Opublikowano 13 Lutego13 Lut Siemanko, ostatnio zauważyłem dziwny problem u mnie, a dokładniej chodzi o ActivateSlot w uiinventory. Próbuję zrobić efekt Lock, coś jak w przypadku autopotek, że klika się na jakiś itemek, on się blokuje (tzn że nie da się nim przeciągać itd dopóki jest aktywny) i odpala się na nim efekt ''użycia, toggle, białek poświaty" jak w przypadku autopotek. Problem jest jeden, ponieważ item się faktycznie blokuje jednak brak w nim tego efektu ''toggle''. O to mój kod, który powinien być za to odpowiedzialny. Testowałem już i faktycznie on wchodzi do tych ifów, komunikaty na chacie wyskakują gdy klikam, blokada itemu jest, jednak brak efektu. W załączniku wrzucę jeszcze uiinventory całe. Dodam, że na autopotkach ten efekt normalnie działa przy odpalaniu. Syser czysty. if app.ENABLE_TITLE_SYSTEM_YUMA: if item.GetItemType() == 35: metinSocket = player.GetItemMetinSocket(slotNumber, 2) ItemSlotNum = slotNumber chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_NOTICE, "test wchodzenie w if") if ItemSlotNum >= player.INVENTORY_PAGE_SIZE * self.inventoryPageIndex: ItemSlotNum -= (self.inventoryPageIndex * player.INVENTORY_PAGE_SIZE) if metinSocket == 1: self.wndItem.ActivateSlot(ItemSlotNum) chat.AppendChat(chat.CHAT_TYPE_NOTICE, "test wchodzenie w if v2") else: self.wndItem.DeactivateSlot(ItemSlotNum) uiinventory.py