Opublikowano 22 Września 20231 r Błąd polega na tym że kiedy zmieniamy profesję np. z Body na Mentala, to aktywne skille które mielibyśmy włączone przed zmianą nie są dezaktywowane. Efekt jest taki że przez pewien czas nasza postać może posiadać aktywną umiejętność Aury Miecza i jednocześnie Silnego Ciała. 📂 Lokalizacja pliku: 'game -> questlua_pc.cpp' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'game ->char_affect.cpp' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ♻️ Zamień całą funkcje na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📂 Lokalizacja pliku: 'game ->char.h' 🔍 Szukaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodajemy pod: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Mini refaktoryzacja: ~ Sevence // 27.09.2023r Zaktualizowałem typy danych na bardziej precyzyjny. Komunikaty o błędach są teraz bardziej opisane, co pomoże w diaganozie ewentualnych błędów. Dostosowałem nazwy zmiennych ch na currentCharacter oraz q na questManager dla lepszego zrozumienia kontekstu. Sprawdzamy czy currentCharacter jest nullptr, aby uniknąć potencjalnych błędów. Dodano funkcję która usuwa efekty.
Opublikowano 7 Września 20247 Wrz temat do poprawy XD Tego RemoveSkillAddect nie szukamy bo tego w kodzie nie mamy , tylko całą te funkcje wklejamy pod : id CHARACTER::RemoveGoodAffect() { const std::vector<uint16_t> goodAffects = { AFFECT_MOV_SPEED, AFFECT_ATT_SPEED, AFFECT_STR, AFFECT_DEX, AFFECT_INT, AFFECT_CON, AFFECT_CHINA_FIREWORK, SKILL_JEONGWI, SKILL_GEOMKYUNG, SKILL_CHUNKEON, SKILL_EUNHYUNG, SKILL_GYEONGGONG, SKILL_GWIGEOM, SKILL_TERROR, SKILL_JUMAGAP, SKILL_MANASHILED, SKILL_HOSIN, SKILL_REFLECT, SKILL_KWAESOK, SKILL_JEUNGRYEOK, SKILL_GICHEON }; for (auto affect : goodAffects) { const CAffect* pkAff = FindAffect(affect); if (pkAff) { RemoveAffect(const_cast<CAffect*>(pkAff), false); } } }
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.