Skocz do zawartości
Opublikowano

Cześć Wszystkim!

 

Przedstawiam wam nową funkcję, która została wprowadzona na oficjalnym serwerze w wersji 16.1!

Teraz, po wciśnięciu klawisza tabulacji "TAB", automatycznie zostanie wybrany najbliższy potwór.

 

Uwaga:

Minimalna wersja standardu: C++17 lub nowsza.

 

Jak to działa?

Po prostu naciśnij klawisz "TAB" i system automatycznie zaznaczy dla Ciebie najbliższego potwora na ekranie. To znacznie upraszcza proces celowania i pozwala skupić się na samej walce. I co najważniejsze, nie będziemy mogli w ten sposób zaznaczyć NPC, Kamieni Metin i innych graczy, co chroni nas przed przypadkowym atakiem na niewłaściwy cel.

 

Prezentacja

 

Implementacja

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonApplicationEvent.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.thumb.png.e4079557a8f77e733161c2a9a23ef3c7.png

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonCharacterManager.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonCharacterManager.h'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 🗒️Podgląd implementacji:

Spoiler

image.png.c2cf506dbbdd141c9996cbee310aaf82.png

 

Featured Replies

Opublikowano

 Dzięki ! 😍 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...