Znalazłem u siebie coś takowego, i jak sysser klienta wskazuje brakuje pliku "fw2_house_1_17"
Nie jest to brakujący model, tylko brakująca tekstura lub źle określona ścieżka w danym modelu.
W moim akurat przypadku model, nie posiadał takowej nazwy jak sysser który sypał, więc trzeba szukać.
Naszym oczom ukazuje się coś takowego:
I jak widać na zdjęciu, jest podana sama nazwa, bez określonej ścieżki, oraz bez określonego typu pliku.
Wystarczy że poprawimy tą ścieżkę w owym modelu na poprawną, z poprawną teksturą:
I błąd zostaje zażegnany.
Czy jest krytyczny? Raczej nie, aczkolwiek gra próbuje wczytać coś, czego nie ma, a jest wykorzystywane w grze, czyli tak jak w tym przypadku budynek, to gra będzie próbowała wczytać tą teksturę przy każdej teleportacji do m1.
Może to skutkować randomowym crashowaniem klienta albo całkowitego, albo do ekranu logowania.
W przypadku gdy jest duzo graczy w miastach, klient odpalony juz x godzin, to przy teleporcie nawet taka pierdoła wydaje mi się że może to spowodować (crash).
I warto sobie naprawić, jeśli takowe syssery ktoś posiada i nie wie nawet od czego tak naprawdę. Z tego względu że sysser nie podaje modelu w którym jest błąd z ścieżką, lecz samą "ścieżkę"
i weź się człowieku domyśl.
Programu do zmiany ścieżek tu nie wrzucam, bo raczej jest na forum tutaj, chyba ze ktoś będzie chciał to upnę.
Nie wiem czy w dobrej kategorii zamieszczam temat, ale teoretycznie kojarzy się to z błędem.
Znalazłem u siebie coś takowego, i jak sysser klienta wskazuje brakuje pliku "fw2_house_1_17"
Nie jest to brakujący model, tylko brakująca tekstura lub źle określona ścieżka w danym modelu.
W moim akurat przypadku model, nie posiadał takowej nazwy jak sysser który sypał, więc trzeba szukać.
Naszym oczom ukazuje się coś takowego:
I jak widać na zdjęciu, jest podana sama nazwa, bez określonej ścieżki, oraz bez określonego typu pliku.
Wystarczy że poprawimy tą ścieżkę w owym modelu na poprawną, z poprawną teksturą:
I błąd zostaje zażegnany.
Czy jest krytyczny? Raczej nie, aczkolwiek gra próbuje wczytać coś, czego nie ma, a jest wykorzystywane w grze, czyli tak jak w tym przypadku budynek, to gra będzie próbowała wczytać tą teksturę przy każdej teleportacji do m1.
Może to skutkować randomowym crashowaniem klienta albo całkowitego, albo do ekranu logowania.
W przypadku gdy jest duzo graczy w miastach, klient odpalony juz x godzin, to przy teleporcie nawet taka pierdoła wydaje mi się że może to spowodować (crash).
I warto sobie naprawić, jeśli takowe syssery ktoś posiada i nie wie nawet od czego tak naprawdę.
Z tego względu że sysser nie podaje modelu w którym jest błąd z ścieżką, lecz samą "ścieżkę"
i weź się człowieku domyśl.
Programu do zmiany ścieżek tu nie wrzucam, bo raczej jest na forum tutaj, chyba ze ktoś będzie chciał to upnę.