W tym temacie opiszę naprawę błędu umożliwiającego karmienie konia, który był martwy.
Błąd polegał na tym, że gracz mógł ciągle karmić konia, nawet jeśli ten był martwy. Poprawne zachowanie gry powinno uniemożliwić taką akcję, a wskrzeszenie konia jest możliwe dzięki ziołom.
Cześć,
W tym temacie opiszę naprawę błędu umożliwiającego karmienie konia, który był martwy.
Błąd polegał na tym, że gracz mógł ciągle karmić konia, nawet jeśli ten był martwy. Poprawne zachowanie gry powinno uniemożliwić taką akcję, a wskrzeszenie konia jest możliwe dzięki ziołom.
Prezentacja:
Rozwiązanie:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> cmd_general.cpp'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj:
Zaraz, zaraz... przecież funkcja IsHorseDead - nie istnieje oryginalnie. 🙂 Musimy stworzyć nową funkcję, która zwróci nam czy koń jest martwy.
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> horse_rider.cpp'
➕ Na końcu pliku dodaj nową funkcję:
📁 Lokalizacja pliku: 'game -> horse_rider.h'
🔍 Szukaj
➕ Dodaj
📁 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt'
➕ Dodaj