Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

Tak jak w nazwie tematu client martysamy 5.8 z dx9 ale niestety nie mam już czystego clienta więc musieli byście sobie dopasować 

🔐 Ukryta Treść 🔐

Nie widzę żadnych problemów ale też nie jestem ekspertem i nie mogę obiecać że jest idealnie 

Postaram się później sobie przypomnieć i napisać co jest zmienione i nie jest w ifdef bo pewnie trudno będziecie mieli to sobie znaleźć

 

zmiany bez ,,ifdef" - 

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

🔐 Ukryta Treść 🔐

🔐 Ukryta Treść 🔐

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

jeśli jest coś jeszcze to będę starał się sobie przypomnieć 

 

aaaa jeszcze są 4 sloty na kd zamiast 3, tu nie podam linka bo sam robiłem ale to łatwe akurat 

 

jak macie jakiś błąd to piszcie w komentarzach, może wtedy mi się przypomni o co chodzi 

 

+ jeśli będziecie chcieli dodać np render target to potrzeba kilku zmian, piszcie to powiem co trzeba zrobić 

 

ewentualnie jeśli jesteście zainteresowani to mogę też po prostu wrzucić do tego src servera i clienta 

Edytowane przez Ymirah

Opublikowano
  • Autor
Godzinę temu, benio101 napisał(a):

Niech Bóg Ci w dzieciach wymagrodzi ♡

Dzięki za wstawienie 

Niech się zlituje nad tymi dziećmi i mi ich nie daje xdd 

  • Sevence zmienił(a) tytuł na Binarka Martysama v5.8 z implementacją DirectX9
Opublikowano
  • Autor
5 minut temu, hehexde999 napisał(a):

bylbym zainteresowany jeeszcze tym src servera wraz z clientem dasz rade wrzucic jak w temacie napisales? 😉

tak tylko że z moim świetnym netem trochę się zejdzie xd 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • Autor
W dniu 14.12.2024 o 21:25, Ymirah napisał(a):

tak tylko że z moim świetnym netem trochę się zejdzie xd 

Nie wrzuciłem tych plików bo chciałem dodać i poprawić render target ale jak już to zrobiłem to chciałem coś jeszcze... Możliwe że wrzucę jak uznam że w miarę skończyłem systemy xd 

Opublikowano
W dniu 7.12.2024 o 16:48, Ymirah napisał(a):

+ jeśli będziecie chcieli dodać np render target to potrzeba kilku zmian, piszcie to powiem co trzeba zrobić

ewentualnie jeśli jesteście zainteresowani to mogę też po prostu wrzucić do tego src servera i clienta 

 

Opublikowano
  • Autor
6 godzin temu, ExoCarossa napisał(a):

 

Render target jest ogarnięty najlepiej jak umiałem. Teraz jest że trzeba trzymać CTRL I poprawiłem bo pety i wierzchowce się nie pokazywały xd 

Opublikowano
  • Autor
Teraz, Ymirah napisał(a):

Beztytuu.jpg.0727f9352130c94329328cf2215829fe.jpg

w tych plikach co chcę teraz wrzucić ma być coś takiego ale chcę wszystkie systemy dobrze sprawdzić 

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor

Prawdopodobnie niedługo wrócę do bawienia się plikami bo miałem przerwę i tradycyjnie zacznę od początku (nie lubię używać czegoś jak już nie pamiętam co właściwie tam robiłem) więc tym razem zrobię i wrzucę czystą binkę z dx9 na chyba trochę nowszej wersji martysamy 5.8 bo coś znalazłem

Opublikowano
14 minut temu, Ymirah napisał(a):

Prawdopodobnie niedługo wrócę do bawienia się plikami bo miałem przerwę i tradycyjnie zacznę od początku (nie lubię używać czegoś jak już nie pamiętam co właściwie tam robiłem) więc tym razem zrobię i wrzucę czystą binkę z dx9 na chyba trochę nowszej wersji martysamy 5.8 bo coś znalazłem

Wczoraj szukałem właśnie tutka z dx9/10/11 - nie wiem jakie wyszło najnowsze :D

Edytowane przez ExoCarossa

Opublikowano
2 godziny temu, ExoCarossa napisał(a):

Wczoraj szukałem właśnie tutka z dx9/10/11 - nie wiem jakie wyszło najnowsze :D

Zastanawiam się tylko… po co komu wyżej niż dx9 tak naprawdę?

Już sam upgrade z DirectX8 do DirectX9 to naprawdę duży skok techniczny, którego i większość osób i tak nie wykorzysta tego w pełni.

Warto wiedzieć, że samo dodanie nowszego dx'a nie zmieni praktycznie nic w wyglądzie gry. Nie będzie lepszej grafiki ani efektów, dopóki ktoś sam ich nie zaimplementuje, bo mam wrażenie, że wiele osób myśli, że pierdolnie sobie upgrade i nagle z Metina zrobi się Black Desert. W zasadzie zyskujesz nieco lepszą wydajność i stabilniejsze działanie na nowszych systemach, a ten drobny skok wydajności jest spowodowany lepszym wsparciem sterowników dla dx9+. I dochodzi ta istotna kwestia wsparcie dla bardziej rozbudowanych shaderów i to właśnie one robią robotę i można fantazjować i ulepszać wizualnie metinka bo możesz dostosowywać wygładzanie krawędzi, cienie, rozmycia, światło i wiele wiele więcej tematów z renderowaniem grafiki. Tylko tu rodzi się problem 98% developerów powiązanych z Metinem nie ogarnia programowania grafiki i pisania takich shaderów bo to bardzo skomplikowane tematy wymagające dużo wiedzy z matmy działania GPU znajomość języka HSLS w którym się pisze takowe. Tak więc sam dx9 daje ci mega możliwości, których nie wykorzystasz. Upgrade do 11+ daje Ci dodatkowe typy shaderów czy wielowątkowość i jeszcze lepszą wydajność, ale wdrożenie tego poprawnie to nie ctr c + ctr v.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
  • Autor

Chcecie source kompilowane na amd64 bez extern - ,,64 bit on 64 bit"? Oczywiście trzeba testować bo dopiero to sobie zrobiłem

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...