Skocz do zawartości
Masz już aplikację Sharegon?

Odkryj wszystkie możliwości. Dowiedz się więcej

Sharegon.pl

Zainstaluj aplikację Sharegon i korzystaj z powiadomień push oraz licznika nowych aktywności bezpośrednio z ekranu głównego.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS.
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu początkowego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Zainstaluj aplikację Sharegon na Androidzie
  1. Otwórz Sklep Google Play na swoim smarfonie.
  2. Wyszukaj „Sharegon” w pasku wyszukiwania.
  3. Stuknij „Zainstaluj”, aby pobrać aplikację.

Featured Replies

Opublikowano

Cześć,

 

To niewielka modyfikacja, ale może znacząco wpłynąć na rozgrywkę. Po wprowadzeniu tej zmiany, po każdym odrodzeniu gracz będzie miał maksymalne wartości punktów życia (PŻ), zamiast 50 punktów.

 

Implementacja:

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> cmd_general.cpp'

 

 🔍 Szukaj

ch->PointChange(POINT_HP, 50 - ch->GetHP());

 

♻️ Zamień:

ch->PointChange(POINT_HP, ch->GetMaxHP() - ch->GetHP());
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

 

Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest przywrócić pewien procent życia niż całe życie. Ponieważ chodzi tu o to, aby gracz nie zginął zaraz po odrodzeniu z powodu draśnięcia. Gracz po odrodzeniu nadal powinien usunąć się na bok od zagrożenia, aby zregenerować resztę życia.


Szukamy tego:

			ch->PointChange(POINT_HP, 50 - ch->GetHP());

 

Zmieniamy na to (0.7 oznacza 70% życia, zmień tę wartość jeśli chcesz przywrócić inny procent życia)

			ch->PointChange(POINT_HP, int(ch->GetMaxHP()*0.7) - ch->GetHP());

 

Edytowane przez Dziki Czan

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W dniu 28.01.2024 o 12:09, Wściekły Czun napisał(a):

 

Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest przywrócić pewien procent życia niż całe życie. Ponieważ chodzi tu o to, aby gracz nie zginął zaraz po odrodzeniu z powodu draśnięcia. Gracz po odrodzeniu nadal powinien usunąć się na bok od zagrożenia, aby zregenerować resztę życia.


Szukamy tego:

🔐 Ukryta Treść 🔐

  • 💬 Skomentuj poniżej, aby odkryć ukrytą zawartość!
    👍 Nie zapomnij zostawić reakcji, aby podziękować autorowi za jego pracę!
    ⚠️ Komentarze muszą zawierać minimum 3 litery, inaczej są uważane jako SPAM.

 

Zmieniamy na to (0.7 oznacza 70% życia, zmień tę wartość jeśli chcesz przywrócić inny procent życia)

🔐 Ukryta Treść 🔐

  • 💬 Skomentuj poniżej, aby odkryć ukrytą zawartość!
    👍 Nie zapomnij zostawić reakcji, aby podziękować autorowi za jego pracę!
    ⚠️ Komentarze muszą zawierać minimum 3 litery, inaczej są uważane jako SPAM.

 

thx

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
2 godziny temu, N0BADY napisał(a):

gdzie to znalesc ? 

 

W dniu 27.09.2023 o 12:39, Sevence napisał(a):

Cześć,

 

To niewielka modyfikacja, ale może znacząco wpłynąć na rozgrywkę. Po wprowadzeniu tej zmiany, po każdym odrodzeniu gracz będzie miał maksymalne wartości punktów życia (PŻ), zamiast 50 punktów.

 

Implementacja:

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> cmd_general.cpp

cmd_general.cpp w source game. Polecam zrzucić sobie cały projekt src i edytować w visualu bo możesz za pomocą wyszukiwarki znaleźć frazę w każdym pliku. W notepad++ też idzie, tylko przeskakuj ciągle między ścieżkami plików z rootów, game i binki...

  • Sevence odpiął/ęła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Skonfiguruj powiadomienia push w przeglądarce.

Chrome (Android)
  1. Stuknij ikonę kłódki obok paska adresu.
  2. Wybierz Uprawnienia → Powiadomienia.
  3. Dostosuj swoje preferencje.
Chrome (Desktop)
  1. Kliknij ikonę kłódki na pasku adresu.
  2. Wybierz Ustawienia witryny.
  3. Znajdź Powiadomienia i dostosuj swoje preferencje.