Skocz do zawartości

[TuT] Mały poradnik: WorldEditor Podpinanie efektu pod kość moba/npc

Opublikowano

Odpalasz World Editor - wchodzisz w drugą kategorie.
image.png.9d6c4817baffe2543efd19f831088a98.png

Wczytujesz model poprzez skrypt .msm

image.png.6d6cb19c76a8dfff7087edd0e44c7275.png

Klikasz rubrykę effect w attach
(raz, bo kazde kliknięcie duplikuje liczbę efektu, i tworzy nowe odniesienia)

image.png.6bc49f3f4bced3816fe92277d5471a5d.png

Ładujesz swój efekt:

image.png.671b70b1ef10beda1f3ac3af2d7d5ee8.png

Podpinasz pod wybraną kość modelu.

Efekt:

f9aa0e2d5588eab79e6dcd006d4edb73.gif


Zapisujesz plik .msm

image.png.11e21fb4cab4e3c3850d0e88298667f3.png


Można wykorzystać w różny sposób, nie tylko do efektu boss'a.

image.png.d4b08f0c701021f5ca8f6a207f9a5177.png

Lista kości jak widać jest obszerna, i mozna pod rózne elementy podczepiać efekty, w stylu osobne na nogi, ręce, hak chociazby, w zaleznosci od wyglądu boss'a.

Efekt macie w gratisie w załączniku


 

etoria_boss.rar

Featured Replies

Opublikowano

Dzięki, a jeśli chciałbym edytować moba powiedzmy tak, że czarnego orka przerabiam coś pod styl ognistej ziemi, przykładowo zmiana jego koloru, jakiś element do tego (przykładowo jakiś pancerz) to wiesz gdzie mogę się pobawić z tym? 

Opublikowano
  • Autor
Godzinę temu, Drip-133 napisał(a):

Dzięki, a jeśli chciałbym edytować moba powiedzmy tak, że czarnego orka przerabiam coś pod styl ognistej ziemi, przykładowo zmiana jego koloru, jakiś element do tego (przykładowo jakiś pancerz) to wiesz gdzie mogę się pobawić z tym? 

3ds max / blender

tylko musisz zaopatrzyć się w wszystkie wtyczki z tym związane, generator plików z gr2 na pliki bodajze .mss miały końcówkę lub fbx, wtedy te pliki wczytujesz do programu i edytujesz, oraz musiałbyś ogarnąć wtyczkę (chyba to była wtyczka lub jakis program) który nie psuje kości w modelu, chodzi o animacje wazne do wlasnie mobów/zbroi/npc oraz nauczyć się rozpakowywać inne gry, zeby z nich brać sobie "pancerz i nadawać na orka, chyba ze chcesz korzystać z tego co oferuje ci metin2, apropo samej zmiany koloru to albo zmieniasz teksture w gimpie/photoshopie albo uzywasz mob_color w mob_proto
Ponadto modele zawierają vektory, różne siatki (meshe), temat rzeka, ale życzę powodzenia


tu masz parę moich tematów związanych z tematem:

 

 

Edytowane przez Hydro

Opublikowano
3 minuty temu, Hydro napisał(a):

3ds max / blender

tylko musisz zaopatrzyć się w wszystkie wtyczki z tym związane, generator plików z gr2 na pliki bodajze .mss miały końcówkę lub fbx, wtedy te pliki wczytujesz do programu i edytujesz, oraz musiałbyś ogarnąć wtyczkę (chyba to była wtyczka lub jakis program) który nie psuje kości w modelu, chodzi o animacje wazne do wlasnie mobów/zbroi/npc oraz nauczyć się rozpakowywać inne gry, zeby z nich brać sobie "pancerz i nadawać na orka, chyba ze chcesz korzystać z tego co oferuje ci metin2, apropo samej zmiany koloru to albo zmieniasz teksture w gimpie/photoshopie albo uzywasz mob_color w mob_proto
Ponadto modele zawierają vektory, różne siatki (meshe), temat rzeka, ale życzę powodzenia


tu masz parę moich tematów związanych z tematem:

 

 

Super, chętnie pogłówkuje w wolnych chwilach, dzięki za zainteresowanie się pytaniem 😄 

Opublikowano

a jak podpiąć kilka efektów? (Bip0, Bip01 R Hand, Bip01 L Hand)? Bo nie widze takiej opcji a efekt mi sie nadpisuje a nie dodaje.

Dzięki wielkie fajny temacik, z tymi efektami wieloma sobie juz poradzilem. 

Przy okazji, wiesz moze jak nadać "błyszczenie" na takiego bossa? Cos w stylu zbrojek +9 ze te bossy sie delikatnie mienią? Widzialem cos takiego na jakims serwerze.

Edytowane przez ouiai

Opublikowano
  • Autor
20 godzin temu, ouiai napisał(a):

a jak podpiąć kilka efektów? (Bip0, Bip01 R Hand, Bip01 L Hand)? Bo nie widze takiej opcji a efekt mi sie nadpisuje a nie dodaje.

Dzięki wielkie fajny temacik, z tymi efektami wieloma sobie juz poradzilem. 

Przy okazji, wiesz moze jak nadać "błyszczenie" na takiego bossa? Cos w stylu zbrojek +9 ze te bossy sie delikatnie mienią? Widzialem cos takiego na jakims serwerze.

w bince musisz to uwzględnić, zeby twoje exe czytało specular na mobach/npc wierzchowcach czy czymś innym, dodatkowo musisz edytować tekstury od bossów i nadać im kanał alpha na teksture + chyba jeszcze edytować plik .msm od potwora i tam dopisać dwukrotnie teksture

Edytowane przez Hydro

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...