Skocz do zawartości
Opublikowano

Błąd polega na tym że kiedy zmieniamy profesję np. z Body na Mentala, to aktywne skille które mielibyśmy włączone przed zmianą nie są dezaktywowane.
Efekt jest taki że przez pewien czas nasza postać może posiadać aktywną umiejętność Aury Miecza i jednocześnie Silnego Ciała.


📂 
Lokalizacja pliku:  'game -> questlua_pc.cpp'
 

🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐


♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 
📂 Lokalizacja pliku:  'game ->char_affect.cpp'


  🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 
♻️ Zamień całą funkcje na:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 
📂 Lokalizacja pliku:  'game ->char.h'

  🔍 Szukaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐


 

 Dodajemy pod:
 

🔐 Ukryta Treść 🔐


 

Mini refaktoryzacja: ~ Sevence // 27.09.2023r

  • Zaktualizowałem typy danych na bardziej precyzyjny.
  • Komunikaty o błędach są teraz bardziej opisane, co pomoże w diaganozie ewentualnych błędów.
  • Dostosowałem nazwy zmiennych ch na currentCharacter oraz q na questManager dla lepszego zrozumienia kontekstu. 
  • Sprawdzamy czy currentCharacter jest nullptr, aby uniknąć potencjalnych błędów.
  • Dodano funkcję która usuwa efekty. 

Featured Replies

Opublikowano

Ogromne dzięki!

 

Opublikowano

dzięki!

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
  • Premium

thx

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

temat do poprawy XD

image.png.cc02feed6f96bfc52411adb39e192abe.png

 

Tego RemoveSkillAddect nie szukamy bo tego w kodzie nie mamy , tylko całą te funkcje wklejamy pod :

 

 

id CHARACTER::RemoveGoodAffect() 
{
	const std::vector<uint16_t> goodAffects = 
	{
		AFFECT_MOV_SPEED, AFFECT_ATT_SPEED, AFFECT_STR, AFFECT_DEX,
		AFFECT_INT, AFFECT_CON, AFFECT_CHINA_FIREWORK, 
		SKILL_JEONGWI, SKILL_GEOMKYUNG, SKILL_CHUNKEON, 
		SKILL_EUNHYUNG, SKILL_GYEONGGONG, SKILL_GWIGEOM, 
		SKILL_TERROR, SKILL_JUMAGAP, SKILL_MANASHILED, 
		SKILL_HOSIN, SKILL_REFLECT, SKILL_KWAESOK, 
		SKILL_JEUNGRYEOK, SKILL_GICHEON
	};

	for (auto affect : goodAffects) 
	{
		const CAffect* pkAff = FindAffect(affect);
		
		if (pkAff) 
		{
			RemoveAffect(const_cast<CAffect*>(pkAff), false);
		}
	}
}

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...