Opublikowano Sobota o 17:254 dn cześć,ma ktoś może? gość co to sprzedaje na devie nie odzywa się od 2 miesięcy, nie wiem czy jeszcze działa na tym rynku.
Opublikowano Niedziela o 10:013 dn Programista Teraz, mrvns napisał(a):Przecież to 1:1 (pisze to teraz, póki Thorin śpi)Zgadza się, nie wiem jak on w ogóle mógł się dopuścić takiego zachowania.Pewno na Exemirach tak samo kopiuje
Opublikowano Niedziela o 12:453 dn To był ten?Bo ten co dał Koyger wygląda praktycznie 1:1, różnice to dodatkowa zakładka i dodatkowe opcje na dole (kodu nie widziałem jego)
Opublikowano Niedziela o 12:563 dn Programista 5 minut temu, ExoCarossa napisał(a):To był ten?Bo ten co dał Koyger wygląda praktycznie 1:1, różnice to dodatkowa zakładka i dodatkowe opcje na dole (kodu nie widziałem jego)Wytłumacz mi jak inaczej ma wyglądać system dodatkowego ekwipunku? Na xenoxie np. miałem dodatkowy ekwipunek jako zakładki w zwykłym ekwipunku, ale było to małopraktyczne dlatego zdecydowałem się przenieść do osobnego okna. Ktoś będzie chciał inny wygląd to przyjdzie do mnie, opisze jak to ma wyglądać i przerabiam układ okna w cenie systemu - proste.Główna różnica między systemem dostępnym w necie, a moim polega na tym, że każdy dodatkowy ekwipunek jest dodany jako nowy WindowType, a konfiguracja gdzie poszczególne przedmioty maja lądować jest w tabelce item_proto. W systemie Saniiego "dodatkowe ekwipunki" zrobione są przez rozszerzenie dostępnych slotów zwykłego ekwipunku i są ustawione indexy startowe slotów na wyższe co wiąże się ze zmianą typu danych z uint8_t (BYTE) na uint16_t (WORD). Myślę, że tyle wyjaśnień wystarczy Edytowane Niedziela o 13:023 dn przez KoYGeR
cześć,
ma ktoś może? gość co to sprzedaje na devie nie odzywa się od 2 miesięcy, nie wiem czy jeszcze działa na tym rynku.