Skocz do zawartości

Dołącz do społeczności Sharegon

Odkryj świat technologii, gier i programowania w Sharegon.pl 🚀

Czy jesteś pasjonatem nowych technologii, zapalonym graczem, czy aspirującym programistą? Nasza społeczność jest miejscem dla Ciebie! Tutaj możesz dzielić się swoimi pomysłami, uczestniczyć w ekscytujących dyskusjach i uczyć się od ekspertów w dziedzinie. Zdobywaj osiągnięcia, buduj swoją reputację i rywalizuj z innymi entuzjastami.

Twoja wiedza i umiejętności mogą wzbogacić naszą społeczność. Stań się częścią Sharegon! 🧩🌐

header

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

To niewielka modyfikacja, ale może znacząco wpłynąć na rozgrywkę. Po wprowadzeniu tej zmiany, po każdym odrodzeniu gracz będzie miał maksymalne wartości punktów życia (PŻ), zamiast 50 punktów.

 

Implementacja:

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> cmd_general.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

♻️ Zamień:

🔐 Ukryta Treść 🔐
  • Lubię 15
  • Serce 3
  • Lubię 15
  • Serce 3

 

Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest przywrócić pewien procent życia niż całe życie. Ponieważ chodzi tu o to, aby gracz nie zginął zaraz po odrodzeniu z powodu draśnięcia. Gracz po odrodzeniu nadal powinien usunąć się na bok od zagrożenia, aby zregenerować resztę życia.


Szukamy tego:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Zmieniamy na to (0.7 oznacza 70% życia, zmień tę wartość jeśli chcesz przywrócić inny procent życia)

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Edytowane przez Dziki Czan
  • Lubię 4
  • Serce 1
  • Lubię 4
  • Serce 1
W dniu 28.01.2024 o 12:09, Wściekły Czun napisał(a):

 

Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest przywrócić pewien procent życia niż całe życie. Ponieważ chodzi tu o to, aby gracz nie zginął zaraz po odrodzeniu z powodu draśnięcia. Gracz po odrodzeniu nadal powinien usunąć się na bok od zagrożenia, aby zregenerować resztę życia.


Szukamy tego:

🔐 Ukryta Treść 🔐

  • 💬 Skomentuj poniżej, aby odkryć ukrytą zawartość!
    👍 Nie zapomnij zostawić reakcji, aby podziękować autorowi za jego pracę!
    ⚠️ Komentarze muszą zawierać minimum 3 litery, inaczej są uważane jako SPAM.

 

Zmieniamy na to (0.7 oznacza 70% życia, zmień tę wartość jeśli chcesz przywrócić inny procent życia)

🔐 Ukryta Treść 🔐

  • 💬 Skomentuj poniżej, aby odkryć ukrytą zawartość!
    👍 Nie zapomnij zostawić reakcji, aby podziękować autorowi za jego pracę!
    ⚠️ Komentarze muszą zawierać minimum 3 litery, inaczej są uważane jako SPAM.

 

thx

  • Lubię 1
  • Lubię 1
2 godziny temu, N0BADY napisał(a):

gdzie to znalesc ? 

 

W dniu 27.09.2023 o 12:39, Sevence napisał(a):

Cześć,

 

To niewielka modyfikacja, ale może znacząco wpłynąć na rozgrywkę. Po wprowadzeniu tej zmiany, po każdym odrodzeniu gracz będzie miał maksymalne wartości punktów życia (PŻ), zamiast 50 punktów.

 

Implementacja:

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> cmd_general.cpp

cmd_general.cpp w source game. Polecam zrzucić sobie cały projekt src i edytować w visualu bo możesz za pomocą wyszukiwarki znaleźć frazę w każdym pliku. W notepad++ też idzie, tylko przeskakuj ciągle między ścieżkami plików z rootów, game i binki...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...