Mam przyjemność przedstawić zaktualizowany pakiet 'item_ground_add'. Nowa wersja oferuje znacznie bardziej komfortowe zarządzanie przedmiotami, które zostały upuszczone na ziemi lub wydropione. Wcześniej pakiet wyświetlał jedynie nazwy przedmiotów teraz dodatkowo pokazuje ich ilość obok nazwy. To znacząco ułatwia graczom podejmowanie decyzji dotyczących tego, które przedmioty warto podnieść.
Cześć!
Mam przyjemność przedstawić zaktualizowany pakiet 'item_ground_add'. Nowa wersja oferuje znacznie bardziej komfortowe zarządzanie przedmiotami, które zostały upuszczone na ziemi lub wydropione. Wcześniej pakiet wyświetlał jedynie nazwy przedmiotów teraz dodatkowo pokazuje ich ilość obok nazwy. To znacząco ułatwia graczom podejmowanie decyzji dotyczących tego, które przedmioty warto podnieść.
Prezentacja:
Implementacja:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> item.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> packet.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> packet.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonNetworkStreamPhaseGameItem.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonItemModule.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonItem.cpp'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień
🔍 Szukaj
🗒️Podgląd implementacji:
📁 Lokalizacja pliku: 'UserInterface -> PythonItem.h'
🔍 Szukaj
♻️ Zamień