Skocz do zawartości

Problem z wyświetlaniem ikony affecty Obrony Boga Smoków...

Featured Replies

Opublikowano

Cześć, mam pewien problem i nie jestem pewien, gdzie zacząć szukać rozwiązania.

Otóż, kiedy używam przedmiotów takich jak: Obrona Boga Smoków, Życie Boga Smoków, czy Atak Boga Smoków, efekty zdają się działać poprawnie, ale nie są widoczne na liście Affectów.

Nie korzystam z żadnych dodatków, takich jak np. ładniejsze Affecty od Filipa czy podobnych modyfikacji, więc nie wiem, co może powodować ten problem.

Rozwiązane przez Gość

Przejdź do rozwiązania
Opublikowano
5 godzin temu, Hydro napisał(a):

uaffectshower.py sprawdz czy te affekty są dobrze przypisane do wyświetlania ikony i z tego co pamiętam ten błąd jest od zarania dziejów z terenzo

Mam tylko to:

			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MALL_ATTBONUS : (localeInfo.TOOLTIP_MALL_ATTBONUS_STATIC, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/att_bonus.sub",),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MALL_DEFBONUS : (localeInfo.TOOLTIP_MALL_DEFBONUS_STATIC, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/def_bonus.sub",),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MALL_EXPBONUS : (localeInfo.TOOLTIP_MALL_EXPBONUS, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/exp_bonus.sub",),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MALL_ITEMBONUS : (localeInfo.TOOLTIP_MALL_ITEMBONUS, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/item_bonus.sub",),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MALL_GOLDBONUS : (localeInfo.TOOLTIP_MALL_GOLDBONUS, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/gold_bonus.sub",),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_CRITICAL_PCT : (localeInfo.TOOLTIP_APPLY_CRITICAL_PCT,"d:/ymir work/ui/skill/common/affect/critical.sub"),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_PENETRATE_PCT : (localeInfo.TOOLTIP_APPLY_PENETRATE_PCT, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/gold_premium.sub"),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MAX_HP_PCT : (localeInfo.TOOLTIP_MAX_HP_PCT, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/gold_premium.sub"),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MAX_SP_PCT : (localeInfo.TOOLTIP_MAX_SP_PCT, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/gold_premium.sub"),
Opublikowano
51 minut temu, YeeeY napisał(a):

Mam tylko to:

			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MALL_ATTBONUS : (localeInfo.TOOLTIP_MALL_ATTBONUS_STATIC, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/att_bonus.sub",),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MALL_DEFBONUS : (localeInfo.TOOLTIP_MALL_DEFBONUS_STATIC, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/def_bonus.sub",),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MALL_EXPBONUS : (localeInfo.TOOLTIP_MALL_EXPBONUS, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/exp_bonus.sub",),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MALL_ITEMBONUS : (localeInfo.TOOLTIP_MALL_ITEMBONUS, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/item_bonus.sub",),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MALL_GOLDBONUS : (localeInfo.TOOLTIP_MALL_GOLDBONUS, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/gold_bonus.sub",),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_CRITICAL_PCT : (localeInfo.TOOLTIP_APPLY_CRITICAL_PCT,"d:/ymir work/ui/skill/common/affect/critical.sub"),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_PENETRATE_PCT : (localeInfo.TOOLTIP_APPLY_PENETRATE_PCT, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/gold_premium.sub"),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MAX_HP_PCT : (localeInfo.TOOLTIP_MAX_HP_PCT, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/gold_premium.sub"),
			MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MAX_SP_PCT : (localeInfo.TOOLTIP_MAX_SP_PCT, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/gold_premium.sub"),

https://metin2.dev/topic/3751-dragon-god-attack-icon-on-left-corner/
https://metin2.dev/topic/25768-dragon-god-attack-not-show/


Tu masz dwa rozwiązania, powinny pomóc w drugim temacie na samym dole.

Opublikowano
37 minut temu, Hydro napisał(a):
  1. Nie dało oczekiwanego efektu

  2. Daje efekt błędu:

networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.AttributeError'>:'module' object has no attribute 'POINT_ATT_BONUS'

@Hydro A byłbyś w stanie dać mi urywek z Navicat'a item_proto? Dokładnie ID 71044 A podgląd Od value0 do Value3

Domyślnie ustawiłem tak:

510	15	20	600

I efekt jest tego taki, że po kliknięciu na Critical Strike pojawia się ikona natomiast znika wraz z efektem i można się tak bawić godzinami

Edytowane przez YeeeY

Opublikowano
Godzinę temu, YeeeY napisał(a):
  1. Nie dało oczekiwanego efektu

  2. Daje efekt błędu:

networkModule.SetSelectCharacterPhase - <type 'exceptions.AttributeError'>:'module' object has no attribute 'POINT_ATT_BONUS'

@Hydro A byłbyś w stanie dać mi urywek z Navicat'a item_proto? Dokładnie ID 71044 A podgląd Od value0 do Value3

Domyślnie ustawiłem tak:

510	15	20	600

I efekt jest tego taki, że po kliknięciu na Critical Strike pojawia się ikona natomiast znika wraz z efektem i można się tak bawić godzinami

image.png

Opublikowano

Musisz w value1 ustawić odpowiednie point dla bonusów. Domyślnie, chyba było dla dwóch Obrony Boga Smoków I Ataku Boga Smoków.

MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MALL_ATTBONUS : (localeInfo.TOOLTIP_MALL_ATTBONUS_STATIC, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/att_bonus.sub",),
MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MALL_DEFBONUS : (localeInfo.TOOLTIP_MALL_DEFBONUS_STATIC, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/def_bonus.sub",),

Sprawdź, czy masz ten plik .sub oraz plik graficzny z ikonami. Następnie zaktualizuj w bazie value1 dla Ataku Boga Smoków na 114, dla Obrony Boga Smoków na 115.

  • Sevence zmienił(a) tytuł na Problem z wyświetlaniem ikony affecty Obrony Boga Smoków...
Opublikowano
Godzinę temu, Sevence napisał(a):

Musisz w value1 ustawić odpowiednie point dla bonusów. Domyślnie, chyba było dla dwóch Obrony Boga Smoków I Ataku Boga Smoków.

MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MALL_ATTBONUS : (localeInfo.TOOLTIP_MALL_ATTBONUS_STATIC, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/att_bonus.sub",),
MALL_DESC_IDX_START+player.POINT_MALL_DEFBONUS : (localeInfo.TOOLTIP_MALL_DEFBONUS_STATIC, "d:/ymir work/ui/skill/common/affect/def_bonus.sub",),

Sprawdź, czy masz ten plik .sub oraz plik graficzny z ikonami. Następnie zaktualizuj w bazie value1 dla Ataku Boga Smoków na 114, dla Obrony Boga Smoków na 115.

Ogólnie to działa, daje bonusy ale na 1 sekundę + ikona znika po 1 sekundzie, gdy przejedziesz szybko kursorem to pokazuje normalnie, że czas zostaje odliczany, ale znika po sekundzie a pokazuje 10 mintut.

Coś jest nie tak z tymi efektami, wszystkie jakby odpały:
Critical Strike

Piercing Strike
Dragon God Life

Dragon God Attack

Dragon God Intelligence

Dragon God Defence

Edytowane przez YeeeY

Opublikowano
  • Rozwiązanie

Problem rozwiązany.

Stworzyłem nowy Affect i śmiga, czegoś nowego się nauczyłem chociaż.

  • Sevence zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.