Opublikowano 2 Października 20231 r Cześć, W tym temacie opiszę naprawę błędu umożliwiającego karmienie konia, który był martwy. Błąd polegał na tym, że gracz mógł ciągle karmić konia, nawet jeśli ten był martwy. Poprawne zachowanie gry powinno uniemożliwić taką akcję, a wskrzeszenie konia jest możliwe dzięki ziołom. Prezentacja: Rozwiązanie: 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> cmd_general.cpp' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się Zaraz, zaraz... przecież funkcja IsHorseDead - nie istnieje oryginalnie. 🙂 Musimy stworzyć nową funkcję, która zwróci nam czy koń jest martwy. 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> horse_rider.cpp' ➕ Na końcu pliku dodaj nową funkcję: 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📁 Lokalizacja pliku: 'game -> horse_rider.h' 🔍 Szukaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się 📁 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt' ➕ Dodaj 🔐 Ukryta Treść 🔐 Zaloguj się lub Zarejestruj się
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.