Skocz do zawartości
Opublikowano

Siemka przerzucam dalej.
Twórca jest Jking

 

System powiadomień w grze, może być wykorzystany do różnych celów.

  • Biologa
  • Kolekcjonera
  • Wygasającego czasowego itemka(PDk, Rekawice, PPK itd..)
  • I co tam se jeszcze wymyślicie XD

 

Powiadomienia są ustawiane w kolejce wiec jak sie wam nasra ich to będzie leciał kolejno jeden za drugim.

image.gif.a0d78de60d90c9a1fd8269b14ef6b702.gif
 

🔐 Ukryta Treść 🔐


Backup

🔐 Ukryta Treść 🔐

Edytowane przez ARK

Featured Replies

Opublikowano
  • Programista

Co takie małe te powiadomienia? XD

 

Na cały ekran trzeba było 😄

Opublikowano
  • Autor
53 minuty temu, KoYGeR napisał(a):

Co takie małe te powiadomienia? XD

 

Na cały ekran trzeba było 😄

Ja to czekam aż ktoś wrzuci w te powiadomienia "Gorące mamuśki w twojej okolicy" ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Opublikowano

Powiadomienia połączone z powiadomieniami systemowymi to by było OP. Np. gracz otrzymuje wiadomość i na pasku systemowym ma na czerwono ilość powiadomień wiadomości i innych notyfikacji. 😜

Opublikowano
  • Autor
5 minut temu, Sevence napisał(a):

Powiadomienia połączone z powiadomieniami systemowymi to by było OP. Np. gracz otrzymuje wiadomość i na pasku systemowym ma na czerwono ilość powiadomień wiadomości i innych notyfikacji. 😜

Na jakims serwerze juz to widzialem + polaczone z wiadomosciami na priv, nawet spoko ale jak przyafczyłeś dlużej to potem mialo sie na pasku zadan na ikonie clienta napis +100 XDD

Edytowane przez ARK

Opublikowano

Ma to swoje plusy i minusy, ale można zrobić tak że wiadomość od 1 gracza to 1 powiadomienie i każda kolejna wiadomość to nie jest dodatkowe powiadomienie. I chyba maksymalnie wyświetlanie jest 99. 

Opublikowano

Działa, ale oczywiście jest kilka braków.
1. W źródle clienta musicie dodać do Packet.h to samo co po stronie serwera, ale to raczej logiczne.
2. W ui.py brakuje funkcji MakeText, podrzucam ją poniżej:

def MakeText(parent, textlineText, x, y, color):
	textline = TextLine()
	if parent != None:
		textline.SetParent(parent)
	textline.SetPosition(x, y)
	if color != None:
		textline.SetFontColor(color[0], color[1], color[2])
	textline.SetText(textlineText)
	textline.Show()
	return textline

 

Opublikowano
  • Programista
13 minut temu, Zephyr napisał(a):

Działa, ale oczywiście jest kilka braków.
1. W źródle clienta musicie dodać do Packet.h to samo co po stronie serwera, ale to raczej logiczne.
2. W ui.py brakuje funkcji MakeText, podrzucam ją poniżej:

🔐 Ukryta Treść 🔐

  • 🔑 Nie zapomnij zostawić reakcji, aby podziękować autorowi za jego pracę! 👍
    💖 W ten sposób okazujemy wsparcie i doceniamy wkład każdego członka naszej społeczności. 🌸

 

Funkcja MakeText jest domyślnie w pliku ui.py

yeJl7UG.png

Opublikowano
Teraz, KoYGeR napisał(a):

Funkcja MakeText jest domyślnie w pliku ui.py

yeJl7UG.png

U mnie nie było i w kilkunastu innych clientach, które przejrzałem również jej nie było, także raczej nie jest domyślnie.

Opublikowano
  • Autor
51 minut temu, Zephyr napisał(a):

U mnie nie było i w kilkunastu innych clientach, które przejrzałem również jej nie było, także raczej nie jest domyślnie.

W starych clientach nie ma typu Terenzo, ale w nowszych juz jest domyslnie

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...