Skocz do zawartości
Opublikowano

cześć,

ma ktoś może? gość co to sprzedaje na devie nie odzywa się od 2 miesięcy, nie wiem czy jeszcze działa na tym rynku.

Featured Replies

Opublikowano
  • Programista
Teraz, mrvns napisał(a):

Przecież to 1:1 (pisze to teraz, póki Thorin śpi)

Zgadza się, nie wiem jak on w ogóle mógł się dopuścić takiego zachowania.

Pewno na Exemirach tak samo kopiuje

Opublikowano

To był ten?
Special_inventory_marty_so.png

Bo ten co dał Koyger wygląda praktycznie 1:1, różnice to dodatkowa zakładka i dodatkowe opcje na dole (kodu nie widziałem jego)

SpecialStorage.gif

Opublikowano
  • Programista
5 minut temu, ExoCarossa napisał(a):

To był ten?
Special_inventory_marty_so.png

Bo ten co dał Koyger wygląda praktycznie 1:1, różnice to dodatkowa zakładka i dodatkowe opcje na dole (kodu nie widziałem jego)

SpecialStorage.gif

Wytłumacz mi jak inaczej ma wyglądać system dodatkowego ekwipunku? Na xenoxie np. miałem dodatkowy ekwipunek jako zakładki w zwykłym ekwipunku, ale było to małopraktyczne dlatego zdecydowałem się przenieść do osobnego okna. Ktoś będzie chciał inny wygląd to przyjdzie do mnie, opisze jak to ma wyglądać i przerabiam układ okna w cenie systemu - proste.

Główna różnica między systemem dostępnym w necie, a moim polega na tym, że każdy dodatkowy ekwipunek jest dodany jako nowy WindowType, a konfiguracja gdzie poszczególne przedmioty maja lądować jest w tabelce item_proto. W systemie Saniiego "dodatkowe ekwipunki" zrobione są przez rozszerzenie dostępnych slotów zwykłego ekwipunku i są ustawione indexy startowe slotów na wyższe co wiąże się ze zmianą typu danych z uint8_t (BYTE) na uint16_t (WORD). Myślę, że tyle wyjaśnień wystarczy

Edytowane przez KoYGeR

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...