Jest to błąd po stronie tylko tej konkretnej zbroi, i znalazłem parę takich, i to dość popularnych grafików, którzy trochę jak widać robią na odpierdol
Pytanie brzmi czy jest metoda aby to poprawić przez source? (bez konieczności edytowania modeli w 3ds maxie)
Jak macie jakiś pomysł to śmiało piszcie w temacie
A jak ktoś nie zrozumiał gif'a
Jeśli mamy broń załozoną już wcześniej, i założymy zbroje ten błąd się pojawi, lub po zmianie mapy, wejściu na wierzchowca.
Jeśli zaś mamy już tą zbroje ubraną, i ubierzemy broń = błąd się nie pojawi
I nie, nie sypie zaden sysser po stronie klienta
Dodam ze niezaleznie od tego czy efekt jest wczytywany z pliku txt, czy z zwykłego item_proto jest taki sam, czyli efekty broni +7/8/9 tez się tak bugują
i tylko na broniach, na zbrojach jest w dobrej pozycji po ubraniu
https://i.gyazo.com/a01404f9107291d1172d8f184fd383a4.mp4
Jest to błąd po stronie tylko tej konkretnej zbroi, i znalazłem parę takich, i to dość popularnych grafików, którzy trochę jak widać robią na odpierdol
Pytanie brzmi czy jest metoda aby to poprawić przez source? (bez konieczności edytowania modeli w 3ds maxie)
Jak macie jakiś pomysł to śmiało piszcie w temacie
A jak ktoś nie zrozumiał gif'a
Jeśli mamy broń załozoną już wcześniej, i założymy zbroje ten błąd się pojawi, lub po zmianie mapy, wejściu na wierzchowca.
Jeśli zaś mamy już tą zbroje ubraną, i ubierzemy broń = błąd się nie pojawi
I nie, nie sypie zaden sysser po stronie klienta
Dodam ze niezaleznie od tego czy efekt jest wczytywany z pliku txt, czy z zwykłego item_proto jest taki sam, czyli efekty broni +7/8/9 tez się tak bugują
i tylko na broniach, na zbrojach jest w dobrej pozycji po ubraniu
Edytowane przez Hydro