Domyślnie jest narzucone w grze maksymalnie 2kkk yang, gdyż typ danych 'int' posiada zakres : -2,147,483,648 do 2,147,483,647.
W poradnikach jak można znaleźć serfując po forach (mówie o zdjęciu limitu który wrzucił paszka) żeby podmienić z int na long long.
Gdzieś też czytałem że dając long long można zepsuć konwersje MSVC, że również unsignedów nie polecają używać.
Również wyczytałem że lepiej daćint64_t niż long long.
Ale też słyszałem że na int64_t może wystąpić core
Jakie są wasze sugestie, preferencje?
Featured Replies
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
Domyślnie jest narzucone w grze maksymalnie 2kkk yang, gdyż typ danych 'int' posiada zakres : -2,147,483,648 do 2,147,483,647.
W poradnikach jak można znaleźć serfując po forach (mówie o zdjęciu limitu który wrzucił paszka) żeby podmienić z int na long long.
Gdzieś też czytałem że dając long long można zepsuć konwersje MSVC, że również unsignedów nie polecają używać.
Również wyczytałem że lepiej dać int64_t niż long long.
Ale też słyszałem że na int64_t może wystąpić core
Jakie są wasze sugestie, preferencje?