Opublikowano 6 Grudnia 20246 Gru cześć, wrzuciłem sobie system alchemii na swój serwer . Wszystko działa w miare poprawnie. Cory się klikają , Alchemik ma opcje dialogowe i sklep z fasolkami , cęgami i eliksirami ,ale chciałbym skonfigurować ilość kamieni potrzebnych do ulepszania dla każdej klasy i jakości na 2 sztuki .Mam też problem z Legendarnymi Znakomitymi kamieniami - nie mogę ulepszyć na Wyborne , bo jest tylko 1 miejsce w okienku ulepszania . Chciałbym też zwiększyć szanse delikatnie na powodzenie operacji i zbliżyć się z tym do serwera globalnego lub aktualnych privów . Czy wszelkie ustawienia tego systemu znajdują się w pliku dragon_soul_table.txt ? Może ma ktoś jakieś akualniejsze pliki z tego systemu , ze spolszczonymi komunikatami po powodzeniu ulepszania oraz itd ? operuje na starym kliencie 2015 i plikach Terenzo z source. Brakuje mi tak naprawdę tylko tego do pełni szczęścia . Z resztą sobie już poradzę .
Opublikowano 7 Grudnia 20247 Gru Napisz mi ile % chcesz na ulepszenie, jakie bony itp. to rano Ci ustawię /// i podpiszę Ci co jest od czego Edytowane 7 Grudnia 20247 Gru przez Ymirah
Opublikowano 7 Grudnia 20247 Gru Autor 8 godzin temu, Ymirah napisał(a): Napisz mi ile % chcesz na ulepszenie, jakie bony itp. to rano Ci ustawię /// i podpiszę Ci co jest od czego Nie wiem ile jest aktualnie na pomyślne ulepszenie ,ale daj po całości + 5 lub 10 % ,albo ustawić to tak jak na privach mają . Rzuć okiem jeszcze aby za każdym razem było potrze 2 kamienie do ulepszania , a nie 3-4 . Dodatkowo zobacz na ulepszanie znakomitych , bo potrzeba tylko 1 na wyborny ,a i tak go nie robi 😅 nie wiem czy to kwestia slabych % na ulepszenie czy tego , że nie zostało to nigdzie dopisane . Czy to prawda , że te ustawienia w dragon_soul_table.txt to nie wszystko i trzeba w kliencie jeszcze dopisać coś ? Zmieniałem niby need count w tabeli ,ale jak tylko zmieniłem z 3-4 na 2 i przeładowałem questa w maszynie , to nie chciało mi wcale ulepszać. Stąd myśle , że gdzieś jeszcze jest coś zaszyte , co odpowiada za klienta... Bonusy niech zostaną jak teraz , bo to akurat dziala ok . Ulepszanie na większy + też działa ok Edytowane 7 Grudnia 20247 Gru przez Malinex2
Opublikowano 7 Grudnia 20247 Gru Godzinę temu, Malinex2 napisał(a): Nie wiem ile jest aktualnie na pomyślne ulepszenie ,ale daj po całości + 5 lub 10 % ,albo ustawić to tak jak na privach mają . Rzuć okiem jeszcze aby za każdym razem było potrze 2 kamienie do ulepszania , a nie 3-4 . Dodatkowo zobacz na ulepszanie znakomitych , bo potrzeba tylko 1 na wyborny ,a i tak go nie robi 😅 nie wiem czy to kwestia slabych % na ulepszenie czy tego , że nie zostało to nigdzie dopisane . Czy to prawda , że te ustawienia w dragon_soul_table.txt to nie wszystko i trzeba w kliencie jeszcze dopisać coś ? Zmieniałem niby need count w tabeli ,ale jak tylko zmieniłem z 3-4 na 2 i przeładowałem questa w maszynie , to nie chciało mi wcale ulepszać. Stąd myśle , że gdzieś jeszcze jest coś zaszyte , co odpowiada za klienta... Bonusy niech zostaną jak teraz , bo to akurat dziala ok . Ulepszanie na większy + też działa ok ej ale jednak dopiero jutro mogę to zrobić bo... no dzisiaj lepiej nie xd
Opublikowano 7 Grudnia 20247 Gru Rozwiązanie 10 godzin temu, Malinex2 napisał(a): cześć, wrzuciłem sobie system alchemii na swój serwer . Wszystko działa w miare poprawnie. Cory się klikają , Alchemik ma opcje dialogowe i sklep z fasolkami , cęgami i eliksirami ,ale chciałbym skonfigurować ilość kamieni potrzebnych do ulepszania dla każdej klasy i jakości na 2 sztuki .Mam też problem z Legendarnymi Znakomitymi kamieniami - nie mogę ulepszyć na Wyborne , bo jest tylko 1 miejsce w okienku ulepszania . Chciałbym też zwiększyć szanse delikatnie na powodzenie operacji i zbliżyć się z tym do serwera globalnego lub aktualnych privów . Czy wszelkie ustawienia tego systemu znajdują się w pliku dragon_soul_table.txt ? Może ma ktoś jakieś akualniejsze pliki z tego systemu , ze spolszczonymi komunikatami po powodzeniu ulepszania oraz itd ? operuje na starym kliencie 2015 i plikach Terenzo z source. Brakuje mi tak naprawdę tylko tego do pełni szczęścia . Z resztą sobie już poradzę . Aby zmienić ilość wymaganych kamieni do ulepszenia musisz zmienic wartosci w dwoch miejscach. W root w dragon_soul_refine_settings.py Tutaj - default_grade_need_count - default_step_need_count Oraz na serwerze w share/locale/poland czy tam germany plik dragon_soul_table.txt W grupach Group RefineGradeTables i RefineStepTables masz tam kolumne NEED_COUNT, tak samo ceny ulepszen. Dane w tych dwoch plikach musza sie zgadzac i byc takie samo. Natomiast aby dodac mixowanie kamienia wybornego. (Skopiowane z innego forum) Otwórz dragon_soul_table.txt w plikach serwerowych i w Group RefineStepTables dopisz linijkę od wybornych kamieni np: STEP_HIGHEST 2 10000000 0 0 0 0 100 Następnie przejdź do source game i otwórz plik dragon_soul_table.cpp i znajdź: DRAGON_SOUL_STEP_MAX - 1 zamień na : DRAGON_SOUL_STEP_MAX Uwaga - musisz to zrobić w dwóch miejscach. A odnosnie procentow ulepszen itd jak jak dziala dragon_soul_table, jak to dziala poradnik masz tutaj https://metin2.dev/topic/14258-how-to-understanding-of-dragon-soul-table/ Pamietaj ze dane w dwoch plikach musza sie zgadzac
Opublikowano 8 Grudnia 20248 Gru Autor W dniu 7.12.2024 o 11:15, Shar506 napisał(a): Aby zmienić ilość wymaganych kamieni do ulepszenia musisz zmienic wartosci w dwoch miejscach. W root w dragon_soul_refine_settings.py Tutaj - default_grade_need_count - default_step_need_count Oraz na serwerze w share/locale/poland czy tam germany plik dragon_soul_table.txt W grupach Group RefineGradeTables i RefineStepTables masz tam kolumne NEED_COUNT, tak samo ceny ulepszen. Dane w tych dwoch plikach musza sie zgadzac i byc takie samo. Natomiast aby dodac mixowanie kamienia wybornego. (Skopiowane z innego forum) Otwórz dragon_soul_table.txt w plikach serwerowych i w Group RefineStepTables dopisz linijkę od wybornych kamieni np: STEP_HIGHEST 2 10000000 0 0 0 0 100 Następnie przejdź do source game i otwórz plik dragon_soul_table.cpp i znajdź: DRAGON_SOUL_STEP_MAX - 1 zamień na : DRAGON_SOUL_STEP_MAX Uwaga - musisz to zrobić w dwóch miejscach. A odnosnie procentow ulepszen itd jak jak dziala dragon_soul_table, jak to dziala poradnik masz tutaj https://metin2.dev/topic/14258-how-to-understanding-of-dragon-soul-table/ Pamietaj ze dane w dwoch plikach musza sie zgadzac dzięki za pomoc, zaraz sprawdze , czy to zadziała 🙂
Opublikowano 8 Grudnia 20248 Gru Godzinę temu, Malinex2 napisał(a): dzięki za pomoc, zaraz sprawdze , czy to zadziała 🙂 I co dostałeś odpowiedzi na swoje pytania, czy jeszcze czegoś nie ogarniasz z ustawieniem tej alchemii?
Opublikowano 8 Grudnia 20248 Gru Autor 1 godzinę temu, Sevence napisał(a): I co dostałeś odpowiedzi na swoje pytania, czy jeszcze czegoś nie ogarniasz z ustawieniem tej alchemii? Zmieniłem dzięki Wam te ilość kamieni i to mi działa ok . Nie ogarniam tylko tych % na ulepszanie . Czy macie ustawienia z globala lub z jakiegoś priva aktualnego? co kolwiek nie ustawie w tych % ,to po zrobieniu czasem dwóch takich samych kamieni matowych , dostaje od razu bez skazy 😄 pomijając fazę przejrzystą . Tamto forum , do którego podaliście link , nie ładuje mi się z niewiadomych przyczyn na PC. Odpaliłem sobie to z telefonu , ale za nic nie rozumiem zależności które tam ktoś przedstawił . Chciałem tylko o 10-10 % zwiększyć szanse dla każdego ulepszenia od szlifowanych po legendy i tak samo jeśli chodzi i jakość kamienia . Jeśli pali , to żeby zwracało 1 kamień z użytej pary do ulepszania . Może ktoś na szybko pomoże mi ze zmodyfikowaniem mojej aktualnej tabelki ? Ogólnie to spory defficyt wiedzowy w sieci na ten temat ... tylko co kolwiek jest napisane na tamtym forum zagranicznym niestety . Wiedza ta ,myślę przez to przyda się na tym forum 🙂 dragon_soul_table.txt Edytowane 8 Grudnia 20248 Gru przez Malinex2
Opublikowano 8 Grudnia 20248 Gru 51 minut temu, Malinex2 napisał(a): Zmieniłem dzięki Wam te ilość kamieni i to mi działa ok . Nie ogarniam tylko tych % na ulepszanie . Czy macie ustawienia z globala lub z jakiegoś priva aktualnego? co kolwiek nie ustawie w tych % ,to po zrobieniu czasem dwóch takich samych kamieni matowych , dostaje od razu bez skazy 😄 pomijając fazę przejrzystą . Tamto forum , do którego podaliście link , nie ładuje mi się z niewiadomych przyczyn na PC. Odpaliłem sobie to z telefonu , ale za nic nie rozumiem zależności które tam ktoś przedstawił . Chciałem tylko o 10-10 % zwiększyć szanse dla każdego ulepszenia od szlifowanych po legendy i tak samo jeśli chodzi i jakość kamienia . Jeśli pali , to żeby zwracało 1 kamień z użytej pary do ulepszania . Może ktoś na szybko pomoże mi ze zmodyfikowaniem mojej aktualnej tabelki ? Ogólnie to spory defficyt wiedzowy w sieci na ten temat ... tylko co kolwiek jest napisane na tamtym forum zagranicznym niestety . Wiedza ta ,myślę przez to przyda się na tym forum 🙂 dragon_soul_table.txt 9.17 kB · 1 pobranie https://metin2.dev/topic/14258-how-to-understanding-of-dragon-soul-table/ W tym linku masz wszystko czego potrzebujesz. Jest dokladnie opisane jak dziala system procentow ulepszen oraz jak to poprawnie skonfigurowac. Na przykladzie tym. Masz 5 kolumn. Surowy, szlif, rzadki, antyczny, legenda. Mozesz np sobie ustawic zeby z 2 surowych bylo 5% szans na legende odrazu. Wtedy w kolumnie ostatniej GRADE_LEGENDARY ustawiasz 5. Ale raczej tego nie chcesz. Wiec ustawiasz 0. Ustawiasz jedynie % tam gdzie chcesz. Czyli Np GRADE_NORMAL. W kolumnie GRADE_NORMAL ustawiasz 20, wtedy bedzie 20% ze kamien pozostanie GRADE_NORMAL, natomiast w GRADE_BRILLIANT ustawiasz 50, wtedy bedzie 50% ze kamien wejdzie na GRADE_BRILLIANT. W reszcie ustawiasz 0, wtedy bedzie 0% szans ze wejdzie na jakis jeszcze wyzszy stopen badz klase. Potem jak chcesz np ustawic szlif GRADE_BRILLIANT, zaczynasz od kolumny GRADE_BRILLIANT, ustawiasz np 10, wtedy masz 10% szans ze sie nie powiedzie i zostanie GRADE_BRILLIANT, w GRADE_RARE ustawiasz 20 i masz 20% szans ze wejdzie na GRADE_RARE. W GRADE_NORMAL ustawiasz 0, wtedy masz 0% szans ze spali i cofnie i jeden stopen badz klase. Troche chaotycznie to wytlumaczylem, Ale nie wiem jak inaczej mam to zrobic 😄 RefineGradeTables: #--# NEED_COUNT FEE GRADE_NORMAL GRADE_BRILLIANT GRADE_RARE GRADE_ANCIENT GRADE_LEGENDARY GRADE_NORMAL 15 10000 5 95 0 0 0
Opublikowano 8 Grudnia 20248 Gru Autor 44 minuty temu, Shar506 napisał(a): https://metin2.dev/topic/14258-how-to-understanding-of-dragon-soul-table/ W tym linku masz wszystko czego potrzebujesz. Jest dokladnie opisane jak dziala system procentow ulepszen oraz jak to poprawnie skonfigurowac. Na przykladzie tym. Masz 5 kolumn. Surowy, szlif, rzadki, antyczny, legenda. Mozesz np sobie ustawic zeby z 2 surowych bylo 5% szans na legende odrazu. Wtedy w kolumnie ostatniej GRADE_LEGENDARY ustawiasz 5. Ale raczej tego nie chcesz. Wiec ustawiasz 0. Ustawiasz jedynie % tam gdzie chcesz. Czyli Np GRADE_NORMAL. W kolumnie GRADE_NORMAL ustawiasz 20, wtedy bedzie 20% ze kamien pozostanie GRADE_NORMAL, natomiast w GRADE_BRILLIANT ustawiasz 50, wtedy bedzie 50% ze kamien wejdzie na GRADE_BRILLIANT. W reszcie ustawiasz 0, wtedy bedzie 0% szans ze wejdzie na jakis jeszcze wyzszy stopen badz klase. Potem jak chcesz np ustawic szlif GRADE_BRILLIANT, zaczynasz od kolumny GRADE_BRILLIANT, ustawiasz np 10, wtedy masz 10% szans ze sie nie powiedzie i zostanie GRADE_BRILLIANT, w GRADE_RARE ustawiasz 20 i masz 20% szans ze wejdzie na GRADE_RARE. W GRADE_NORMAL ustawiasz 0, wtedy masz 0% szans ze spali i cofnie i jeden stopen badz klase. Troche chaotycznie to wytlumaczylem, Ale nie wiem jak inaczej mam to zrobic 😄 RefineGradeTables: #--# NEED_COUNT FEE GRADE_NORMAL GRADE_BRILLIANT GRADE_RARE GRADE_ANCIENT GRADE_LEGENDARY GRADE_NORMAL 15 10000 5 95 0 0 0 chyba jestem na to za glłupi poprostu i tego totalnie nie ogarniam 😄 wiem , że interesują mnie 5 kolumn po ilośći yang - FEE . Ma być w każdej z nich suma 100 % . Nie chce usawiać , żeby robiło mi legende z nasłabszego od razu . Chce , żeby następowało to jeden po drugim z poprostu większą szansą niż orginalnie . Mam wtedy operować na przestawieniu tylko 2 wartości ? bo tego nie rozumiem 😄 na przykładzie tego Twojego wpisu teraz , mam rozumieć go tak , że jest 5 % szans na pozostanie kamienia na poziomie normal i 95 na przejście na level Brillant ? jesli bede robil kolejną linijke to zaczynam od tabelki brlillant czyli zostawiam ja na 5 a na rare daje 95 itd ?
Opublikowano 8 Grudnia 20248 Gru 2 minuty temu, Malinex2 napisał(a): chyba jestem na to za glłupi poprostu i tego totalnie nie ogarniam 😄 wiem , że interesują mnie 5 kolumn po ilośći yang - FEE . Ma być w każdej z nich suma 100 % . Nie chce usawiać , żeby robiło mi legende z nasłabszego od razu . Chce , żeby następowało to jeden po drugim z poprostu większą szansą niż orginalnie . Mam wtedy operować na przestawieniu tylko 2 wartości ? bo tego nie rozumiem 😄 na przykładzie tego Twojego wpisu teraz , mam rozumieć go tak , że jest 5 % szans na pozostanie kamienia na poziomie normal i 95 na przejście na level Brillant ? jesli bede robil kolejną linijke to zaczynam od tabelki brlillant czyli zostawiam ja na 5 a na rare daje 95 itd ? Pod tym linkiem masz to dokladnie opisane jak to działa. Dodatkowo ja w jakis sposób to wytłumaczyłem. Jeżeli nie rozumiesz tego no to nic więcej już nie poradze. Robić za Ciebie nie będę bo wtedy niczego się nie nauczysz. https://metin2.dev/topic/14258-how-to-understanding-of-dragon-soul-table/
Opublikowano 8 Grudnia 20248 Gru Autor Działa to tak jak zakładałem wyżej . Jeśli chcemy uzyskać efekt jak na globalu to korygujemy tylko 2 wartości w 1 linijce . Lewa wartość będzie to Niepowodzenie / Prawa powodzenie 🙂 Temat do zamknięcia 🙂 udostępniam dla potomnych gotową tabelkę do wrzucenia na swój serwer . Działa wybornie i tak jak chciałem . Pozostał problem tylko z tłumaczeniem komunikatów podczas pomyślnego i niepomyślnego ulepszania na czacie , ale to tylko kosmetyka już i kiedyś to gdzieś znajdę 🙂 dragon_soul_table.txt