1. Uruchamiasz world editor i przechodzisz do drugiej kategori
Wczytujesz swojego potwora/bossa
Z pliku .msm (Nie sam model!)
Przechodzisz do zakładki od animacji:
Wczytujesz skrypt w .msa
Ten który chcesz zwiększyć/zmniejszyć
Zwiększasz lub zmniejszasz hitbox według własnych potrzeb jak zaprezentowane na gifie i zapisujesz plik.
Wczytujesz plik od animacji z skill'em boss'a.
Po dwukrotnym przycisku na pole w którym znajduje się czerwona strzałka pokazuje Ci się okno z przypisanym effektem (mozesz go zmienić na inny)
Oraz podpiąć efekt pod inną kość modelu, jak i ustawić jego pozycje.
Druga rubryka zaś oznacza jego obszar hitboxu:
Oraz typ ataku danego boss'a.
Oraz możemy ustawić kolizje dla poszczególnych ataków jak i zwiększać jej radius lub zmniejszać.
Wydłużać czas animacji czy go skracać.
Ustawić limit hitboxów
Czy zwiększać externalForce czyli odrzucenie postaci, upadek czy odrzut.
Po zwiększeniu radiusa z 200.000 na 500.000
Powstaje taki przykład:
Pozycje samych obrażeń jak i pojawiającego się efektu możemy dowolnie zmieniać w której części animacji na nastąpić uderzenie i wywołać się efekt.
1. Uruchamiasz world editor i przechodzisz do drugiej kategori
Wczytujesz swojego potwora/bossa
Z pliku .msm (Nie sam model!)
Przechodzisz do zakładki od animacji:
Wczytujesz skrypt w .msa
Ten który chcesz zwiększyć/zmniejszyć
Zwiększasz lub zmniejszasz hitbox według własnych potrzeb jak zaprezentowane na gifie i zapisujesz plik.
Wczytujesz plik od animacji z skill'em boss'a.
Po dwukrotnym przycisku na pole w którym znajduje się czerwona strzałka pokazuje Ci się okno z przypisanym effektem (mozesz go zmienić na inny)
Oraz podpiąć efekt pod inną kość modelu, jak i ustawić jego pozycje.
Druga rubryka zaś oznacza jego obszar hitboxu:
Oraz typ ataku danego boss'a.
Oraz możemy ustawić kolizje dla poszczególnych ataków jak i zwiększać jej radius lub zmniejszać.
Wydłużać czas animacji czy go skracać.
Ustawić limit hitboxów
Czy zwiększać externalForce czyli odrzucenie postaci, upadek czy odrzut.
Po zwiększeniu radiusa z 200.000 na 500.000
Powstaje taki przykład:
Pozycje samych obrażeń jak i pojawiającego się efektu możemy dowolnie zmieniać w której części animacji na nastąpić uderzenie i wywołać się efekt.