Skocz do zawartości

Przenoszenie przedmiotów do magazynu i handlu poprzez PPM

Featured Replies

Opublikowano

 

Cześć wszystkim, 😊

 

Znamy to uczucie — przenoszenie przedmiotów do okna handlu lub magazynu może być naprawdę męczące i czasochłonne. Dlatego właśnie wprowadzam nową funkcję, która to wszystko upraszcza.

Teraz wystarczy jedno kliknięcie prawym przyciskiem myszy na przedmiot, aby natychmiast przenieść go do otwartego okna handlu lub magazynu. Jestem pewien, że ta niewielka, ale istotna zmiana, znacznie ułatwi życie dla graczy na waszych serwerach i uczyni zarządzanie nimi bardziej efektywnym. 👍

 

Wszystkie tematy publikowane przeze mnie mają pełne wsparcie, wiec nie wahaj się pytać w razie problemów.

 

Prezentacja:

 

Implementacja:

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> exchange.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Następnie w tej funkcji znajdź:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.4a0f4479a3995f311432a3b662a12f8d.png

 

Na końcu pliku dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> exchange.h'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> input_main.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj w:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.cdbff2b7fa30e26920baa95849b70a68.png

 

Wersja dla Entry-core funkcja 'SafeboxCheckin' jest przepisana więc musisz wykonać poniższe kroki. (dotyczy tylko entry-core)

 

 🔍 Szukaj w:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.bafed4992a3761c717e07d30c4fb7950.png

 

 🔍 Szukaj w:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.f0a5cdb670616355e378236c7cec9656.png

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> packet.h'

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.64cc6018753521e1383715b73e7d55da.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.4bacd1bc5b8e638a076136be09ef0e1b.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.50095f5a76013facbc9d280f5b6b748a.png

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> safebox.cpp'

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj niżej

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Dodaj na końcu

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> safebox.h'

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Usuń

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h'

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.d567fb7c9cf3c9ba31d1ea82e5338ec4.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.3bc196bfdfc86e9d3382212f87db63fd.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.42cff8e5984e3f50191381ac058f3f2c.png

 

  🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.13a186e63cc2d4bcc19d64b55630f311.png

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface-> PythonNetworkStream.h'

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface-> PythonNetworkStreamModule.cpp'

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj w:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

📌 Tak powinna wyglądać funkcja po powyższych zmianach:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

📌 Tak powinna wyglądać funkcja po powyższych zmianach:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

📌 Tak powinna wyglądać funkcja po powyższych zmianach:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface-> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp'

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.2f82d1e803c3072a67575637e9acf06a.png

 

 

 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface-> PythonNetworkStreamPhaseGameItem.cpp'

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.0521a2ec75a7fb098399ce3308dc8eaf.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.a5ba48028aec136aeeaba68bdaba7002.png

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.e2490c19d4ccce1bec185095f027d25c.png

 

 

 📁 Lokalizacja pliku: 'root -> Interfacemodule.py'

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.d24c55f526b4d630248d8d51bc5cf763.png

 

 

 📁 Lokalizacja pliku: 'root -> uiinventory.py'

 

 🔍 Szukaj w:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.cb0eb52ec0b0183fc1cc845e886c01c1.png

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

   Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.add8b538796151c877d542ba334f3de3.png

 

 📁 Lokalizacja pliku: 'root -> uisafebox.py'

 

 🔍 Szukaj w:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.6a379001490c18744460aa76ad4eddee.png

 

 🔍 Szukaj w:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 ♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.32e479ffb79a02b057ca48dabfbb5104.png

 

 

 📁 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt'

 

   Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Opublikowano

Siemasz, jesli ktoś ma problemy z implementacją tego systemu polecam dodać w uiinventory.py na poczatku import exchange + pod:

 

    def SetDragonSoulRefineWindow(self, wndDragonSoulRefine):
        if app.ENABLE_DRAGON_SOUL_SYSTEM:
            self.wndDragonSoulRefine = wndDragonSoulRefine

 

dodaj to:

        def SetSafeboxWindow(self, wndSafeBox):
            self.wndSafeBox = wndSafeBox

 

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
  • Autor

Zaktualizowałem temat, przerób zmiany w safebox.cpp i safebox.h ponownie.

Zidentyfikowałem problem z gridem po powiększeniu stron niepoprawnie sprawdza wolne sloty mogłeś doświadczyć tego typu problem:

 

image.png.927e64bb0b4a8eef5dab5578538441df.png

 

Gdy w stronie 2 były wolne sloty na 1-slotowy przedmiot i w kolejnej stronie miałeś wolne sloty to przedmiot 2 slotowy wskakiwał na 1 slotowy. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...