Siemka. Ostatnio stworzyłem temat czy podrzuci ktoś kodzik od wyświetlania ilości sztuk przedmiotów i o to mamy za pozwoleniem przerzucenia w poradnik.
Czym różni się ten kod od @Draha? Za bardzo niczym, totalnie drobne "dodatki" tj.
dopisałem warunek pokazywania od większej ilosci sztuk niż 1
Inny kolor niż złoty
dodałem tłumaczenie z locale_game bo inaczej polskie znaki staną się chińczykami.
Stary styl:
Nowy styl:
Lokalizacja pack\root\uitooltip.py
Szukamy funkcji def SetInventoryItem(self, slotIndex, window_type = player.INVENTORY):
Szukamy fukcji: def AddItemData -- są dwa, edytujemy tą bez "_OfflineOffline"
Dopisujemy w tym właśnie wyszukamym def na samym końcu przed ostatnim nawiasem
Spoiler
, count = 1
Na końcu fukcji mamy linijke
Spoiler
self.ShowToolTip()
dodajemy PRZED:
Spoiler
if app.ILOSC_PRZEDMIOTOW:
if count > 1:
self.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ILOSC_PRZEDMIOTOW, 0xFF00FFFF)
#self.AppendTextLine("Quantity:", 0xFF00FFFF)
self.AppendTextLine("{}".format(count), 0xFF00FFFF)
Otwieramy locale_game u mnie \pack\root\locale\pl na górze/dole dopisujemy gdzie chcecie.
Spoiler
TOOLTIP_ILOSC_PRZEDMIOTOW Ilość przedmiotów:
Pakujemy rooty i cieszymy się wyświetlaniem ilości posiadanych sztuk przedmiotów.
Tutaj w razie co macie jak to wygląda u mnie. Zrobiłem na if app. nie dałem w temat bo nie każdy preferuje a w razie co skopiuje sobie odemnie/sam sobie dopisze.
Siemka. Ostatnio stworzyłem temat czy podrzuci ktoś kodzik od wyświetlania ilości sztuk przedmiotów i o to mamy za pozwoleniem przerzucenia w poradnik.
Czym różni się ten kod od @Draha? Za bardzo niczym, totalnie drobne "dodatki" tj.
Stary styl:
Nowy styl:
Lokalizacja pack\root\uitooltip.py
Szukamy funkcji def SetInventoryItem(self, slotIndex, window_type = player.INVENTORY):
pod:
self.ClearToolTip()
dodajemy:
count = player.GetItemCount(window_type, slotIndex)
na końcu fukcji szukamy:
self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot)
Dopisujemy przed ostatnim nawiasem
, count = count
Szukamy fukcji def SetExchangeOwnerItem(self, slotIndex):
pod:
self.ClearToolTip()
dodajemy:
count = exchange.GetItemCountFromSelf(slotIndex)
na końcu fukcji szukamy:
self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot)
Dopisujemy przed ostatnim nawiasem
, count = count
Szukamy fukcji def SetExchangeTargetItem(self, slotIndex):
pod:
self.ClearToolTip()
Dodajemy:
count = exchange.GetItemMetinSocketFromTarget(slotIndex)
na końcu fukcji szukamy:
self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot)
Dopisujemy przed ostatnim nawiasem
, count = count
Szukamy funkcji def SetSafeBoxItem(self, slotIndex):
pod:
self.ClearToolTip()
dodajemy:
count = safebox.GetItemCount(slotIndex)
na końcu fukcji szukamy:
self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot, safebox.GetItemFlags(slotIndex))
Dopisujemy przed ostatnim nawiasem
, count = count
Szukamy funkcji def SetMallItem(self, slotIndex):
pod:
self.ClearToolTip()
dodajemy:
count = safebox.GetMallItemCount(slotIndex)
na końcu fukcji szukamy:
self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot)
Dopisujemy przed ostatnim nawiasem
, count = count
Szukamy fukcji: def AddItemData -- są dwa, edytujemy tą bez "_OfflineOffline"
Dopisujemy w tym właśnie wyszukamym def na samym końcu przed ostatnim nawiasem
, count = 1
Na końcu fukcji mamy linijke
self.ShowToolTip()
dodajemy PRZED:
if app.ILOSC_PRZEDMIOTOW:
if count > 1:
self.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ILOSC_PRZEDMIOTOW, 0xFF00FFFF)
#self.AppendTextLine("Quantity:", 0xFF00FFFF)
self.AppendTextLine("{}".format(count), 0xFF00FFFF)
Otwieramy locale_game u mnie \pack\root\locale\pl na górze/dole dopisujemy gdzie chcecie.
TOOLTIP_ILOSC_PRZEDMIOTOW Ilość przedmiotów:
Pakujemy rooty i cieszymy się wyświetlaniem ilości posiadanych sztuk przedmiotów.
Tutaj w razie co macie jak to wygląda u mnie. Zrobiłem na if app. nie dałem w temat bo nie każdy preferuje a w razie co skopiuje sobie odemnie/sam sobie dopisze.
Funkcja: def SetInventoryItem(self, slotIndex, window_type = player.INVENTORY):
Funkcja: def SetExchangeOwnerItem(self, slotIndex):
Funkcja: def SetExchangeTargetItem(self, slotIndex):
Funkcja: def SetSafeBoxItem(self, slotIndex):
Funkcja: def SetMallItem(self, slotIndex):
Funkcja: def AddItemData
Jeżeli chcecie zmienić sobie kolor to wystarczy zmienić 0xFF00FFFF w ostatniej edycji którą mamy na samym dole funkcji def AddItemData
I to na tyle, dziękuję jeszcze raz za podrzucenie kodu, jak widać dla niektórych cena kebaba nie jest wyznacznikiem kilku linijek. Pozdro!
Edytowane przez ExoCarossa