Opublikowano 12 Lutego12 Lut Siemka, ostatnio podpatrzylem sobie na jakims serwerze ze maja kolorowa nazwe bossow, a jako ze jestem polakiem to postanowiem sobie taki zrobic i sie z wami podzielic. W pliku ActorInstance.h szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się I Wklejamy pod: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się W Pliku ActorInstance.cpp szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się I Wklejamy pod: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Teraz w pliku InstanceBase.cpp szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się I Wklejamy pod: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Teraz w pliku InstanceBase.h szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się I Nad wklejamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Teraz kierujemy sie do pliku InstanceBaseEffect.cpp i szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Nad IsEnemy wklejamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Kierujemy sie teraz do pliku PythonCharacterManagerModule.cpp i szukamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się I pod wklejamy nasz namecolor_boss: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Z naszej binki to by bylo na tyle, kompilujemy i kierujemy sie do colorinfo.py, wklejamy i odpowiednio modyfikujemy kolor pod siebie: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Kierujemy sie teraz do introloading.py i odpowiednio wklejamy: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się pakujemy i tyle. a tutaj efekt koncowy: Edytowane 12 Lutego12 Lut przez mvstyk
Siemka, ostatnio podpatrzylem sobie na jakims serwerze ze maja kolorowa nazwe bossow, a jako ze jestem polakiem to postanowiem sobie taki zrobic i sie z wami podzielic.
W pliku ActorInstance.h szukamy:
I Wklejamy pod:
W Pliku ActorInstance.cpp szukamy:
I Wklejamy pod:
Teraz w pliku InstanceBase.cpp szukamy:
I Wklejamy pod:
Teraz w pliku InstanceBase.h szukamy:
I Nad wklejamy:
Teraz kierujemy sie do pliku InstanceBaseEffect.cpp i szukamy:
Nad IsEnemy wklejamy:
Kierujemy sie teraz do pliku PythonCharacterManagerModule.cpp i szukamy:
I pod wklejamy nasz namecolor_boss:
Z naszej binki to by bylo na tyle, kompilujemy i kierujemy sie do colorinfo.py, wklejamy i odpowiednio modyfikujemy kolor pod siebie:
Kierujemy sie teraz do introloading.py i odpowiednio wklejamy:
pakujemy i tyle.
a tutaj efekt koncowy:
Edytowane przez mvstyk