Skocz do zawartości

Dołącz do społeczności Sharegon

Odkryj świat technologii, gier i programowania w Sharegon.pl 🚀

Czy jesteś pasjonatem nowych technologii, zapalonym graczem, czy aspirującym programistą? Nasza społeczność jest miejscem dla Ciebie! Tutaj możesz dzielić się swoimi pomysłami, uczestniczyć w ekscytujących dyskusjach i uczyć się od ekspertów w dziedzinie. Zdobywaj osiągnięcia, buduj swoją reputację i rywalizuj z innymi entuzjastami.

Twoja wiedza i umiejętności mogą wzbogacić naszą społeczność. Stań się częścią Sharegon! 🧩🌐

header

Rekomendowane odpowiedzi

image.png.a144663d4007d16872d3413c4a1a8bf3.png

 


Tak jak w temacie, nie raz było to wkurzające że padliśmy od agresywnego moba np. w DT czy grocie, daliśmy 'Rozpocznij Tutaj'
no i cyk zostaliśmy zabici jak przy nas był taki agresywny mobek ale pora to zmienić.


Implementacja:

📂 Lokalizacja pliku: 'game -> char_battle.cpp'

 

🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐


A w niej:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 


♻️ Zamień na:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

  • Lubię 13
  • Haha 1
  • Lubię 13
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
https://sharegon.pl/topic/1243-fix-agresywny-mob-nie-zaatakuje-nas-od-razu-po-wstaniu/
Udostępnij na innych stronach

Ja bym podszedł do tematu inaczej, bo to jedynie blokuje aggro przy zatruciu. Można by przy wstaniu po padnięciu postaci zapisać jakiś timestamp lub cokolwiek innego, i przy zmienie tego agro jak u Ciebie sprawdzić, czy od np. wstania minęły chociaż 3 sekundy. Jak tak to wtedy pozwolić mu go bić.

  • Lubię 1
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
https://sharegon.pl/topic/1243-fix-agresywny-mob-nie-zaatakuje-nas-od-razu-po-wstaniu/#findComment-9254
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Bartosz napisał(a):

Ja bym podszedł do tematu inaczej, bo to jedynie blokuje aggro przy zatruciu. Można by przy wstaniu po padnięciu postaci zapisać jakiś timestamp lub cokolwiek innego, i przy zmienie tego agro jak u Ciebie sprawdzić, czy od np. wstania minęły chociaż 3 sekundy. Jak tak to wtedy pozwolić mu go bić.

 
cytat @Wściekły Czun z tematu

Cytat

 

Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest przywrócić pewien procent życia niż całe życie. Ponieważ chodzi tu o to, aby gracz nie zginął zaraz po odrodzeniu z powodu draśnięcia. Gracz po odrodzeniu nadal powinien usunąć się na bok od zagrożenia, aby zregenerować resztę życia.


Szukamy tego:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Zmieniamy na to (0.7 oznacza 70% życia, zmień tę wartość jeśli chcesz przywrócić inny procent życia)

🔐 Ukryta Treść 🔐


 

W odnośniku do tematu mamy dwie opcje, full hp albo dany %.

Edytowane przez ExoCarossa
  • Lubię 1
  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
https://sharegon.pl/topic/1243-fix-agresywny-mob-nie-zaatakuje-nas-od-razu-po-wstaniu/#findComment-9256
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...