Opublikowano 25 Września 20231 r Cześć! Przedstawiam mini poradnik, w którym pokażę, jak sprawić, by umiejętności zawsze wchodziły przy 17 punktach na poziom - M1, zamiast losowo. 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char_skill.cpp' 🔍 Szukaj case SKILL_NORMAL: // 번섭은 스킬 업그레이드 17~20 사이 랜덤 마스터 수련 if (GetSkillLevel(pkSk->dwVnum) >= 17) { if (GetQuestFlag("reset_scroll.force_to_master_skill") > 0) { SetSkillLevel(pkSk->dwVnum, 20); SetQuestFlag("reset_scroll.force_to_master_skill", 0); } else { if (number(1, 21 - MIN(20, GetSkillLevel(pkSk->dwVnum))) == 1) SetSkillLevel(pkSk->dwVnum, 20); } } break 🔄 Zamień: case SKILL_NORMAL: // 번섭은 스킬 업그레이드 17~20 사이 랜덤 마스터 수련 if (GetSkillLevel(pkSk->dwVnum) >= 17) { if (GetQuestFlag("reset_scroll.force_to_master_skill") > 0) { SetSkillLevel(pkSk->dwVnum, 20); SetQuestFlag("reset_scroll.force_to_master_skill", 0); } else { SetSkillLevel(pkSk->dwVnum, 20); } } break