Skocz do zawartości

[ C++ / Python ] Kodowanie / Support / Systemy / Questy

Opublikowano

Cześć jestem nowy na rynku jako programista, ale z samymi serwerami mam styczność od zapomnianego game2089. Na wstępie zaznaczę, żeby uniknąć wszelkich pytań portfolio jest bardzo małe i skromne, uzupełnię je jak najszybciej. Ceny mam bardzo zaniżone z uwagi na rynek i ciężkie przebicie się dla początkującego

Oferta Usług Python/Lua

• Kodowanie InGame interface

• Kodowanie logowania/wyboru/tworzenia postaci

• Kodowanie różnych GUI

• Pisanie questów standardowych lub tablicy LUA

Oferta Usług C++ / Python

• Pisanie małych i mniej skomplikowanych systemów

• Pomoc przy rozwiązywaniu problemów

Oferta Dodatkowa

• Pomoc przy wyborze hosta VPS + konfiguracja wedle upodobań klienta

• Konfiguracja bazy danych + zabezpieczenie

Discord

rain9987876

Featured Replies

Opublikowano
  • Programista

Uważajcie. Robiąc szybki research, można się dowiedzieć, że nie pomógł nikomu na forum, ale oferuje chęć pomocy za pieniądze.

Udostępnił jeden jedyny system, który jest napisany chujowo, a chyba dobrze by było odradzać korzystania z takich rzeczy?

Wchodząc we "współpracę" z, w dużym skrócie, nonamem, narażacie się na potencjalne oszustwo.

Dopóki nie pojawi się tu portfolio, omijałbym takie kuszące oferty szerokim łukiem.

Pozdrawiam

Edytowane przez Thorek

Opublikowano
  • Autor
1 minutę temu, Thorek napisał(a):

Uważajcie. Robiąc szybki research, można się dowiedzieć, że nie pomógł nikomu na forum, ale oferuje chęć pomocy za pieniądze.

Udostępnił jeden jedyny system, który jest napisany chujowo, a chyba dobrze by było odradzać korzystania z takich rzeczy?

Wchodząc w "współpracę" z, w dużym skrócie, nonamem narażacie się na potencjalne oszustwo.

Dopóki nie pojawi się tu portfolio, omijałbym takie kuszące oferty szerokim łukiem.

Pozdrawiam