Skocz do zawartości

[TuT]World Editor - zwiększanie/zmniejszanie obszaru hitboxów & efektów

Opublikowano


1. Uruchamiasz world editor i przechodzisz do drugiej kategori

image.png.f20adf6d3e53537f6775f1f7334d0f3d.png

Wczytujesz swojego potwora/bossa
Z pliku .msm (Nie sam model!)

image.png.7dfa558fefb937b21f936e0203c345d7.png

Przechodzisz do zakładki od animacji:
image.png.2c6d7ceed6a1565d79e3745d7a68a998.png

Wczytujesz skrypt w .msa
Ten który chcesz zwiększyć/zmniejszyć

image.png.deb53ccea0b475e243888b4db6bd00c1.png


Zwiększasz lub zmniejszasz hitbox według własnych potrzeb jak zaprezentowane na gifie i zapisujesz plik.

fa0fc698aec6f60d4c31a66d1152bb35.gif

Wczytujesz plik od animacji z skill'em boss'a.

image.png.cf3022d4b61fa5d1e7b048201cac102a.png

Po dwukrotnym przycisku na pole w którym znajduje się czerwona strzałka pokazuje Ci się okno z przypisanym effektem (mozesz go zmienić na inny)
Oraz podpiąć efekt pod inną kość modelu, jak i ustawić jego pozycje.

Druga rubryka zaś oznacza jego obszar hitboxu:
Oraz typ ataku danego boss'a.

image.png.9d9a91ce40418a8019f28a1b408a15ae.png

Oraz możemy ustawić kolizje dla poszczególnych ataków jak i zwiększać jej radius lub zmniejszać.
Wydłużać czas animacji czy go skracać.
Ustawić limit hitboxów
Czy zwiększać externalForce czyli odrzucenie postaci, upadek czy odrzut.


Po zwiększeniu radiusa z 200.000 na 500.000

Powstaje taki przykład:

image.png.274ebbce5a1e392c415b10ac55004e1d.png


Pozycje samych obrażeń jak i pojawiającego się efektu możemy dowolnie zmieniać w której części animacji na nastąpić uderzenie i wywołać się efekt.

image.png.3eadc415d0cef4e25eeae64061308a7a.png

Featured Replies

Opublikowano

Fajne, a sam model można powiększyć?

Opublikowano
  • Autor
Teraz, ouiai napisał(a):

Fajne, a sam model mozna powięszyć?

Albo przez system mob scale który ktoś napisał
Albo w 3ds maxie

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...