Opublikowano 18 Marca18 Mar Witajcie. prośba o przerobienie questa od paszki żeby skille z m1 do g1 dawało po wyborze. będę bardzo wdzięczny.quest set_skill_group begin state start begin when login or levelup with pc.get_level() >= 5 begin set_state(continue) end end state continue begin when letter begin send_letter("Wybór profesji") end when button or info begin say_title("Wybór profesji") say("Wybierz jedn¹ z poni¿szych opcji.") local get_table = {} local get_skill_group = { "Wojownik Cia³o (Body)", "Wojownik Umys³ (Mental)", "Ninja Ostrze (Dagger)", "Ninja £uk (Archer)", "Sura Broñ (WP)", "Sura Czarnej Magii (BM)", "Szaman Smok", "Szaman Leczenie" } for i = 1, table.getn(get_skill_group) do if i == (pc.get_job() * 2) + 1 or i == (pc.get_job() * 2) + 2 then table.insert(get_table, get_skill_group[i]) end end table.insert(get_table, "Anuluj") local s = select_table(get_table) if s == 5 then return else say_title("Wybrano profesje") say("Wybrana profesja zosta³a przypisana do postaci.") pc.set_skill_group(s) set_state(complete) end end end state complete begin end end
Opublikowano 18 Marca18 Mar Trzymajskile.questquest set_skill_group begin state start begin when login or levelup with pc.get_level() >= 5 begin set_state(continue) end end state continue begin when letter begin send_letter("Wybór profesji") end when button or info begin say_title("Wybór profesji") say("Wybierz jedną z poniższych opcji.") local get_table = {} local get_skill_group = { "Wojownik Ciało (Body)", "Wojownik Umysł (Mental)", "Ninja Ostrze (Dagger)", "Ninja Łuk (Archer)", "Sura Broń (WP)", "Sura Czarnej Magii (BM)", "Szaman Smok", "Szaman Leczenie" } for i = 1, table.getn(get_skill_group) do if i == (pc.get_job() * 2) + 1 or i == (pc.get_job() * 2) + 2 then table.insert(get_table, get_skill_group[i]) end end table.insert(get_table, "Anuluj") local s = select_table(get_table) if s == table.getn(get_table) then return else say_title("Wybrano profesje") say("Wybrana profesja została przypisana do postaci.") pc.set_skill_group(s) local job = pc.get_job() if job == 0 then if s == 1 then pc.set_skill_level(1, 30) pc.set_skill_level(2, 30) pc.set_skill_level(3, 30) pc.set_skill_level(4, 30) pc.set_skill_level(5, 30) else pc.set_skill_level(16, 30) pc.set_skill_level(17, 30) pc.set_skill_level(18, 30) pc.set_skill_level(19, 30) pc.set_skill_level(20, 30) end elseif job == 1 then if s == 1 then pc.set_skill_level(31, 30) pc.set_skill_level(32, 30) pc.set_skill_level(33, 30) pc.set_skill_level(34, 30) pc.set_skill_level(35, 30) else pc.set_skill_level(46, 30) pc.set_skill_level(47, 30) pc.set_skill_level(48, 30) pc.set_skill_level(49, 30) pc.set_skill_level(50, 30) end elseif job == 2 then if s == 1 then pc.set_skill_level(61, 30) pc.set_skill_level(62, 30) pc.set_skill_level(63, 30) pc.set_skill_level(64, 30) pc.set_skill_level(65, 30) pc.set_skill_level(66, 30) else pc.set_skill_level(76, 30) pc.set_skill_level(77, 30) pc.set_skill_level(78, 30) pc.set_skill_level(79, 30) pc.set_skill_level(80, 30) pc.set_skill_level(81, 30) end elseif job == 3 then if s == 1 then pc.set_skill_level(91, 30) pc.set_skill_level(92, 30) pc.set_skill_level(93, 30) pc.set_skill_level(94, 30) pc.set_skill_level(95, 30) pc.set_skill_level(96, 30) else pc.set_skill_level(106, 30) pc.set_skill_level(107, 30) pc.set_skill_level(108, 30) pc.set_skill_level(109, 30) pc.set_skill_level(110, 30) pc.set_skill_level(111, 30) end end set_state(complete) end end end state complete begin end end Edytowane 18 Marca18 Mar przez kris006
Opublikowano 18 Marca18 Mar Autor 27 minut temu, kris006 napisał(a):Trzymajskile.questquest set_skill_group begin state start begin when login or levelup with pc.get_level() >= 5 begin set_state(continue) end end state continue begin when letter begin send_letter("Wybór profesji") end when button or info begin say_title("Wybór profesji") say("Wybierz jedną z poniższych opcji.") local get_table = {} local get_skill_group = { "Wojownik Ciało (Body)", "Wojownik Umysł (Mental)", "Ninja Ostrze (Dagger)", "Ninja Łuk (Archer)", "Sura Broń (WP)", "Sura Czarnej Magii (BM)", "Szaman Smok", "Szaman Leczenie" } for i = 1, table.getn(get_skill_group) do if i == (pc.get_job() * 2) + 1 or i == (pc.get_job() * 2) + 2 then table.insert(get_table, get_skill_group[i]) end end table.insert(get_table, "Anuluj") local s = select_table(get_table) if s == table.getn(get_table) then return else say_title("Wybrano profesje") say("Wybrana profesja została przypisana do postaci.") pc.set_skill_group(s) local job = pc.get_job() if job == 0 then if s == 1 then pc.set_skill_level(1, 30) pc.set_skill_level(2, 30) pc.set_skill_level(3, 30) pc.set_skill_level(4, 30) pc.set_skill_level(5, 30) else pc.set_skill_level(16, 30) pc.set_skill_level(17, 30) pc.set_skill_level(18, 30) pc.set_skill_level(19, 30) pc.set_skill_level(20, 30) end elseif job == 1 then if s == 1 then pc.set_skill_level(31, 30) pc.set_skill_level(32, 30) pc.set_skill_level(33, 30) pc.set_skill_level(34, 30) pc.set_skill_level(35, 30) else pc.set_skill_level(46, 30) pc.set_skill_level(47, 30) pc.set_skill_level(48, 30) pc.set_skill_level(49, 30) pc.set_skill_level(50, 30) end elseif job == 2 then if s == 1 then pc.set_skill_level(61, 30) pc.set_skill_level(62, 30) pc.set_skill_level(63, 30) pc.set_skill_level(64, 30) pc.set_skill_level(65, 30) pc.set_skill_level(66, 30) else pc.set_skill_level(76, 30) pc.set_skill_level(77, 30) pc.set_skill_level(78, 30) pc.set_skill_level(79, 30) pc.set_skill_level(80, 30) pc.set_skill_level(81, 30) end elseif job == 3 then if s == 1 then pc.set_skill_level(91, 30) pc.set_skill_level(92, 30) pc.set_skill_level(93, 30) pc.set_skill_level(94, 30) pc.set_skill_level(95, 30) pc.set_skill_level(96, 30) else pc.set_skill_level(106, 30) pc.set_skill_level(107, 30) pc.set_skill_level(108, 30) pc.set_skill_level(109, 30) pc.set_skill_level(110, 30) pc.set_skill_level(111, 30) end end set_state(complete) end end end state complete begin endendDzięki. Ale potrzebuje krótki kod i 6 skill woj , ninja :P///editporadziłem sobie sam. temat do zamknięcia.