Skocz do zawartości
Opublikowano

Witam, przychodzę z pytaniem, czy da się jakoś bardziej zabezpieczyć skille? Tj. po uzyciu skilla jak zrobie reloga na konto, mimo cooldownu , skilla mozna ponownie użyć.

Featured Replies

Opublikowano

Toogle będzie dobrym wyjściem na takie skile

Opublikowano
  • Autor
4 minuty temu, Rain94 napisał(a):

Toogle będzie dobrym wyjściem na takie skile

Tylko że ja naprawdę potrzebuje tego cooldownu

Opublikowano
3 minuty temu, Rain94 napisał(a):

Toogle będzie dobrym wyjściem na takie skile

Co takiego? Toggle możesz włączać i wyłączać bez czasu odnowienia. Kolega chce naprawić błąd, który powoduje, że relog pozwala aktywować ponownie umiejętność bez odczekania. Zapewne chcę zapamiętać pozostały czas, który jeszcze powinien być po zalogowaniu.

Opublikowano
2 minuty temu, Sevence napisał(a):

Co takiego? Toggle możesz włączać i wyłączać bez czasu odnowienia. Kolega chce naprawić błąd, który powoduje, że relog pozwala aktywować ponownie umiejętność bez odczekania. Zapewne chcę zapamiętać pozostały czas, który jeszcze powinien być po zalogowaniu.

Aaa dobra ja przeczytałem, że nie może użyć skilla.

Opublikowano

Jest tego jakiś konkretny powód? Jesteś pewny, że chcesz tak zrobić? Czasami można sobie bardziej tym zaszkodzić niż pomóc. Chociażby problemem z tym, że aura nie zawsze wchodzi. Wtedy robi się relog i jeszcze raz odpala

Opublikowano
  • Autor
2 minuty temu, ValkeryE napisał(a):

Jest tego jakiś konkretny powód? Jesteś pewny, że chcesz tak zrobić? Czasami można sobie bardziej tym zaszkodzić niż pomóc. Chociażby problemem z tym, że aura nie zawsze wchodzi. Wtedy robi się relog i jeszcze raz odpala

Myśłałem żeby zrobić to po stronie serwera, i tylko dla wybranych skilli, ale gdzies musze zapisywać sobie timestamp następnego uzycia, i nie wiem jak do tego podejscc

Opublikowano
  • Programista

Da się

Opublikowano

da się, tylko uprzedzam nie róbcie proszę tego na quest flaga bo skończy się to mega źle :P

Opublikowano
15 minut temu, HelpDev napisał(a):

da się, tylko uprzedzam nie róbcie proszę tego na quest flaga bo skończy się to mega źle :P

Dlaczego miałoby to się skończyć źle?

Opublikowano
  • Programista
Godzinę temu, ValkeryE napisał(a):

Dlaczego miałoby to się skończyć źle?

Zobacz jak są napisane questflagi, przeanalizuj jak często są używane umiejętności przez graczy i wszystkiego się dowiesz

Opublikowano
11 godzin temu, KoYGeR napisał(a):

Zobacz jak są napisane questflagi, przeanalizuj jak często są używane umiejętności przez graczy i wszystkiego się dowiesz

Używane są często, ale QuestFlagi i tak są przetrzymywane w cache, a zapisywane po shutdownie serwera. QuestFlagi ogólnie, to jedna z najbardziej przetestowanych metod zapisywania danych. Można zrobić to oczywiście lepiej, aby nie wykorzystywać QuestFlagow, bo i tak robi to dużo innych rzeczy, ale w ostateczności można je wykorzystać, a problemów nie powinno być.

Opublikowano
14 godzin temu, Sevence napisał(a):

Kolega chce naprawić błąd, który powoduje, że relog pozwala aktywować ponownie umiejętność bez odczekania.

Z tego co pamiętam to chyba nie jest błąd.
Od lat tak się robiło w Metinie przed PVP, że robiło się reloga by załadować ponownie skille.

Nie wiem w jaki sposób może to przeszkadzać.

Opublikowano
Godzinę temu, YeeeY napisał(a):

Z tego co pamiętam to chyba nie jest błąd.
Od lat tak się robiło w Metinie przed pvp, że robiło się reloga by załadować ponownie skille.

Nie wiem w jaki sposób może to przeszkadzać.

Żeby gracze, którzy wywalają się na spocie by dać rozpocznij w mieście musieli czekać 3 minuty na arłe miecza.

Opublikowano
Godzinę temu, YeeeY napisał(a):

Z tego co pamiętam to chyba nie jest błąd.

Oczywiście, że to błąd. Skoro dana umiejętność ma określony czas odnowienia, na przykład 30 sekund to dlaczego miałaby się resetować po relogu? W ten sposób omija się cooldown, co przeczy logice działania systemu. Nie trzeba wiele analizować, żeby zauważyć, że to błędne zachowanie.

  • Sevence zmienił(a) tytuł na Jak uwzględnić cooldown umiejętności po relogu?
Opublikowano
21 minut temu, Sevence napisał(a):

Oczywiście, że to błąd. Skoro dana umiejętność ma określony czas odnowienia, na przykład 30 sekund to dlaczego miałaby się resetować po relogu? W ten sposób omija się cooldown, co przeczy logice działania systemu. Nie trzeba wiele analizować, żeby zauważyć, że to błędne zachowanie.

Czyli załóżmy, że dany skill na P ma 5 minut oczekiwania. Jeśli gracz wyloguje się zaraz po jego użyciu i wróci do gry po tygodniu, to nadal będzie musiał czekać pełne 5 minut na odnowienie skilla, tylko dlatego, że wylogował się podczas jego cooldownu?

Jeżeli to faktycznie "Błąd" to 3/4 serwerów które chwile temu sprawdziłem mają ten błąd.

Edytowane przez YeeeY

Opublikowano
4 minuty temu, YeeeY napisał(a):

Czyli załóżmy, że dany skill na P ma 5 minut oczekiwania. Jeśli gracz wyloguje się zaraz po jego użyciu i wróci do gry po tygodniu, to nadal będzie musiał czekać pełne 5 minut na odnowienie skilla, tylko dlatego, że wylogował się podczas jego cooldownu?

Jeżeli to faktycznie "Błąd" to 3/4 serwerów które chwile temu sprawdziłem mają ten błąd.

Ty tak poważnie? 😆

Gdy gracz się wyloguje to podczas wylogowania (czas cały czas leci...). Przykład masz 30 sekund cooldown wylogowujesz się leci cały czas logujesz się zostało powiedzmy 10 sekund i po zalogowaniu odlicza ci resztę czasu. Zapomniałeś że wszystkie serwery bazują na jednym i tym samym src? Błąd jest od zawsze w Metinie, a to że żaden serwer go nie poprawił to inna sprawa. Ba jest znacznie więcej takich błędów w Metinie. :D

Tu chodzi głównie o usunięcie błędu w którym gracz poprzez reloga usuwa całkowicie czas odczekania, który jest nałożony na umiejętność, a w ten sposób go omija poprzez relog/zmianę mapy bo stan czasu nie jest zapisywany.

Opublikowano
11 minut temu, YeeeY napisał(a):

Czyli załóżmy, że dany skill na P ma 5 minut oczekiwania. Jeśli gracz wyloguje się zaraz po jego użyciu i wróci do gry po tygodniu, to nadal będzie musiał czekać pełne 5 minut na odnowienie skilla, tylko dlatego, że wylogował się podczas jego cooldownu?

Jeżeli to faktycznie "Błąd" to 3/4 serwerów które chwile temu sprawdziłem mają ten błąd.

Odstaw to co bierzesz xD

Opublikowano
4 minuty temu, Sevence napisał(a):

Ty tak poważnie? 😆

Gdy gracz się wyloguje to podczas wylogowania (czas cały czas leci...). Przykład masz 30 sekund cooldown wylogowujesz się leci cały czas logujesz się zostało powiedzmy 10 sekund i po zalogowaniu odlicza ci resztę czasu. Zapomniałeś że wszystkie serwery bazują na jednym i tym samym src? Błąd jest od zawsze w Metinie, a to że żaden serwer go nie poprawił to inna sprawa. Ba jest znacznie więcej takich błędów w Metinie. :D

Tu chodzi głównie o usunięcie błędu w którym gracz poprzez reloga usuwa całkowicie czas odczekania, który jest nałożony na umiejętność, a w ten sposób go omija poprzez relog/zmianę mapy bo stan czasu nie jest zapisywany.

Może, ale nie musi lecieć, wszystko zależy od ustawień. Jeśli skonfigurujesz to tak, jak inne affecty, możesz uzyskać dokładnie taki rezultat, jak opisałem powyżej. Nie ma tu więc powodu do śmiechu.

Skoro znasz problem, dlaczego nie podajesz rozwiązania? Z chęcią bym zobaczył jak to ty widzisz 😆

1 minutę temu, ouiai napisał(a):

Odstaw to co bierzesz xD

Chłopie, ty nawet nie ogarniasz podstaw, a próbujesz kogoś pouczać? Twój poziom wiedzy technicznej to dno i kilometr mułu, więc oszczędź sobie wstydu.

Jak chcesz trollować głupimi postami, to przynajmniej rób to z jakimś sensem, a nie kompromitujesz się jak ostatni debil, dupowłazie administracji.

Edytowane przez YeeeY

Opublikowano
1 minutę temu, YeeeY napisał(a):

Może, ale nie musi lecieć, wszystko zależy od ustawień.

Właśnie w tym rzecz, że powinien i musi według logiki systemu. Po co wprowadzasz czas odczekania na umiejętność? No proste, żeby ten czas był uwzględniany inaczej umiejętność mógłbyś używać non stop. To skoro projektant gry ustala przykładowo 200 sekund na umiejętności buffującej no to logiczne, że ten czas powinien być uwzględniany niezależnie od sytuacji. To, że ktoś się wyloguje czy zmieni mapę i stan czasu nie jest wtedy uwzględniany to jest ewidentnie błąd. Jeśli tu wpadłeś na pytanie, ale dlaczego błąd? No to wróć się i zastanów po co jest czas odczekania i jeszcze raz przeanalizuj swoją myśl. Nadal totalnie nie rozumiem Twojego toku rozumowania, że to może być, ale nie musi według ustawień. Jeśli chodzi o samo ustawienie czasu odczekania to owszem, ale skoro jest już ustawiony według projektu dla jakiejś umiejętności to chcesz żeby on był więc powinien działać prawidłowo.

Nie rozwiązywałem tego problemu, bo nie miałem takiej potrzeby. Nie tworzę swojego serwera, a nikt mi czegoś takiego nie zlecał. Jak będę mieć znacznie więcej czasu to pewnie opublikuję tu poprawkę.

Proszę zachować poziom merytoryczny, niektórym osobom zostały przyznane punkty, prywatne konflikty rozwiązujcie na pw.

Opublikowano
1 godzinę temu, Sevence napisał(a):

Oczywiście, że to błąd. Skoro dana umiejętność ma określony czas odnowienia, na przykład 30 sekund to dlaczego miałaby się resetować po relogu? W ten sposób omija się cooldown, co przeczy logice działania systemu. Nie trzeba wiele analizować, żeby zauważyć, że to błędne zachowanie.

To gdzie temacik z fixem XD

#nostalgia_entrycore

Opublikowano

@Sevence ma w pełni rację. Tego wymaga logika systemu. Jeżeli coś ma mieć czas odnowienia 5 minut, to ma mieć 5 minut niezależnie od wszystkiego. Jeżeli coś trwa dłużej lub krócej to znaczy, że jest to bug/problem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...