Opublikowano 29 Września 20231 r Cześć Wszystkim! Przedstawiam wam nową funkcję, która została wprowadzona na oficjalnym serwerze w wersji 16.1! Teraz, po wciśnięciu klawisza tabulacji "TAB", automatycznie zostanie wybrany najbliższy potwór. Uwaga: Minimalna wersja standardu: C++17 lub nowsza. Jak to działa? Po prostu naciśnij klawisz "TAB" i system automatycznie zaznaczy dla Ciebie najbliższego potwora na ekranie. To znacznie upraszcza proces celowania i pozwala skupić się na samej walce. I co najważniejsze, nie będziemy mogli w ten sposób zaznaczyć NPC, Kamieni Metin i innych graczy, co chroni nas przed przypadkowym atakiem na niewłaściwy cel. Prezentacja Implementacja 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonApplicationEvent.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonCharacterManager.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonCharacterManager.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🗒️Podgląd implementacji: Spoiler
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.