We fryzurach stosowanie speculara zazwyczaj nie ma totalnie sensu, i mała ich ilość go posiada, chyba że jakieś "hełmy" zakrywające całą głowę np.
Dlatego też wpisywanie odnośników do tekstur mija się z celem, bo można to zrobić szybciej a, o to przykład:
Group HairData109
{
SpecialPath "d:/ymir work/pc/plechito/valentine2022_1/hair/"
HairIndex 265
Model "warrior_m.gr2"
SourceSkin ""
TargetSkin ""
}
Wpisujemy ścieżkę w SpecialPath do modelu z którego gra ma załadować
następnie nazwę modelu i w SourceSkin, TargetSkin dajemy samo "".
Model 3D sam wczyta teksturę na fryzurę bezpośrednio z swojego źródła TextureList w grze = fryzura biała nie będzie
We fryzurach stosowanie speculara zazwyczaj nie ma totalnie sensu, i mała ich ilość go posiada, chyba że jakieś "hełmy" zakrywające całą głowę np.
Dlatego też wpisywanie odnośników do tekstur mija się z celem, bo można to zrobić szybciej a, o to przykład:
Group HairData109 { SpecialPath "d:/ymir work/pc/plechito/valentine2022_1/hair/" HairIndex 265 Model "warrior_m.gr2" SourceSkin "" TargetSkin "" }
Wpisujemy ścieżkę w SpecialPath do modelu z którego gra ma załadować
następnie nazwę modelu i w SourceSkin, TargetSkin dajemy samo "".
Model 3D sam wczyta teksturę na fryzurę bezpośrednio z swojego źródła TextureList w grze = fryzura biała nie będzie
Więc zaoszczędzasz trochę czasu.