Odpalasz World Editor - wchodzisz w drugą kategorie.
Wczytujesz model poprzez skrypt .msm
Klikasz rubrykę effect w attach
(raz, bo kazde kliknięcie duplikuje liczbę efektu, i tworzy nowe odniesienia)
Ładujesz swój efekt:
Podpinasz pod wybraną kość modelu.
Efekt:
Zapisujesz plik .msm
Można wykorzystać w różny sposób, nie tylko do efektu boss'a.
Lista kości jak widać jest obszerna, i mozna pod rózne elementy podczepiać efekty, w stylu osobne na nogi, ręce, hak chociazby, w zaleznosci od wyglądu boss'a.
Odpalasz World Editor - wchodzisz w drugą kategorie.







Wczytujesz model poprzez skrypt .msm
Klikasz rubrykę effect w attach
(raz, bo kazde kliknięcie duplikuje liczbę efektu, i tworzy nowe odniesienia)
Ładujesz swój efekt:
Podpinasz pod wybraną kość modelu.
Efekt:
Zapisujesz plik .msm
Można wykorzystać w różny sposób, nie tylko do efektu boss'a.
Lista kości jak widać jest obszerna, i mozna pod rózne elementy podczepiać efekty, w stylu osobne na nogi, ręce, hak chociazby, w zaleznosci od wyglądu boss'a.
Efekt macie w gratisie w załączniku
etoria_boss.rar