Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć👋,

 

Ile razy znalazłeś się w sytuacji, kiedy ktoś próbował wprowadzić Cię w błąd, rzucając słabszy buff w celu osłabienia Twojej postaci? Mamy na to doskonałe rozwiązanie!💡

Od teraz, aby buff został aktywowany, musi być silniejszy niż ten, który jest już nałożony na Twoją postać. Dzięki temu możesz cieszyć się grą bez obaw o niechciane i irytujące osłabienia.

Ciesz się grą bez zbędnych przeszkód! 😌

 

Prezentacja:

 

 

Implementacja:

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char_affect.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.a8001033b4c0f98bd51b3e74cd18da5c.png

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  Dodaj: (jeśli nie masz)

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> char.h'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland  -> locale_string.txt'

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Featured Replies

Opublikowano

Dzięki!

Opublikowano

Dzięki

 

  • 5 tygodni później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Super rozwiązanie dodaje do siebie 🙂

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...