Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 42
  • Wyświetleń 818
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najbardziej popularny wpis

  • Tareep
    Tareep

    Jak mam być szczery to myślałem że właśnie tam go utworzyłem ale następnym razem sprawdzę 2 razy

  • wojciech74
    wojciech74

    dla "db" i odpowiednio dla "game". Przy kompilacji z automatu podmienia bo wszystko jest symlink. 

Opublikowane grafiki

Opublikowano
  • Autor
20 minut temu, Sevence napisał(a):

Po break musi być średnik, zapomniałem dodać. 

chyba sie udało bo wszystklie skille weszły na 17 chyba ze to czysty fart

Opublikowano
  • Autor
2 minuty temu, Sevence napisał(a):

A skompilowałeś plik game i podmieniłeś w /usr/home/mt2/share nowy plik game? 

zaktualizowałem przez putty tą komendą co pisales i zresetowałem serwer a pozniej włączyłem clienta poprzez glowny folder i działa

Opublikowano
  • Autor
12 minut temu, Sevence napisał(a):

To możliwe, że jest skonfigurowana ścieżka wyjściowa od razu do share, sprawdź w usr/home/share datę modyfikacji pliku game tam. 

w sensie clienta?

 

Opublikowano
  • Autor
20 minut temu, Sevence napisał(a):

Wszystko co mówię piszę o serwerze w plikach serwerowych. 

 

image.png.28fd878ea6ea88c784cf73c938dbd356.png

Zrzut ekranu 2025-02-02 173558.png

Edytowane przez Tareep

Opublikowano
  • Autor
2 minuty temu, Sevence napisał(a):

Wjedź w folder share i powinieneś mieć tam plik o nazwie game i sprawdź datę modyfikacji. 

image.png.01772f86bfcc8b54d406f9d9657373ca.png

chyba jest

Opublikowano
  • Autor
4 minuty temu, Sevence napisał(a):

Ehh, miałem na myśli /usr/home/s3ll_svfiles/main/srv1/share/ i tu powinieneś mieć właśnie plik, nie folder game. A ty w tym momencie mi pokazujesz folder game z plikami źródłowymi. 

image.png.6e643149b026b5aa618fcab2308113bf.png

 

Opublikowano
  • Autor
8 minut temu, Sevence napisał(a):

Hmm, w plikach martysama jest chyba inny katalog z którego odczytuje plik, sprawdź w folderze bin. Jest tu ktoś kto używam martysamy na co dzień i może podpowiedzieć? 

tyestowalem z 10 razy i za akzdym razem 17 wiec chyba działa

Opublikowano
7 minut temu, Tareep napisał(a):

Wszystko zrobiłem zostało tyklo yang bomba i to zeby wydropione itemy znikały szybciej

Odnośnie szybszego znikania wydropionych przedmiotów wchodzisz w plik item.h szukasz StartDestroyEvent(int iSec=300); i zmieniasz sobie na dowolną wartość po czym kompilujesz w taki sam sposób jak wcześniej. 

Opublikowano
  • Rozwiązanie
W dniu 2.02.2025 o 17:58, Sevence napisał(a):

Skoro tak to zapewne automatycznie się tworzy w odpowiednim katalogu i podmienia. 🙂

image.png.ab1798ff0584ba3143b74380b51260ad.png dla "db" i odpowiednio dla "game". Przy kompilacji z automatu podmienia bo wszystko jest symlink. 

  • Sevence zablokował(a) ten temat
  • Sevence odpiął/ęła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.