Niektóre efekty w metinie robione przez rózne osoby potrafią być lagujące, zwłaszcza gdy generowane są przez 200 graczy w jednym miejscu np.
Więc pokaże jak poszczególne efekty "odlagować?"
Opcja pierwsza, to zaznaczenie danej grafiki i po prostu usunięcie jej przez Clear One - usuwając tym samym dany fragment efektu całkowicie, ta grafika wczytywana w grze już się wtedy nie pojawi.
Opcja druga, zmniejszenie particli generowanych (może to popsuć efekt wizualny jeśli zmniejszymy o wielką ilość) Dlatego najlepiej jest patrzeć obecnie jak efekt zmienia się w world editorze i sobie dostosować, w tym przypadku na ss wyzej jest 30, więc zmniejszenie o 10/15 nie zmieni az tak róznicy, a może poprawić wydajność.
Przykład na screenach jest na szybko, i te efekty tutaj nie powinny robić problemu, ale znajdą się takie co generują np 600 particli i wtedy niechaj ubierze ci to 100 graczy w jednym miejscu spadki fps są przewidywane.
Taki mały luźny tip, są jeszcze inne opcje ich albo ukrywania albo zabawa z life time, emissing count
Niektóre efekty w metinie robione przez rózne osoby potrafią być lagujące, zwłaszcza gdy generowane są przez 200 graczy w jednym miejscu np.


Więc pokaże jak poszczególne efekty "odlagować?"
Opcja pierwsza, to zaznaczenie danej grafiki i po prostu usunięcie jej przez Clear One - usuwając tym samym dany fragment efektu całkowicie, ta grafika wczytywana w grze już się wtedy nie pojawi.
Opcja druga, zmniejszenie particli generowanych (może to popsuć efekt wizualny jeśli zmniejszymy o wielką ilość)
Dlatego najlepiej jest patrzeć obecnie jak efekt zmienia się w world editorze i sobie dostosować, w tym przypadku na ss wyzej jest 30, więc zmniejszenie o 10/15 nie zmieni az tak róznicy, a może poprawić wydajność.
Przykład na screenach jest na szybko, i te efekty tutaj nie powinny robić problemu, ale znajdą się takie co generują np 600 particli i wtedy niechaj ubierze ci to 100 graczy w jednym miejscu spadki fps są przewidywane.
Taki mały luźny tip, są jeszcze inne opcje ich albo ukrywania albo zabawa z life time, emissing count