Skocz do zawartości
Opublikowano

We fryzurach stosowanie speculara zazwyczaj nie ma totalnie sensu, i mała ich ilość go posiada, chyba że jakieś "hełmy" zakrywające całą głowę np.
Dlatego też wpisywanie odnośników do tekstur mija się z celem, bo można to zrobić szybciej a, o to przykład:

 

	Group HairData109
	{
		SpecialPath			"d:/ymir work/pc/plechito/valentine2022_1/hair/"
		HairIndex			265
		Model				"warrior_m.gr2"
		SourceSkin			""
		TargetSkin			""
	}


Wpisujemy ścieżkę w SpecialPath do modelu z którego gra ma załadować
następnie nazwę modelu i w SourceSkin, TargetSkin dajemy samo "".
Model 3D sam wczyta teksturę na fryzurę bezpośrednio z swojego źródła TextureList w grze = fryzura biała nie będzie

Więc zaoszczędzasz trochę czasu.

Featured Replies

Brak postów do wyświetlenia.
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...