Opublikowano 3 Lutego3 Lut Siema, zmienialem nazwe itemów w locale w plikach gry oraz w navicat, lecz nazwa zostaje dalej ta sama Ktoś wie jak pomoc?
Opublikowano 3 Lutego3 Lut Aby zmienić nazwę przedmiotu musisz wykonać kilka kroków. Zmiana nazwy przedmiotu w tabeli item_proto w bazie player Jeśli używasz odczytu z txt to wtedy musisz wygenerować proto .txt, które jest odczytywane z DB, ewentualnie nanieść je bezpośrednio tam Wygenerować plik item_proto spakowany do klienta gry (używasz Mysql2proto lub DumpProto) Przenosisz wygenerowany plik item_proto do locale i pakujesz je Restartujesz serwer i cieszysz się nową nazwą ;D
Opublikowano 3 Lutego3 Lut 14 godzin temu, Sevence napisał(a): Aby zmienić nazwę przedmiotu musisz wykonać kilka kroków. Zmiana nazwy przedmiotu w tabeli item_proto w bazie player Jeśli używasz odczytu z txt to wtedy musisz wygenerować proto .txt, które jest odczytywane z DB, ewentualnie nanieść je bezpośrednio tam Wygenerować plik item_proto spakowany do klienta gry (używasz Mysql2proto lub DumpProto) Przenosisz wygenerowany plik item_proto do locale i pakujesz je Restartujesz serwer i cieszysz się nową nazwą ;D a jak spakować item proto z navicata zeby dodac go do klienta gry ponieważ mój typ pliku to plik w folderze z grą Edytowane 3 Lutego3 Lut przez Tareep
Opublikowano 3 Lutego3 Lut Teraz, Tareep napisał(a): a jak spakować item proto z navicata zeby dodac go do klienta gry Napisałem Ci np. poprzez program Mysql2Proto od martysama nim możesz bezpośrednio wygenerować spakowane.
Opublikowano 3 Lutego3 Lut 10 godzin temu, Sevence napisał(a): Napisałem Ci np. poprzez program Mysql2Proto od martysama nim możesz bezpośrednio wygenerować spakowane. Chyba to będzie 1 rzecz której nie zrobię.
Opublikowano 4 Lutego4 Lut 10 godzin temu, Tareep napisał(a): Chyba to będzie 1 rzecz której nie zrobię. Z czym masz problem? Jeśli używasz plików martysama to powinieneś mieć program Mysql2Proto, który służy właśnie do pakowania item_proto. Tego typu pliki będzie je miał w folderze Mysql2Proto/Release lub Debug. Plik Mysql2Proto.json - to plik konfiguracyjny ustawiasz w nim adres IP serwera lub localhost, użytkownika do bazy i hasło do bazy. Mogą tam być lub będzie potrzeba skompilowania tego narzędzia. Wtedy cofniesz się folder wcześniej i będziesz miał plik o nazwie Mysql2Proto.sln to projekt do Visual Studio będziesz musiał je otworzyć nim i przeprowadzić kompilację narzędzia. W przyszłości może to być konieczne, gdybyś wprowadzał przykładowo jakiś nowy typ przedmiotów itp.
Siema, zmienialem nazwe itemów w locale w plikach gry oraz w navicat, lecz nazwa zostaje dalej ta sama
Ktoś wie jak pomoc?