Opublikowano 7 Stycznia7 Sty Programista Cześć, pracuję nad programem do sortowania plików Property w kliencie gry. Narzędzie tworzyłoby od nowa szyfry w AreaData, a także w Property, no i segregowało tylko te, które są używane przez mapy. Jeden z użytkowników dał mi wczoraj tipa, aby uporządkowane pliki były w odpowiednich katalogach (drzewa/budynki/i tym podobne). Więc jeśli macie jeszcze jakieś propozycje, chętnie poczytam, może razem stworzymy coś fajnego. Oczywiście aplikacja będzie dostępna dla każdego, udostępnie ją tutaj, dlatego też pytam (a przy okazji sprawdzam odbiór)! Pozdrawiam Edytowane 7 Stycznia7 Sty przez Thorek
Opublikowano 7 Stycznia7 Sty w sorterze powinna być tez opcja która wyrzuca pliki propperty całkowicie - te które mają odnośnik do modelu który nie istnieje w kliencie gry lub go nie ma
Opublikowano 7 Stycznia7 Sty Autor Programista 6 minut temu, Hydro napisał(a): w sorterze powinna być tez opcja która wyrzuca pliki propperty całkowicie - te które mają odnośnik do modelu który nie istnieje w kliencie gry lub go nie ma i tak też jest, to znaczy, na początku przeszukiwane są pliki AreaData, później hashe są weryfikowane z tymi z Property, jeśli hash się zgadza, szukamy frazy d:/ymir work/..., a jeśli tej nie znajdzie, to wyrzuca komunikat o błędzie (mapa zawiera obiekt, który istnieje w Property, ale nie posiada swojego modelu/efektu) swoją drogą, czy znasz kogoś, kto ustawia inną ścieżkę niż d:/ymir work w Property? pytam, bo to dosyć ciężko wyciągnąć jak nie po konkretnej frazie (każdy ciąg znaków jest rozpoczynany cudzysłowiem) Edytowane 7 Stycznia7 Sty przez Thorek
Opublikowano 7 Stycznia7 Sty 5 minut temu, Thorek napisał(a): i tak też jest, to znaczy, na początku przeszukiwane są pliki AreaData, później hashe są weryfikowane z tymi z Property, jeśli hash się zgadza, szukamy frazy d:/ymir work/..., a jeśli tej nie znajdzie, to wyrzuca komunikat o błędzie (mapa zawiera obiekt, który istnieje w Property, ale nie posiada swojego modelu/efektu) swoją drogą, czy znasz kogoś, kto ustawia inną ścieżkę niż d:/ymir work w Property? pytam, bo to dosyć ciężko wyciągnąć jak nie po konkretnej frazie (każdy ciąg znaków jest rozpoczynany cudzysłowiem) raczej wszystkie d:/ymir work/
Cześć, pracuję nad programem do sortowania plików Property w kliencie gry.
Narzędzie tworzyłoby od nowa szyfry w AreaData, a także w Property, no i segregowało tylko te, które są używane przez mapy.
Jeden z użytkowników dał mi wczoraj tipa, aby uporządkowane pliki były w odpowiednich katalogach (drzewa/budynki/i tym podobne).
Więc jeśli macie jeszcze jakieś propozycje, chętnie poczytam, może razem stworzymy coś fajnego.
Oczywiście aplikacja będzie dostępna dla każdego, udostępnie ją tutaj, dlatego też pytam (a przy okazji sprawdzam odbiór)!
Pozdrawiam
Edytowane przez Thorek