Znamy to uczucie — przenoszenie przedmiotów do okna handlu lub magazynu może być naprawdę męczące i czasochłonne. Dlatego właśnie wprowadzam nową funkcję, która to wszystko upraszcza.
Teraz wystarczy jedno kliknięcie prawym przyciskiem myszy na przedmiot, aby natychmiast przenieść go do otwartego okna handlu lub magazynu. Jestem pewien, że ta niewielka, ale istotna zmiana, znacznie ułatwi życie dla graczy na waszych serwerach i uczyni zarządzanie nimi bardziej efektywnym. 👍
Wszystkie tematy publikowane przeze mnie mają pełne wsparcie, wiec nie wahaj się pytać w razie problemów.
Cześć wszystkim, 😊
Znamy to uczucie — przenoszenie przedmiotów do okna handlu lub magazynu może być naprawdę męczące i czasochłonne. Dlatego właśnie wprowadzam nową funkcję, która to wszystko upraszcza.
Teraz wystarczy jedno kliknięcie prawym przyciskiem myszy na przedmiot, aby natychmiast przenieść go do otwartego okna handlu lub magazynu. Jestem pewien, że ta niewielka, ale istotna zmiana, znacznie ułatwi życie dla graczy na waszych serwerach i uczyni zarządzanie nimi bardziej efektywnym. 👍
Wszystkie tematy publikowane przeze mnie mają pełne wsparcie, wiec nie wahaj się pytać w razie problemów.
Prezentacja:
Implementacja:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> exchange.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień:
🔍 Następnie w tej funkcji znajdź:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
➕ Na końcu pliku dodaj:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> exchange.h'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> input_main.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj w:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
Wersja dla Entry-core funkcja 'SafeboxCheckin' jest przepisana więc musisz wykonać poniższe kroki. (dotyczy tylko entry-core)
🔍 Szukaj w:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj w:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> packet.h'
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> safebox.cpp'
🔍 Szukaj:
➕Dodaj
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
➕Dodaj niżej
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
➕Dodaj na końcu
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> safebox.h'
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
❌Usuń
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h'
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface-> PythonNetworkStream.h'
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface-> PythonNetworkStreamModule.cpp'
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj w:
➕ Dodaj
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
📌 Tak powinna wyglądać funkcja po powyższych zmianach:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
📌 Tak powinna wyglądać funkcja po powyższych zmianach:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
📌 Tak powinna wyglądać funkcja po powyższych zmianach:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface-> PythonNetworkStreamPhaseGame.cpp'
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface-> PythonNetworkStreamPhaseGameItem.cpp'
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj:
♻️ Zamień:
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'root -> Interfacemodule.py'
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'root -> uiinventory.py'
🔍 Szukaj w:
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'root -> uisafebox.py'
🔍 Szukaj w:
♻️ Zamień:
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj w:
♻️ Zamień:
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt'
➕ Dodaj