Skocz do zawartości

Problem z kompilacją zadania 'quest:1 must start with 'quest'

Opublikowano

image.png.27fb4dccf70a02c5e40af10ad783ff7d.png

jakies pomysly dlaczego?

Featured Replies

Opublikowano

Przecież masz napisane w komunikacie błędu dlaczego. Pierwsza linia w zadaniu to musi być quest nazwa_zadania begin. Zawsze gdy masz problem z konkretnym zadaniem, kodem opublikuj go tu skąd mamy wiedzieć, co ty tam narobiłeś? Jest tu tylko kilku wróżbitów i 2 czarodziejów więc nie zawsze otrzymasz odpowiedź. 

  • Sevence zmienił(a) tytuł na Problem z kompilacją zadania 'quest:1 must start with 'quest'
Opublikowano
  • Autor
22 minuty temu, Sevence napisał(a):

Przecież masz napisane w komunikacie błędu dlaczego. Pierwsza linia w zadaniu to musi być quest nazwa_zadania begin. Zawsze gdy masz problem z konkretnym zadaniem, kodem opublikuj go tu skąd mamy wiedzieć, co ty tam narobiłeś? Jest tu tylko kilku wróżbitów i 2 czarodziejów więc nie zawsze otrzymasz odpowiedź. 

image.png.501fa8376dc879c00cdd69d76b2ab4c3.png

image.png.7f96af23573708b4d012b251b0cf7f61.png

Jak wporwadzic poprawnie to when albo function?

Opublikowano

Co to to ma być WTF? xD To jest niepoprawna konstrukcja tego zadania. Nie when define tylko po prostu define i przed state start. 

 

quest dragon_soul_shop begin
	define dragon_soul_shop_vnum 13
	define alchemist 20001

	state start begin
		when alchemist.chat.gameforge.dragon_soul_100_npcChat with ds.is_qualified() begin
			say(gameforge.dragon_soul_110_say)
			npc.open_shop(dragon_soul_shop_vnum)
		end
	end
end

 

Opublikowano
  • Autor
7 minut temu, Sevence napisał(a):

Co to to ma być WTF? xD To jest niepoprawna konstrukcja tego zadania. Nie when define tylko po prostu define i przed state start. 

 

quest dragon_soul_shop begin
	define dragon_soul_shop_vnum 13
	define alchemist 20001

	state start begin
		when alchemist.chat.gameforge.dragon_soul_100_npcChat with ds.is_qualified() begin
			say(gameforge.dragon_soul_110_say)
			npc.open_shop(dragon_soul_shop_vnum)
		end
	end
end

 

image.png.4795dcdaa2de9861aca68c64ce70e1bd.png

tez tak myslalem

Opublikowano

Aaa bo ty przez qc kompilujesz dobra to usuń ten define i po prostu wstaw wartości bezpośrednio. 

Opublikowano
  • Autor
2 minuty temu, Sevence napisał(a):

Aaa bo ty przez qc kompilujesz dobra to usuń ten define i po prostu wstaw wartości bezpośrednio. 

image.png.7da6d059080a054f9751c00367107c8c.pngze tak?

Opublikowano

Nie, tak. 

quest dragon_soul_shop begin
	state start begin
		when 20001.chat.gameforge.dragon_soul_100_npcChat with ds.is_qualified() begin
			say(gameforge.dragon_soul_110_say)
			npc.open_shop(13)
		end
	end
end

 

Opublikowano
  • Autor
6 minut temu, Sevence napisał(a):

Nie, tak. 

quest dragon_soul_shop begin
	
	

	state start begin
		when 20001.chat.gameforge.dragon_soul_100_npcChat with ds.is_qualified() begin
			say(gameforge.dragon_soul_110_say)
			npc.open_shop(13)
		end
	end
end

 

image.png.64437419658e8134246e485ef10f3954.pngquesty sie wcztyaly image.png.c66f480a5cb1b3bbbf2ac7720b4dd6a7.png shopa nie ma i bonusow w alchemmi tez ;/

Opublikowano

To tylko zadanie do otworzenie sklepu o danym identyfikatorze. Musisz taki sklep dodać w bazie tabele shop i shop_item. 

Opublikowano
  • Autor
7 minut temu, Sevence napisał(a):

To tylko zadanie do otworzenie sklepu o danym identyfikatorze. Musisz taki sklep dodać w bazie tabele shop i shop_item. 

w shop_item dodalem 13 jako shop alchemika i 50255 jako cora. nie wiem dokladnie co dodac w shop w sensie co mam tam wpsiac i i musze to potem jakos spakowac?

 

image.png.4f6e833c13f2b95407833399e4055b82.png

 

 

image.png.77d96cd7c83ec3e949941b34cfde839a.png

Opublikowano

Musisz wpisać vnum 13 jako id sklepu nazwę npc obojętnie i identyfikator npc.

Opublikowano

Do questow ogarnij sobie ai, tylko musisz naprawdę się dobrze rozpisać i potestować żeby ci fajnie to zrobił.

Opublikowano
  • Autor

ta

  • Sevence zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.