Opublikowano 17 Września 20231 r Witam 🤓 Podczas anulowania timerów serwera rdzeń ulega awarii, ponieważ usuwa timer z mapy i dwukrotnie zwiększa iterator, wywołując funkcję erase(), a następnie zwiększa go ponownie, wchodząc w nowy cykl pętli. Jednym ze sposobów rozwiązania tego problemu jest najpierw zebranie timerów, które muszą zostać usunięte i wyczyści ich na końcu. Można również dodać prosty licznik, który jest zwiększany na każdym końcu cyklu pętli i usunąć timer bezpośrednio z pierwszej pętli, określając pozycję za pomocą samego licznika. Należy zauważyć, że ten problem wydaje się pojawiać po aktualizacji kodu do C++ 11 lub nowszego. 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> 'questevent.cpp' 🔍 Szukaj: W funkcji: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Znajdź: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Następnie dodaj po: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> 'questevent.h' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Następnie dodaj po: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> 'questmanager.cpp' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ dodaj po: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj funkcje: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄Zmień na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj funkcje: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄Zmień na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.