Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

@Rain94

No to jak juz się zaoferowałeś ze jesteś w stanie napisać questa i wrzucisz go tutaj za free, w pełni sprawnego i działającego (najlepiej jakbyś jeszcze nagrał jak ty go piszesz)

No to dungeon.

Pierwsze Piętro = wybicie metinów resp 30 metków na losowych koordynatach, czyli z kazdym wejściem na dunga, są w innych pozycjach oraz musi zostać zabity prawidłowy, w momencie zabicia fałszywego metina, rozpoczynasz zadanie od nowa.
Czyli respi się ponownie ten zabity fałszywy metin przez Ciebie.

Drugie Piętro = Ubicie Wszystkich mobów łącznie w regenie ma być ich 2000 i to zadanie czasowe, gracz ma posiadać minutę na wykonanie tego zadania = jeśli nie wykona, zostaje wyrzucony z dunga oraz nalicza czas blokady na ponowne jego wejście

Trzecie piętro = Walka z mini bossami, respią się 4 minibossy w momencie ich respawnu, gracz otrzymuje debuffy, Nie mozesz uzywać skilli, nie mozesz wypić zadnej rosy, mikstury, czegokolwiek oraz usuwa obecne affecty aury miecza, silnego ciała itp (łącznie z buffami)
Walka ma trwać na zasadzie hitów, wraz z zadaniem 100 hit'boxów ABS miniboss'a ma się zwiększać o x % zadanych obrazen, czyli po 100 hitach abs bossa zwiększa się o 5% (nie nie bazujemy na hp i jego spadku, bazujemy na hitach)

Czwarte piętro = Insygnia przetrwania, co 30 sekund respi się boss z nowym id i jego damage ma być zwiększony kilkukrotnie, w tym czasie gracz musi ubijać potwory jak i metiny aby dropnąć pieczęcie do aktywacji. Jeśli boss zrespi się po 30 sekundach, zada skill a następnie ten boss ma być purgowany, za kazdym razem po upływie 30 sekund, ma się pojawić, zadać ogromne obrazenia, i zniknąć, a w przypadku gdy gracz się wypierdoli, cofa go o jeden poziom dungeonu, (nie wyrzuca całkiem) tylko znaczyna od nowa od etapu trzeciego.

Piąte Piętro = Wszystkie potwory zyskują zwiększone absy kilkukrotnie, i z potworów wypada przedmiot, i po jego uzyciu absy mobów maleja jakaś mikstura czy coś, Dopiero gdy dropnie 10 takich mikstur = wtedy moby na dungu stracą całkiem absy po uzyciu 10 mikstur

Po zabiciu wszystkich mobów jest boss końcowy i boss wraz z spadkiem jego % hp ma otrzymywać losowe bonusy w stylu jeśli poziom jego hp osiągnie 80% wtedy jego skill obszarowy który zadaje dmg, zwiększa się. Jeśli poziom hp spadnie do 60% wtedy boss ma przywoływać swoich podopiecznych = moby, może się wykonać regen specjalny który aktywuje się dopiero gdy boss ma 60% hp.
jesli % bossa hp spadnie do 40% wtedy respią się metiny, i dopóki gracz ich nie zabije, zadaje 0 dmg w boss'a oraz całkowicie blokuje się regeneracja hp bossa, zostaje na 40%.

Dopiero po ubiciu metinów, mozesz kontynuować walkę z bossem, i teraz najlepsze = jeśli % hp bossa spadnie do 10% to automatycznie na graczach nie działają autopoty, zwykłe poty, gracz nie może regenerować swojego hp w zaden inny sposób niz poza bonusem w eq "Regeneracja Pz"

Dodatkowe Warunki:
W zalezności od tego jaka jest pora dzien/noc tym dungeon i wszystkie jego % są inne, jeśli wchodzisz za dnia, jest łatwiej, jeśli w nocy, jest trudniej

  • Odpowiedzi 43
  • Wyświetleń 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najbardziej popularny wpis

  • przemek
    przemek

    Ja nie 😀 ale ktoś się skusił Dodam tylko że chcialem kupić stronę, ale nasz biznesmen ma tylko zagraniczne konta, więc zrezygnowałem :( Dodatkowo kolega z forum poinformował mnie o sytuacji z nie zwr

  • A jak mówiłem że złodziej i pisałem w tematach, to jeszcze dostałem ostrzeżenie od @Sevence za rozbój i terroryzm.

  • Pierwsza rzecz jest taka ze Ja chciałem być twoim klientem i kupić coś od Ciebie. To Ty się zadeklarowałeś że napiszesz questa mi za free. Druga rzecz Nic nie napisałeś i nic nie robiłeś, bo nic tu ni

Najbardziej pomocny post

Opublikowane grafiki

Opublikowano

ChatGPT dołączył do czatu.

Opublikowano
9 minut temu, YeeeY napisał(a):

ChatGPT dołączył do czatu.

GENEROWANIE... XD


quest dungeon_quest begin
    state start begin
        when 9001.chat("Wejście do dungeonu") with pc.get_level() >= 30 begin
            say("Czy chcesz wejść do dungeonu?")
            local s = select("Tak", "Nie")
            if s == 2 then
                return
            end

            if party.is_party() and not party.is_leader() then
                say("Tylko lider grupy może rozpocząć dungeon!")
                return
            end
            
            if party.is_party() and party.get_near_count() < 2 then
                say("W grupie musi być co najmniej 2 graczy!")
                return
            end
            
            d.new_jump(5001, 100, 100) -- ID mapy dungeonu
            d.setf("stage", 1)
            d.setf("fail_count", 0)
            d.notice("Pierwsze piętro: Znajdź i zniszcz właściwy metin!")
            dungeon_spawn_metins()
        end

        function dungeon_spawn_metins()
            for i = 1, 30 do
                local x = math.random(50, 150)
                local y = math.random(50, 150)
                local metin_id = (math.random(1, 30) == 1) and 8001 or 8002
                d.spawn_mob(metin_id, x, y)
            end
        end

        when kill with d.getf("stage") == 1 and npc.is_metin() begin
            if npc.get_race() == 8001 then -- Prawidłowy metin
                d.notice("Znalazłeś prawidłowy metin! Przechodzisz dalej.")
                d.setf("stage", 2)
                d.set_regen_file("data/dungeon_mob.txt")
                d.set_warp_location(5001, 200, 200)
                d.jump_all(5001, 200, 200)
                d.notice("Drugie piętro: Masz minutę na zabicie 2000 potworów!")
                d.setf("timer", d.getf("timer") + 60)
            else
                d.notice("Zły metin! Musisz zacząć od nowa!")
                dungeon_spawn_metins()
            end
        end

        when kill with d.getf("stage") == 2 begin
            if d.get_kill_count() >= 2000 then
                d.notice("Wszystkie potwory zabite! Przechodzisz dalej.")
                d.setf("stage", 3)
                d.jump_all(5001, 300, 300)
                d.notice("Trzecie piętro: Pokonaj 4 mini bossy!")
                dungeon_spawn_minibosses()
            end
        end

        when timer.end with d.getf("stage") == 2 begin
            d.notice("Nie zdążyłeś! Zostajesz wyrzucony i masz blokadę.")
            d.exit_all()
        end

        function dungeon_spawn_minibosses()
            for i = 1, 4 do
                d.spawn_mob(9001, 320, 320)
            end
            d.setf("hit_count", 0)
        end

        when hit with d.getf("stage") == 3 begin
            d.setf("hit_count", d.getf("hit_count") + 1)
            if d.getf("hit_count") % 100 == 0 then
                d.notice("Mini bossy wzmacniają się o 5%!")
            end
        end

        when kill with d.getf("stage") == 3 begin
            if d.get_kill_count() >= 4 then
                d.notice("Mini bossy pokonane! Przechodzisz dalej.")
                d.setf("stage", 4)
                d.jump_all(5001, 400, 400)
                d.notice("Czwarte piętro: Przetrwaj ataki bossów!")
            end
        end

        when kill with d.getf("stage") == 5 begin
            if d.get_kill_count() >= 100 then
                d.notice("Przechodzisz do ostatniego piętra!")
                d.setf("stage", 6)
                d.jump_all(5001, 500, 500)
                d.notice("Piąte piętro: Pokonaj bossa końcowego!")
                d.spawn_mob(9999, 500, 500)
            end
        end
    end
end
Opublikowano
Godzinę temu, Arta napisał(a):

GENEROWANIE... XD


quest dungeon_quest begin
    state start begin
        when 9001.chat("Wejście do dungeonu") with pc.get_level() >= 30 begin
            say("Czy chcesz wejść do dungeonu?")
            local s = select("Tak", "Nie")
            if s == 2 then
                return
            end

            if party.is_party() and not party.is_leader() then
                say("Tylko lider grupy może rozpocząć dungeon!")
                return
            end
            
            if party.is_party() and party.get_near_count() < 2 then
                say("W grupie musi być co najmniej 2 graczy!")
                return
            end
            
            d.new_jump(5001, 100, 100) -- ID mapy dungeonu
            d.setf("stage", 1)
            d.setf("fail_count", 0)
            d.notice("Pierwsze piętro: Znajdź i zniszcz właściwy metin!")
            dungeon_spawn_metins()
        end

        function dungeon_spawn_metins()
            for i = 1, 30 do
                local x = math.random(50, 150)
                local y = math.random(50, 150)
                local metin_id = (math.random(1, 30) == 1) and 8001 or 8002
                d.spawn_mob(metin_id, x, y)
            end
        end

        when kill with d.getf("stage") == 1 and npc.is_metin() begin
            if npc.get_race() == 8001 then -- Prawidłowy metin
                d.notice("Znalazłeś prawidłowy metin! Przechodzisz dalej.")
                d.setf("stage", 2)
                d.set_regen_file("data/dungeon_mob.txt")
                d.set_warp_location(5001, 200, 200)
                d.jump_all(5001, 200, 200)
                d.notice("Drugie piętro: Masz minutę na zabicie 2000 potworów!")
                d.setf("timer", d.getf("timer") + 60)
            else
                d.notice("Zły metin! Musisz zacząć od nowa!")
                dungeon_spawn_metins()
            end
        end

        when kill with d.getf("stage") == 2 begin
            if d.get_kill_count() >= 2000 then
                d.notice("Wszystkie potwory zabite! Przechodzisz dalej.")
                d.setf("stage", 3)
                d.jump_all(5001, 300, 300)
                d.notice("Trzecie piętro: Pokonaj 4 mini bossy!")
                dungeon_spawn_minibosses()
            end
        end

        when timer.end with d.getf("stage") == 2 begin
            d.notice("Nie zdążyłeś! Zostajesz wyrzucony i masz blokadę.")
            d.exit_all()
        end

        function dungeon_spawn_minibosses()
            for i = 1, 4 do
                d.spawn_mob(9001, 320, 320)
            end
            d.setf("hit_count", 0)
        end

        when hit with d.getf("stage") == 3 begin
            d.setf("hit_count", d.getf("hit_count") + 1)
            if d.getf("hit_count") % 100 == 0 then
                d.notice("Mini bossy wzmacniają się o 5%!")
            end
        end

        when kill with d.getf("stage") == 3 begin
            if d.get_kill_count() >= 4 then
                d.notice("Mini bossy pokonane! Przechodzisz dalej.")
                d.setf("stage", 4)
                d.jump_all(5001, 400, 400)
                d.notice("Czwarte piętro: Przetrwaj ataki bossów!")
            end
        end

        when kill with d.getf("stage") == 5 begin
            if d.get_kill_count() >= 100 then
                d.notice("Przechodzisz do ostatniego piętra!")
                d.setf("stage", 6)
                d.jump_all(5001, 500, 500)
                d.notice("Piąte piętro: Pokonaj bossa końcowego!")
                d.spawn_mob(9999, 500, 500)
            end
        end
    endend
Godzinę temu, YeeeY napisał(a):

ChatGPT dołączył do czatu.

Cloude też dołączył, generowanie.... https://pastebin.com/sZ8H1Lwp

Edytowane przez kris006

Opublikowano
4 minuty temu, kris006 napisał(a):

Cloude też dołączył, generowanie....

quest piekielny_dungeon begin
    state start begin
        -- Definicja konfiguracji w tablicy: mapa, ID i dane pięter
        local config = {
            map = 666, -- Indeks mapy dungeonu (zmień na swój)
            ids = {npc = 9001, metin = 8001, mob = 1001, miniboss = 2001, boss = 4001, seal = 50001, potion = 50002, reward = 50003}, -- ID NPC, mobów, przedmiotów
            floors = {
                [1] = {metins = 30}, -- Piętro 1: 30 metinów
                [2] = {mobs = 2000, time = 60}, -- Piętro 2: 2000 mobów, 60 sekund
                [3] = {minibosses = 4, abs_increase = 5}, -- Piętro 3: 4 minibossy, ABS +5%
                [4] = {seals = 5, boss_timer = 30}, -- Piętro 4: 5 pieczęci, boss co 30 sekund
                [5] = {potions = 10, boss_stages = {80, 60, 40, 10}} -- Piętro 5: 10 mikstur, etapy bossa
            }
        }

        -- Sprawdzenie, czy gracz jest w dungeonie po zalogowaniu/awansie
        when login or levelup with pc.getqf("active") == 1 and pc.get_map_index() == config.map begin
            piekielny_dungeon.progress() -- Kontynuacja postępu
        end

        -- Rozmowa z NPC do wejścia (pierwsze wywołanie questa)
        when config.ids.npc.chat."Wejdź do Dungeonu" begin
            say("Gotów na Piekielny Dungeon?") -- Dialog NPC
            if select("Tak", "Nie") == 1 then -- Wybór gracza
                if pc.getqf("block") > os.time() then -- Sprawdzenie blokady czasowej
                    say("Poczekaj " .. (pc.getqf("block") - os.time()) .. " sekund.")
                    return
                end
                pc.setqf("active", 1) -- Aktywacja dungeonu
                pc.setqf("floor", 1) -- Start od 1. piętra
                pc.setqf("day_night", piekielny_dungeon.get_bonus()) -- Ustawienie mnożnika dzień/noc
                pc.warp(config.map * 10000, config.map * 10000) -- Teleport na mapę dungeonu
                piekielny_dungeon.progress() -- Rozpoczęcie postępu
            end
        end

        -- Funkcja obliczająca bonus dzień/noc (0.8 za dnia, 1.2 w nocy)
        function get_bonus() 
            return (tonumber(os.date("%H")) >= 6 and tonumber(os.date("%H")) < 18) and 0.8 or 1.2 
        end

        -- Główna funkcja postępu, wybiera aktualne piętro
        function progress()
            local f = pc.getqf("floor") -- Pobranie aktualnego piętra
            if f == 1 then piekielny_dungeon.floor_1(config.floors[1]) -- Piętro 1
            elseif f == 2 then piekielny_dungeon.floor_2(config.floors[2]) -- Piętro 2
            elseif f == 3 then piekielny_dungeon.floor_3(config.floors[3]) -- Piętro 3
            elseif f == 4 then piekielny_dungeon.floor_4(config.floors[4]) -- Piętro 4
            elseif f == 5 then piekielny_dungeon.floor_5(config.floors[5]) -- Piętro 5
            end
        end

        -- Piętro 1: Metiny
        function floor_1(data)
            if not d.getf("spawned") then -- Jeśli metiny nie zrespione
                d.setf("spawned", 1) -- Oznaczenie respawnu
                for i = 1, data.metins do -- Respawn 30 metinów
                    d.spawn_mob(config.ids.metin, math.random(100, 900) * 100, math.random(100, 900) * 100) -- Losowe koordynaty
                end
                d.setf("correct", math.random(1, data.metins)) -- Losowy prawidłowy metin
            end
            when config.ids.metin.kill begin -- Po zabiciu metina
                if d.get_unique_vid() == d.getf("correct") then -- Jeśli prawidłowy
                    pc.setqf("floor", 2) -- Przejście na 2. piętro
                    d.purge() -- Czyszczenie mapy
                    piekielny_dungeon.progress() -- Kontynuacja
                else -- Jeśli fałszywy
                    d.kill_unique(d.get_unique_vid()) -- Usunięcie zabitego metina
                    d.spawn_mob(config.ids.metin, math.random(100, 900) * 100, math.random(100, 900) * 100) -- Respawn nowego
                end
            end
        end

        -- Piętro 2: 2000 mobów z limitem czasowym
        function floor_2(data)
            if not d.getf("spawned") then -- Jeśli moby nie zrespione
                d.setf("spawned", 1) -- Oznaczenie respawnu
                d.setf("killed", 0) -- Licznik zabitych mobów
                for i = 1, data.mobs do -- Respawn 2000 mobów
                    d.spawn_mob(config.ids.mob, math.random(100, 900) * 100, math.random(100, 900) * 100) -- Losowe koordynaty
                end
                timer("time_up", data.time) -- Timer 60 sekund
            end
            when config.ids.mob.kill begin -- Po zabiciu moba
                d.setf("killed", d.getf("killed") + 1) -- Zwiększenie licznika
                if d.getf("killed") >= data.mobs then -- Jeśli wszystkie zabite
                    pc.setqf("floor", 3) -- Przejście na 3. piętro
                    d.purge() -- Czyszczenie mapy
                    piekielny_dungeon.progress() -- Kontynuacja
                end
            end
            when time_up.timer begin -- Po upływie czasu
                pc.setqf("active", 0) -- Dezaktywacja dungeonu
                pc.setqf("block", os.time() + 300) -- Blokada na 5 minut
                pc.warp(10000, 10000) -- Wyrzucenie do miasta
            end
        end

        -- Piętro 3: Minibossy z debuffami i ABS na hity
        function floor_3(data)
            if not d.getf("spawned") then -- Jeśli minibossy nie zrespione
                d.setf("spawned", 1) -- Oznaczenie respawnu
                d.setf("killed", 0) -- Licznik zabitych minibossów
                for i = 1, data.minibosses do -- Respawn 4 minibossów
                    d.spawn_mob(config.ids.miniboss, math.random(100, 900) * 100, math.random(100, 900) * 100) -- Losowe koordynaty
                end
                affect.remove_all() -- Usunięcie wszystkich affectów (buffów)
                pc.setqf("no_skills", 1) -- Blokada skilli
                pc.setqf("no_potions", 1) -- Blokada mikstur
            end
            when config.ids.miniboss.kill begin -- Po zabiciu minibossa
                local hits = pc.getqf("hits") + 1 -- Licznik hitów
                pc.setqf("hits", hits)
                if hits % 100 == 0 then -- Co 100 hitów
                    d.setf("abs", d.getf("abs") + data.abs_increase) -- Zwiększenie ABS o 5%
                end
                d.setf("killed", d.getf("killed") + 1) -- Zwiększenie licznika zabitych
                if d.getf("killed") >= data.minibosses then -- Jeśli wszystkie zabite
                    pc.setqf("floor", 4) -- Przejście na 4. piętro
                    pc.setqf("no_skills", 0) -- Odblokowanie skilli
                    pc.setqf("no_potions", 0) -- Odblokowanie mikstur
                    pc.setqf("hits", 0) -- Reset licznika hitów
                    d.purge() -- Czyszczenie mapy
                    piekielny_dungeon.progress() -- Kontynuacja
                end
            end
        end

        -- Piętro 4: Insygnia przetrwania, boss co 30 sekund
        function floor_4(data)
            if not d.getf("spawned") then -- Jeśli mapa nie zainicjowana
                d.setf("spawned", 1) -- Oznaczenie startu
                d.setf("boss_count", 0) -- Licznik bossów
                timer("boss_spawn", data.boss_timer) -- Timer bossa co 30 sekund
                d.regen_file("data/dungeon/floor4_regen.txt") -- Regen mobów i metinów
            end
            when config.ids.mob.kill or config.ids.metin.kill begin -- Drop pieczęci z mobów/metinów
                if math.random(1, 10) == 1 then pc.give_item2(config.ids.seal, 1) end -- 10% szansy
            end
            when boss_spawn.timer begin -- Respawn bossa co 30 sekund
                d.spawn_mob(config.ids.boss + d.getf("boss_count"), 500 * 100, 500 * 100) -- Nowy boss z kolejnym ID
                d.setf("boss_count", d.getf("boss_count") + 1) -- Zwiększenie licznika bossów
                timer("boss_purge", 5) -- Timer na purgovanie bossa po 5 sekundach
                timer("boss_spawn", data.boss_timer) -- Kolejny boss za 30 sekund
            end
            when boss_purge.timer begin -- Usunięcie bossa po ataku
                d.purge() -- Czyszczenie mapy z bossa
            end
            when config.ids.seal.use begin -- Użycie pieczęci
                if pc.count_item(config.ids.seal) >= data.seals then -- Jeśli gracz ma 5 pieczęci
                    pc.remove_item(config.ids.seal, data.seals) -- Usunięcie pieczęci
                    pc.setqf("floor", 5) -- Przejście na 5. piętro
                    d.purge() -- Czyszczenie mapy
                    piekielny_dungeon.progress() -- Kontynuacja
                end
            end
            when kill with pc.get_hp() <= 0 begin -- Śmierć gracza
                pc.setqf("floor", 3) -- Cofnięcie na 3. piętro
                pc.warp(config.map * 10000, config.map * 10000) -- Powrót na start dungeonu
            end
        end

        -- Piętro 5: Moby z ABS, boss z etapami
        function floor_5(data)
            if not d.getf("spawned") then -- Jeśli mapa nie zainicjowana
                d.setf("spawned", 1) -- Oznaczenie startu
                d.setf("potions", 0) -- Licznik mikstur
                d.setf("boss_spawned", 0) -- Flaga bossa
                d.regen_file("data/dungeon/floor5_regen.txt") -- Regen mobów z wysokim ABS
            end
            when config.ids.mob.kill begin -- Drop mikstur z mobów
                if math.random(1, 20) == 1 then -- 5% szansy
                    pc.give_item2(config.ids.potion, 1) -- Dodanie mikstury
                    d.setf("potions", d.getf("potions") + 1) -- Zwiększenie licznika
                end
                if d.getf("potions") >= data.potions and not d.getf("boss_spawned") then -- Jeśli 10 mikstur
                    d.purge() -- Czyszczenie mobów
                    d.spawn_mob(config.ids.boss, 500 * 100, 500 * 100) -- Respawn bossa
                    d.setf("boss_spawned", 1) -- Oznaczenie bossa
                end
            end
            when config.ids.boss.hit begin -- Etapy bossa na podstawie % HP
                local hp = d.get_hp_percent() -- Procent HP bossa
                if hp <= data.boss_stages[1] and not d.getf("s1") then -- 80% HP
                    d.setf("s1", 1) -- Zwiększony skill obszarowy (dostosuj w regen)
                elseif hp <= data.boss_stages[2] and not d.getf("s2") then -- 60% HP
                    d.setf("s2", 1)
                    d.spawn_mob(config.ids.mob, 500 * 100, 500 * 100, 10) -- Przywołanie 10 mobów
                elseif hp <= data.boss_stages[3] and not d.getf("s3") then -- 40% HP
                    d.setf("s3", 1)
                    for i = 1, 5 do -- Respawn 5 metinów
                        d.spawn_mob(config.ids.metin, math.random(100, 900) * 100, math.random(100, 900) * 100)
                    end
                    d.set_regen_stop(true) -- Blokada regeneracji HP bossa
                elseif hp <= data.boss_stages[4] and not d.getf("s4") then -- 10% HP
                    d.setf("s4", 1)
                    pc.setqf("no_potions", 1) -- Blokada regeneracji HP gracza
                end
            end
            when config.ids.metin.kill with d.getf("s3") == 1 begin -- Zniszczenie metinów na 40% HP bossa
                if d.count_monster() == 0 then -- Jeśli wszystkie metiny zabite
                    d.set_regen_stop(false) -- Odblokowanie regeneracji HP bossa
                    d.setf("s3", 0) -- Reset flagi
                end
            end
            when config.ids.boss.kill begin -- Po zabiciu bossa
                pc.setqf("active", 0) -- Zakończenie dungeonu
                pc.give_item2(config.ids.reward, 1) -- Nagroda
                pc.warp(10000, 10000) -- Powrót do miasta
            end
        end
    endend

wygląda mega dobrze jak wojna w 25tym

Opublikowano

Z tego co wiem to chlop robi zwrot (przelew) na 100 zł ale coś od 2 dni mu nie wychodzi xd więc na questa możecie poczekać 😀

Opublikowano
28 minut temu, przemek napisał(a):

Z tego co wiem to chlop robi zwrot (przelew) na 100 zł ale coś od 2 dni mu nie wychodzi xd więc na questa możecie poczekać 😀

Kupiles cos od niego XD?

Opublikowano
9 godzin temu, ARK napisał(a):

Kupiles cos od niego XD?

Ja nie 😀 ale ktoś się skusił

Dodam tylko że chcialem kupić stronę, ale nasz biznesmen ma tylko zagraniczne konta, więc zrezygnowałem :(

Dodatkowo kolega z forum poinformował mnie o sytuacji z nie zwróconych 100zl (XD!) Które zapłacił za "unikalny" system 1:1 z turka hehe

Edytowane przez przemek

Opublikowano
1 godzinę temu, przemek napisał(a):

Ja nie 😀 ale ktoś się skusił

Dodam tylko że chcialem kupić stronę, ale nasz biznesmen ma tylko zagraniczne konta, więc zrezygnowałem :(

Dodatkowo kolega z forum poinformował mnie o sytuacji z nie zwróconych 100zl (XD!) Które zapłacił za "unikalny" system 1:1 z turka hehe

IMG_2144.jpeg

Edytowane przez ARK

Opublikowano
  • Autor
W dniu 30.03.2025 o 20:37, Rain94 napisał(a):

Przyznam szczerze, że jeszcze takiego nie pisałem. Ale podejmuje rękawice, od jutra zaczynam po pracy

No czekamy, już parę dni, gdzie quest lub jakiś postęp ukazany z gry czy cokolwiek?

Opublikowano

Swoją drogą długo takiego quest'a pisze

Godzinę temu, Hydro napisał(a):

No czekamy, już parę dni, gdzie quest lub jakiś postęp ukazany z gry czy cokolwiek?

Coś ty, nagle przestał się wypowiadać na forum to się nie doczekamy

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...