Opublikowano 21 Września 20231 r Tak jak w temacie, małe zabezpieczenie gildyjne. 📂Lokalizacja pliku: game -> guild_manager.cpp 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj pod : 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔄Zamieniamy na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Opublikowano 11 Października 20231 r Dzięki za udostępnienie. Co prawda nie jest to najlepsze rozwiązanie, ale skuteczne. 👍 Wygląda na to że brakuje tu modyfikacji samego zapytania: Szukaj: std::unique_ptr<SQLMsg> pmsg(DBManager::instance().DirectQuery("SELECT COUNT(*) FROM guild%s WHERE name = '%s'", get_table_postfix(), gcp.name)); Zamień: std::unique_ptr<SQLMsg> pmsg(DBManager::instance().DirectQuery("SELECT COUNT(*) FROM guild%s WHERE name = '%s'", get_table_postfix(), __guild_name));
Opublikowano 11 Października 20231 r Autor 8 minut temu, Sevence napisał(a): Dzięki za udostępnienie. Co prawda nie jest to najlepsze rozwiązanie, ale skuteczne. 👍 Wygląda na to że brakuje tu modyfikacji samego zapytania: Szukaj: 🔐 Odblokuj Ukrytą Zawartość! 🗝️ 💬 Zostaw odpowiedź poniżej, aby odkryć coś wyjątkowego! ✨ Twoja interakcja sprawia, że nasze forum jest żywe i pełne wartościowej wymiany myśli. 👍 Nie zapomnij również zostawić reakcji, aby podziękować autorowi za jego pracę! 💖 Dziękujemy za każdy wkład! Zamień: 🔐 Odblokuj Ukrytą Zawartość! 🗝️ 💬 Zostaw odpowiedź poniżej, aby odkryć coś wyjątkowego! ✨ Twoja interakcja sprawia, że nasze forum jest żywe i pełne wartościowej wymiany myśli. 👍 Nie zapomnij również zostawić reakcji, aby podziękować autorowi za jego pracę! 💖 Dziękujemy za każdy wkład! Dzięki, zaraz poprawie
Opublikowano 11 Października 20231 r Dzięki, z ciekawości poszukam później więcej miejsc gdzie są zapytania do db.
Tak jak w temacie, małe zabezpieczenie gildyjne.
📂Lokalizacja pliku: game -> guild_manager.cpp
🔍 Szukaj:
➕ Dodaj pod :
🔍 Szukaj:
🔄Zamieniamy na: