Przedstawiam wam nową funkcję, która została wprowadzona na oficjalnym serwerze w wersji 16.1!
Teraz, po wciśnięciu klawisza tabulacji "TAB", automatycznie zostanie wybrany najbliższy potwór.
Uwaga:
Minimalna wersja standardu: C++17 lub nowsza.
Jak to działa?
Po prostu naciśnij klawisz "TAB" i system automatycznie zaznaczy dla Ciebie najbliższego potwora na ekranie. To znacznie upraszcza proces celowania i pozwala skupić się na samej walce. I co najważniejsze, nie będziemy mogli w ten sposób zaznaczyć NPC, Kamieni Metin i innych graczy, co chroni nas przed przypadkowym atakiem na niewłaściwy cel.
Cześć Wszystkim!
Przedstawiam wam nową funkcję, która została wprowadzona na oficjalnym serwerze w wersji 16.1!
Teraz, po wciśnięciu klawisza tabulacji "TAB", automatycznie zostanie wybrany najbliższy potwór.
Uwaga:
Minimalna wersja standardu: C++17 lub nowsza.
Jak to działa?
Po prostu naciśnij klawisz "TAB" i system automatycznie zaznaczy dla Ciebie najbliższego potwora na ekranie. To znacznie upraszcza proces celowania i pozwala skupić się na samej walce. I co najważniejsze, nie będziemy mogli w ten sposób zaznaczyć NPC, Kamieni Metin i innych graczy, co chroni nas przed przypadkowym atakiem na niewłaściwy cel.
Prezentacja
Implementacja
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonApplicationEvent.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonCharacterManager.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonCharacterManager.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
🗒️Podgląd implementacji: