No to jak juz się zaoferowałeś ze jesteś w stanie napisać questa i wrzucisz go tutaj za free, w pełni sprawnego i działającego (najlepiej jakbyś jeszcze nagrał jak ty go piszesz)
No to dungeon.
Pierwsze Piętro = wybicie metinów resp 30 metków na losowych koordynatach, czyli z kazdym wejściem na dunga, są w innych pozycjach oraz musi zostać zabity prawidłowy, w momencie zabicia fałszywego metina, rozpoczynasz zadanie od nowa. Czyli respi się ponownie ten zabity fałszywy metin przez Ciebie.
Drugie Piętro = Ubicie Wszystkich mobów łącznie w regenie ma być ich 2000 i to zadanie czasowe, gracz ma posiadać minutę na wykonanie tego zadania = jeśli nie wykona, zostaje wyrzucony z dunga oraz nalicza czas blokady na ponowne jego wejście
Trzecie piętro = Walka z mini bossami, respią się 4 minibossy w momencie ich respawnu, gracz otrzymuje debuffy, Nie mozesz uzywać skilli, nie mozesz wypić zadnej rosy, mikstury, czegokolwiek oraz usuwa obecne affecty aury miecza, silnego ciała itp (łącznie z buffami) Walka ma trwać na zasadzie hitów, wraz z zadaniem 100 hit'boxów ABS miniboss'a ma się zwiększać o x % zadanych obrazen, czyli po 100 hitach abs bossa zwiększa się o 5% (nie nie bazujemy na hp i jego spadku, bazujemy na hitach)
Czwarte piętro = Insygnia przetrwania, co 30 sekund respi się boss z nowym id i jego damage ma być zwiększony kilkukrotnie, w tym czasie gracz musi ubijać potwory jak i metiny aby dropnąć pieczęcie do aktywacji. Jeśli boss zrespi się po 30 sekundach, zada skill a następnie ten boss ma być purgowany, za kazdym razem po upływie 30 sekund, ma się pojawić, zadać ogromne obrazenia, i zniknąć, a w przypadku gdy gracz się wypierdoli, cofa go o jeden poziom dungeonu, (nie wyrzuca całkiem) tylko znaczyna od nowa od etapu trzeciego.
Piąte Piętro = Wszystkie potwory zyskują zwiększone absy kilkukrotnie, i z potworów wypada przedmiot, i po jego uzyciu absy mobów maleja jakaś mikstura czy coś, Dopiero gdy dropnie 10 takich mikstur = wtedy moby na dungu stracą całkiem absy po uzyciu 10 mikstur
Po zabiciu wszystkich mobów jest boss końcowy i boss wraz z spadkiem jego % hp ma otrzymywać losowe bonusy w stylu jeśli poziom jego hp osiągnie 80% wtedy jego skill obszarowy który zadaje dmg, zwiększa się. Jeśli poziom hp spadnie do 60% wtedy boss ma przywoływać swoich podopiecznych = moby, może się wykonać regen specjalny który aktywuje się dopiero gdy boss ma 60% hp. jesli % bossa hp spadnie do 40% wtedy respią się metiny, i dopóki gracz ich nie zabije, zadaje 0 dmg w boss'a oraz całkowicie blokuje się regeneracja hp bossa, zostaje na 40%.
Dopiero po ubiciu metinów, mozesz kontynuować walkę z bossem, i teraz najlepsze = jeśli % hp bossa spadnie do 10% to automatycznie na graczach nie działają autopoty, zwykłe poty, gracz nie może regenerować swojego hp w zaden inny sposób niz poza bonusem w eq "Regeneracja Pz"
Dodatkowe Warunki: W zalezności od tego jaka jest pora dzien/noc tym dungeon i wszystkie jego % są inne, jeśli wchodzisz za dnia, jest łatwiej, jeśli w nocy, jest trudniej
@Rain94
No to jak juz się zaoferowałeś ze jesteś w stanie napisać questa i wrzucisz go tutaj za free, w pełni sprawnego i działającego (najlepiej jakbyś jeszcze nagrał jak ty go piszesz)
No to dungeon.
Pierwsze Piętro = wybicie metinów resp 30 metków na losowych koordynatach, czyli z kazdym wejściem na dunga, są w innych pozycjach oraz musi zostać zabity prawidłowy, w momencie zabicia fałszywego metina, rozpoczynasz zadanie od nowa.
Czyli respi się ponownie ten zabity fałszywy metin przez Ciebie.
Drugie Piętro = Ubicie Wszystkich mobów łącznie w regenie ma być ich 2000 i to zadanie czasowe, gracz ma posiadać minutę na wykonanie tego zadania = jeśli nie wykona, zostaje wyrzucony z dunga oraz nalicza czas blokady na ponowne jego wejście
Trzecie piętro = Walka z mini bossami, respią się 4 minibossy w momencie ich respawnu, gracz otrzymuje debuffy, Nie mozesz uzywać skilli, nie mozesz wypić zadnej rosy, mikstury, czegokolwiek oraz usuwa obecne affecty aury miecza, silnego ciała itp (łącznie z buffami)
Walka ma trwać na zasadzie hitów, wraz z zadaniem 100 hit'boxów ABS miniboss'a ma się zwiększać o x % zadanych obrazen, czyli po 100 hitach abs bossa zwiększa się o 5% (nie nie bazujemy na hp i jego spadku, bazujemy na hitach)
Czwarte piętro = Insygnia przetrwania, co 30 sekund respi się boss z nowym id i jego damage ma być zwiększony kilkukrotnie, w tym czasie gracz musi ubijać potwory jak i metiny aby dropnąć pieczęcie do aktywacji. Jeśli boss zrespi się po 30 sekundach, zada skill a następnie ten boss ma być purgowany, za kazdym razem po upływie 30 sekund, ma się pojawić, zadać ogromne obrazenia, i zniknąć, a w przypadku gdy gracz się wypierdoli, cofa go o jeden poziom dungeonu, (nie wyrzuca całkiem) tylko znaczyna od nowa od etapu trzeciego.
Piąte Piętro = Wszystkie potwory zyskują zwiększone absy kilkukrotnie, i z potworów wypada przedmiot, i po jego uzyciu absy mobów maleja jakaś mikstura czy coś, Dopiero gdy dropnie 10 takich mikstur = wtedy moby na dungu stracą całkiem absy po uzyciu 10 mikstur
Po zabiciu wszystkich mobów jest boss końcowy i boss wraz z spadkiem jego % hp ma otrzymywać losowe bonusy w stylu jeśli poziom jego hp osiągnie 80% wtedy jego skill obszarowy który zadaje dmg, zwiększa się. Jeśli poziom hp spadnie do 60% wtedy boss ma przywoływać swoich podopiecznych = moby, może się wykonać regen specjalny który aktywuje się dopiero gdy boss ma 60% hp.
jesli % bossa hp spadnie do 40% wtedy respią się metiny, i dopóki gracz ich nie zabije, zadaje 0 dmg w boss'a oraz całkowicie blokuje się regeneracja hp bossa, zostaje na 40%.
Dopiero po ubiciu metinów, mozesz kontynuować walkę z bossem, i teraz najlepsze = jeśli % hp bossa spadnie do 10% to automatycznie na graczach nie działają autopoty, zwykłe poty, gracz nie może regenerować swojego hp w zaden inny sposób niz poza bonusem w eq "Regeneracja Pz"
Dodatkowe Warunki:
W zalezności od tego jaka jest pora dzien/noc tym dungeon i wszystkie jego % są inne, jeśli wchodzisz za dnia, jest łatwiej, jeśli w nocy, jest trudniej