnego zachęcić jakiś screen shot danego systemu z gry, czy coś, co do ekonomii w grze, jest i było to fajne że w tamtych czasach kazdy przedmiot miał swoją wartość, przez dany czas. Jak chcecie rozwiązać problem bodego i sury wp? Jak wiadomo nie od dziś te dwie klasy postaci radzą sobie najlepiej na początku gry, przez skille. planujecie dodać nowe? Sama wizja pomysłu spoko, ale dla większości będzie to przypominało rozgrywkę podnoszenia wszystkiego, sprzedawania u handlarza, czytaniem ksiąg co 24h bo jak wiadomo egzo nie było w dropie ani rad. Co z łowieniem i górnictwem? Fajnie jakbyś opisał wizje podstawowych systemów, właśnie takie jak rozwój umiejętności postaci, M1 - G - P  (nowe), łowienie, górnictwo czy drop. A i jak się to ma do kwestii dungeonów, only DT? Tak samo w kwestii wartości broni jak i zbroi, chcecie jechać schematem z PL'a czy ustawić swoje własne? mowa o broniach zbrojach, jak i klasycznie broniach 30/75 w przypadku średnich i umiejętności. Bo tak trochę mało informacji zostało podanych bo na samo zdanie (rozgrywka z 2009-2010) kojarzy mi się z brakiem peleryn na pierwszą myśl, i podchodzeniem z grupki do grupki expiąc. 
 

15 godzin temu, Hydro napisał(a):

Tak trochę chcecie przywrócić klimat rozgrywki z 2007- 2010 zaś zarazem wprowadzić innowacyjne systemy rozwoju postaci, ma się to nijak do starych czasów oraz ma się to nijak do czasów obecnych.
Nie oszukujmy się, w czasach 2009 roku, gracze nie rozumieli działania niektórych bonusów jak i statystyk, jeśli chcielibyście to przywrócić (aby dalej ta wiedza miała być odkrywana) musicie wymyślić nie tylko nowe, jak i nowe ich działania.
Samo to już wam wystarczająco czasu zabierze, a co dopiero mowa o całym projekcie i rozgrywce. Było już parę serwerów zagranicznych które chciały odtworzyć dokładnie to samo co wy, czyli rozgrywkę rodem 2009-2010, był nawet jeden czeski serwer który przywrócił klimat 1;1 roku 2009, zaś na serwerze były totalne pustki. Chyba wszyscy zapomnieli czemu gracze globala, porzucili globala i przeszli na prywatne serwery. Nie tylko dlatego że na globalu było parcie na item shop. Głównie przeszli w celu zaoszczędzenia swojego czasu, jak i nowości których nie było na globalu. Dodatkowo mógłbyś pokazać postęp waszych prac, co macie zrobione na moment obecny co mogłoby kogoś potencjalnego zachęcić jakiś screen shot danego systemu z gry, czy coś, co do ekonomii w grze, jest i było to fajne że w tamtych czasach kazdy przedmiot miał swoją wartość, przez dany czas. Jak chcecie rozwiązać problem bodego i sury wp? Jak wiadomo nie od dziś te dwie klasy postaci radzą sobie najlepiej na początku gry, przez skille. planujecie dodać nowe? Sama wizja pomysłu spoko, ale dla większości będzie to przypominało rozgrywkę podnoszenia wszystkiego, sprzedawania u handlarza, czytaniem ksiąg co 24h bo jak wiadomo egzo nie było w dropie ani rad. Co z łowieniem i górnictwem? Fajnie jakbyś opisał wizje podstawowych systemów, właśnie takie jak rozwój umiejętności postaci, M1 - G - P  (nowe), łowienie, górnictwo czy drop. A i jak się to ma do kwestii dungeonów, only DT? Tak samo w kwestii wartości broni jak i zbroi, chcecie jechać schematem z PL'a czy ustawić swoje własne? mowa o broniach zbrojach, jak i klasycznie broniach 30/75 w przypadku średnich i umiejętności. Bo tak trochę mało informacji zostało podanych bo na samo zdanie (rozgrywka z 2009-2010) kojarzy mi się z brakiem peleryn na pierwszą myśl, i podchodzeniem z grupki do grupki expiąc. 
 

Jako osoba która była jedną z inicjatorów tego projektu i mimo braku dalszej przynależności, dalej w mniejszym bądź większym stopniu biorąca udział w życiu tego projektu mogę uchylić rąbka tajemnicy:

 

Poniekąd masz rację, gracze nauczyli się tej gry i jej mechanik niemalże na pamięć, ale rzeczy typu zdobywanie poszczególnych przedmiotów z potworów, system ulepszeń, umiejętności postaci, bonusy itp. Są rzeczami które można w pewnym stopniu przepracować w inny sposób, czy jest na to jakiś pomysł? No jakiś jest, ale w tym temacie więcej nie mówię 😌

 

na systemy typu górnictwo czy rybołóstwo również jest ciekawy sposób, którego mogę określić mianem hybrydy. Czyli łączy innowacyjne rozwiązania z zachowaniem starego klimatu.

 

Temat broni 30/75 na serwerze metin2009 został wystarczająco przer****y. Nasza grupa specjalizowała się w obadaniu systemu broni, balansu itp. Mamy opracowany system na rozwiązanie tego problemu oraz problemu dotyczącego wyżej wymienionych klas postaci.

 

Nie chcąc odpowiadać na każdy punkt twojej wypowiedzi śmiało mogę podsumować to w taki sposób: Podałeś najbardziej oczywiste kwestie, które w większości zostały w jakiś sposób opracowane przez analityka oraz pokryte wieloma testami. Lecz nie ma co spoczywać na laurach i trzeba w dalszym stopniu doskonalić to i usprawniać.

 

PS. Chłopaki mają bardzo dobry pomysł, bardzo dobre swoje małe community, bardzo dobrego analityka, wiedzą co robią i w jakim kierunku chcą zmierzać. Brakuje im jedynie osoby co pomoże wprowadzić im to w życie. 
Robią to z serca, nie dla zarobku. Czas to tylko kolejne minuty z życia, nie ważne czy uda im się w rok czy pół. Chcą wprowadzić trochę zamieszania na rynek serwerów metin2 i pokazać, że da się zrobić coś dobrze. A czy to będzie sukces czy też nie, czas pokaże.

 

Edytowane przez Tuike
  • Serce 1
  • Serce 1
18 godzin temu, Hydro napisał(a):

Tak trochę chcecie przywrócić klimat rozgrywki z 2007- 2010 zaś zarazem wprowadzić innowacyjne systemy rozwoju postaci, ma się to nijak do starych czasów oraz ma się to nijak do czasów obecnych.
Nie oszukujmy się, w czasach 2009 roku, gracze nie rozumieli działania niektórych bonusów jak i statystyk, jeśli chcielibyście to przywrócić (aby dalej ta wiedza miała być odkrywana) musicie wymyślić nie tylko nowe, jak i nowe ich działania.
Samo to już wam wystarczająco czasu zabierze, a co dopiero mowa o całym projekcie i rozgrywce. Było już parę serwerów zagranicznych które chciały odtworzyć dokładnie to samo co wy, czyli rozgrywkę rodem 2009-2010, był nawet jeden czeski serwer który przywrócił klimat 1;1 roku 2009, zaś na serwerze były totalne pustki. Chyba wszyscy zapomnieli czemu gracze globala, porzucili globala i przeszli na prywatne serwery. Nie tylko dlatego że na globalu było parcie na item shop. Głównie przeszli w celu zaoszczędzenia swojego czasu, jak i nowości których nie było na globalu. Dodatkowo mógłbyś pokazać postęp waszych prac, co macie zrobione na moment obecny co mogłoby kogoś potencjalnego zachęcić jakiś screen shot danego systemu z gry, czy coś, co do ekonomii w grze, jest i było to fajne że w tamtych czasach kazdy przedmiot miał swoją wartość, przez dany czas. Jak chcecie rozwiązać problem bodego i sury wp? Jak wiadomo nie od dziś te dwie klasy postaci radzą sobie najlepiej na początku gry, przez skille. planujecie dodać nowe? Sama wizja pomysłu spoko, ale dla większości będzie to przypominało rozgrywkę podnoszenia wszystkiego, sprzedawania u handlarza, czytaniem ksiąg co 24h bo jak wiadomo egzo nie było w dropie ani rad. Co z łowieniem i górnictwem? Fajnie jakbyś opisał wizje podstawowych systemów, właśnie takie jak rozwój umiejętności postaci, M1 - G - P  (nowe), łowienie, górnictwo czy drop. A i jak się to ma do kwestii dungeonów, only DT? Tak samo w kwestii wartości broni jak i zbroi, chcecie jechać schematem z PL'a czy ustawić swoje własne? mowa o broniach zbrojach, jak i klasycznie broniach 30/75 w przypadku średnich i umiejętności. Bo tak trochę mało informacji zostało podanych bo na samo zdanie (rozgrywka z 2009-2010) kojarzy mi się z brakiem peleryn na pierwszą myśl, i podchodzeniem z grupki do grupki expiąc. 
 

Rozumiem, co masz na myśli w pierwszym zdaniu, sam kiedyś myślałem podobnie. Teraz jednak wiem, że jest to możliwe do osiągnięcia. Dla Ciebie serwer z dawnych lat to taki, który składa się wyłącznie z tych samych elementów, co wtedy (bez żadnych dodatkowych systemów). To Twoje zdanie, a my mamy inne — wiele naszych argumentów już przedstawiliśmy w komentarzach.

 

  • "[...] Nie oszukujmy się, w czasach 2009 roku, gracze nie rozumieli działania niektórych bonusów jak i statystyk, jeśli chcielibyście to przywrócić (aby dalej ta wiedza miała być odkrywana) musicie wymyślić nie tylko nowe, jak i nowe ich działania.
    Samo to już wam wystarczająco czasu zabierze, a co dopiero mowa o całym projekcie i rozgrywce.[...]"

Dokładnie to zamierzamy robić — projektować systemy od nowa, aby gracze musieli na nowo się ich uczyć, zachowując przy tym styl Mt2 z lat 2007-2010. Czas nie jest dla nas ograniczeniem, mamy go wystarczająco dużo. Systemy, które uznamy za warte zachowania, będą również przebudowywane lub poprawiane.

  • "[...] Było już parę serwerów zagranicznych które chciały odtworzyć dokładnie to samo co wy, czyli rozgrywkę rodem 2009-2010, był nawet jeden czeski serwer który przywrócił klimat 1;1 roku 2009, zaś na serwerze były totalne pustki. Chyba wszyscy zapomnieli czemu gracze globala, porzucili globala i przeszli na prywatne serwery. Nie tylko dlatego że na globalu było parcie na item shop. Głównie przeszli w celu zaoszczędzenia swojego czasu, jak i nowości których nie było na globalu.[...]"

Zgadzamy się całkowicie z oszczędnością czasu. Rzeczywiście, w dzisiejszych czasach wszyscy się gdzieś spieszą, nawet podczas odpoczynku, jakim jest granie w gry. Niemniej jednak, obecne metody stosowane przez innych do rozwiązania tego problemu średnio do nas przemawiają. Oczywiście śledzimy rynek i staramy się unikać błędów popełnianych przez inne projekty, ale jak zawsze, to rynek nas zweryfikuje. Uważam, że coś stworzonego od A do Z w profesjonalny sposób z pewnością obroni się samo.

  • "[...] Dodatkowo mógłbyś pokazać postęp waszych prac, co macie zrobione na moment obecny co mogłoby kogoś potencjalnego zachęcić jakiś screen shot danego systemu z gry, czy coś, co do ekonomii w grze, jest i było to fajne że w tamtych czasach kazdy przedmiot miał swoją wartość, przez dany czas.[...]"

Zdecydowanie nie jest to czas na publiczne pokazywanie takich rzeczy. Mt9 przekonało się o tym na własnej skórze, a my teraz starannie dobieramy osoby, które mają dostęp do dodatkowych informacji, w oparciu o umowę.
Niezależnie od tego, co bym pokazał w formie zrzutów ekranu czy innych materiałów, i tak znajdziesz jakieś 'ale', aby potwierdzić swoje myślenie. Taki już jest ten rynek – rozumiem, skąd takie podejście i szczerze współczuję tego typu podejścia do nowych zapowiedzi serwerów. Mogę Ci szczegółowo opisać każdy zaplanowany etap prac krok po kroku, ale i tak powiesz, że gdzieś to już robili lub ktoś kogoś oszukał podczas testów. Nie zamierzam nikogo na siłę przekonywać – kiedyś sam się przekonasz.

  • " [...] Jak chcecie rozwiązać problem bodego i sury wp? Jak wiadomo nie od dziś te dwie klasy postaci radzą sobie najlepiej na początku gry, przez skille. planujecie dodać nowe? Sama wizja pomysłu spoko, ale dla większości będzie to przypominało rozgrywkę podnoszenia wszystkiego, sprzedawania u handlarza, czytaniem ksiąg co 24h bo jak wiadomo egzo nie było w dropie ani rad.[...]"

Mamy pewien pomysł dotyczący sury i bodego, ale osobiście nie jestem do końca przekonany, więc wciąż nad tym pracujemy. Prawdopodobnie nie ma złotego środka, a same testy umiejętności niewiele pokazują, dlatego musimy sprawdzić wszystkie aspekty. Potrzebujemy dokładnych i szerokich danych, aby upewnić się, że wprowadzane zmiany idą w pożądanym kierunku. Po wprowadzeniu zmian przeprowadzimy testy ponownie i porównamy wyniki w programie Statistica lub używając R.

Podstawą, od której zaczynamy cykl testów, jest ukończenie testów bazujących na analizie zadawanego DMG przez postać w stosunku do innej.
 

Przykładowe parametry testu:

  • wojownik na 70 lvl,
  • pkt. statystyk rozdane w najlepszy możliwy sposób dla danej klasy - schemat znany nam od dawna,
  • każdy test z określona bronią w przedziale +0/+9 (każda broń osobno),
  • skryptem ustawiamy 200 hitów w kukłę i szczytujemy ile DMG zadaje każdy z nich (hity muszą być liczone bez combo - każdy pierwszy hit). Następnie wyciągamy średnia.
  • testując bronie z bonusem śr. obr. robisz to sukcesywnie od 10 do abstrakcyjnych 55. Przeskakując o 5%. = 9 broni * 10 poziomów każda. 
    • Otrzymujesz coś takiego: 
    • image.png.61c2ceab1fedc983ff765a9a6cbc7324.png

Następnie przeprowadzasz podobny test w odniesieniu do parametru 'Szybkość ataku'. Dzięki temu każda broń może zyskać przewagę w porównaniu z innymi przy zestawieniu klas postaci. W naszym systemie zwrócisz na to uwagę, ponieważ np. tworząc ninję, może się okazać, że lepsza jest strategia oparta na szybkości niż na samym DMG z jednego uderzenia, jak w przypadku sury. W rezultacie możesz preferować stworzenie dobrego srebrnego miecza (z ulepszonymi właściwościami) niż trzymanie się przeklętego FMS'a.

  • Na przykładzie ww. średnich hitów porównujesz sobie to do innych broni w identycznych testach na tej samej broni - względem klas. Uwaga, tutaj mamy dane z testu od +5 do +9. Po samych suchych danych z tabeli widać różnice +/-.  
    • image.png.3bf0f4128262283e77f532471e0d3636.png

Otrzymujesz dane, wklepujesz do programu i porównujesz odczyty. Reszty nie chcę ujawniać.

Nie planujemy zmian w wartości ataku broni ani szybkości ataku, ale nie możemy niczego obiecać. Tego typu zmiany mogłyby zaburzyć schemat rozgrywki z tamtych lat, prowadząc do ułatwienia lub utrudnienia gry na przykład na mapach typu M2. Projekt zakłada zbadanie, jak metin działał w tamtych czasach, i dostosowanie do tego schematu nowych elementów oraz nieinwazyjną korektę błędów projektowych Koreańskiego Ymira. Faktem jest, że wiele błędów metina tak wpisało się w odczucia graczy, że ich poprawienie mogłoby zmienić podejście do gry. Częściowo o to właśnie chodzi, ale wszystko musi zostać odpowiednio zbalansowane.

Dodam, że system potrzebnych ulepów również będzie zbalansowany poprzez testy (tak jak w przypadku srebrnego miecza - shuriken + itd.). Aktualnie budujemy nowy system odczytu procentów szans dropu w czasie rzeczywistym, ponieważ w plikach metina panuje totalny chaos — często zdarza się, że drop nie sumuje się do 100% itd. Nie koncentrujemy się jednak na zmianie procentowych szans dropu ulepów z domyślnych plików. Takie podejście stosuje wiele projektów, co prowadzi do ciągłych manipulacji wskaźnikami za plecami graczy. To będzie trochę jak walka z wiatrakami, ponieważ gracze i tak sami zdecydują, jakie mają plany na zarobek, a ceny będą się zmieniać, co jest jak najbardziej pozytywne. Naszym celem jest przełamanie utartych schematów i zaoferowanie alternatyw.

Zdecydowanie nie zgadzam się z twierdzeniem, że serwer będzie symulatorem złomiarza. Odpowiednie zbalansowanie jest możliwe – wystarczy mieć chęci i przetestować działanie systemu z różnych perspektyw. Sprawa z egzo również jest do rozwiązania bez większych problemów. Wystarczy nie wsadzać wszystkiego do IS i bazować na takim rozwiązaniu problemu.

 

  • "[...] Co z łowieniem i górnictwem?[...]"

 

Łowienie zostało ponownie zaprojektowane pod kątem dropu i innych aspektów. Razem z koleżanką przeliczyliśmy wszystko jeszcze raz, aby całość miała logiczny sens. Planujemy użyć grafik 'nowych' ryb oraz stworzyć własne elementy, co wprowadzi pewne przełamanie schematu. Co ciekawe, ten system jest częściowo używany przez Mt9, ponieważ był dla nich tworzony, więc zobaczymy, ile z niego będzie wykorzystane, gdy ich serwer wystartuje. Jeśli chodzi o ograniczenie botów przy pomocy różnych systemów łowienia (na kliknięcia, odliczanie itd.), opracowaliśmy plan, starając się zachować jak najwięcej z klasycznego sposobu łowienia. Oczywiście wymaga to jeszcze wielu godzin testów i na pewno znajdzie się dobry programista, który przełamie zabezpieczenia, ale mamy na to przygotowany plan. Staramy się zabezpieczyć system najlepiej, jak to możliwe, choć wiadomo, że całkowite uwolnienie się od oszustów nie jest możliwe.

 

Górnictwo zostanie przeprojektowane. Tutaj ciężko mi coś więcej napisać ponieważ to będzie się wiązać z np. wspomnianym nowym systemem rozwoju postaci. Zapewne zobaczycie coś nowego, jednak mało górników było na serwerach.

  • "[...] A i jak się to ma do kwestii dungeonów, only DT? Tak samo w kwestii wartości broni jak i zbroi, chcecie jechać schematem z PL'a czy ustawić swoje własne? mowa o broniach zbrojach, jak i klasycznie broniach 30/75 w przypadku średnich i umiejętności. Bo tak trochę mało informacji zostało podanych bo na samo zdanie (rozgrywka z 2009-2010) kojarzy mi się z brakiem peleryn na pierwszą myśl, i podchodzeniem z grupki do grupki expiąc.[...] "

Po części już odpowiedziałem na ten temat.

Dungi to trudny orzech, ponieważ nie chcemy wprowadzać nowych map (do czasu zapowiedzianych aktualizacji), a jedynie przebudować kilka elementów na istniejących. Chcemy zrealizować po części to, co Mt9 obiecywało, ale się z tego wycofali tłumacząc, że to zabije metina czy jakoś tak. Stworzenie czegoś nowego w oparciu o system DT samo w sobie nie jest trudne, ale dopasowanie do nowych mechanik będzie wyzwaniem. Wyzwanie to polega na przeprowadzaniu wielu testów i zmienianiu kodu linijka po linijce, aż osiągniemy zamierzony efekt. Damy radę.
 

Jeśli chodzi o 'brak peleryn', to nie musi być jedyny sposób na komfortowe expienie. Wystarczy ruszyć głową i dać inne możliwości.

Ps: Tak, wiem, że jest opcja cytowania. Jednak jest zbyt wielka względem normalnego tekstu i wygląda to paskudnie. 

Edytowane przez Rage
Poprawa przecinków i tekstu.
  • Lubię 2
  • Lubię 2

Wybaczcie post pod postem, ale chcemy przekazać pewną informację. 

Otrzymaliśmy kilka ofert i informujemy, że z końcem przyszłego tygodnia zakończymy rekrutacje na ww. stanowisko. 
Kto jest jeszcze zainteresowany napisaniem do nas to ostatni moment. Później nie będzie już możliwości dołączenia jako programista. Po tym czasie (15.11) proszę moderacje o zamknięcie tematu.
Dziękujemy za pomoc. 

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...