Opublikowano 6 Marca6 Mar Witajcie,Fix na różnicę pozycji między klientem, a serwerem."Najlepsi" programiści chcieli urozmaicić rozgrywkę poprzez dodanie możliwości zwiększenia dystansu między graczem, a bossem podczas używania skilla. W tym rozszerzeniu został uwzględniony tylko Boss o ID: 2493 - Smok z atlantydy jako "DUŻY BOSS". W czym właściwie jest problem? W tym, że binka widzi, że atakujesz Smoka z atlantydy więc dodaje +200 jednostek do odległości miedzy Tobą, a tym smokiem przy użyciu skilla. Czyli po prostu atakujesz z dalszej odległości niż normalnie.Jednak.. Strona serwerowa nie ma tego zaimplementowanego więc wykrywa to jako nieprawidłowość, bo cel jest zbyt daleko względem ustawienia rangi umiejętności (skill_proto->dwTargetRange)Wtedy serwer sypnie takim sys_logiem jak:Mar 6 17:26:56 :: ComputeSkill: Victim too far, skill ID_SKILLA: NAZWA_SKILLA to NAZWA_MOBA (distance 2685 limit LIMIT_SKILLA)I zablokuje zadania DMG ze skilla w bossa.Rozwiązanie:Strona Klientowa:1. srcBinary/GameLib/ActorInstanceBattle.cpp -> bool IS_HUGE_RACE(unsigned int vnum)-> Tutaj poprzez "case ID_MOBA:" definujemy sobie, przy którym bossie mamy możliwość atakowania z większej odległości za pomocą umiejętności. Aktualnie jest tam dodane tylko ID: 2493 więc przy tym nie trzeba nic robić.Strona Serwerowa:1. srcServer/common/service.h -> Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 2. srcServer/game/src/char_skill.cpp -> Znajdź: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 3. Podmień na: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 4. Opcjonalnie!!! Z punktu nr3 zamiast: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Możesz użyć: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Wtedy automatycznie będzie rozpoznawać BOSS'a lub "KING'a".Pozdrawiam :)
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.