Skocz do zawartości
Opublikowano

Niektóre efekty w metinie robione przez rózne osoby potrafią być lagujące, zwłaszcza gdy generowane są przez 200 graczy w jednym miejscu np.

Więc pokaże jak poszczególne efekty "odlagować?"

xVmSiPr.png

Opcja pierwsza, to zaznaczenie danej grafiki i po prostu usunięcie jej przez Clear One - usuwając tym samym dany fragment efektu całkowicie, ta grafika wczytywana w grze już się wtedy nie pojawi.

q8jPkl4.png

Opcja druga, zmniejszenie particli generowanych (może to popsuć efekt wizualny jeśli zmniejszymy o wielką ilość)
Dlatego najlepiej jest patrzeć obecnie jak efekt zmienia się w world editorze i sobie dostosować, w tym przypadku na ss wyzej jest 30, więc zmniejszenie o 10/15 nie zmieni az tak róznicy, a może poprawić wydajność.

Przykład na screenach jest na szybko, i te efekty tutaj nie powinny robić problemu, ale znajdą się takie co generują np 600 particli i wtedy niechaj ubierze ci to 100 graczy w jednym miejscu spadki fps są przewidywane.

Taki mały luźny tip, są jeszcze inne opcje ich albo ukrywania albo zabawa z life time, emissing count

Featured Replies

Opublikowano

Przydatny case, mieliśmy spore problemy na Xardasie przy efekcie palenia. (strasznie niezoptymalizowane efekty)

Opublikowano

Spoko sprawa, leci do fap foldera znaczy foldera metina ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Opublikowano
34 minuty temu, Sevence napisał(a):

Przydatny case, mieliśmy spore problemy na Xardasie przy efekcie palenia. (strasznie niezoptymalizowane efekty)

A to przypadkiem pewi ich nie robił?

Opublikowano
13 minut temu, Arta napisał(a):

a to przypadkiem pewi ich nie robil?

Tak dokładnie to pewiego efekty.

Opublikowano

Fajne, przyda się.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...