Ile razy znalazłeś się w sytuacji, kiedy ktoś próbował wprowadzić Cię w błąd, rzucając słabszy buff w celu osłabienia Twojej postaci? Mamy na to doskonałe rozwiązanie!💡
Od teraz, aby buff został aktywowany, musi być silniejszy niż ten, który jest już nałożony na Twoją postać. Dzięki temu możesz cieszyć się grą bez obaw o niechciane i irytujące osłabienia.
Cześć👋,
Ile razy znalazłeś się w sytuacji, kiedy ktoś próbował wprowadzić Cię w błąd, rzucając słabszy buff w celu osłabienia Twojej postaci? Mamy na to doskonałe rozwiązanie!💡
Od teraz, aby buff został aktywowany, musi być silniejszy niż ten, który jest już nałożony na Twoją postać. Dzięki temu możesz cieszyć się grą bez obaw o niechciane i irytujące osłabienia.
Ciesz się grą bez zbędnych przeszkód! 😌
Prezentacja:
Implementacja:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char_affect.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
🗒️Podgląd implementacji:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj: (jeśli nie masz)
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
📁 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt'
➕ Dodaj: