Skocz do zawartości
Awaria serwera mailingowego (pracujemy nad przywróceniem działania)

Featured Replies

Opublikowano

Cześć,

 

W tym temacie opiszę naprawę błędu umożliwiającego karmienie konia, który był martwy.

Błąd polegał na tym, że gracz mógł ciągle karmić konia, nawet jeśli ten był martwy. Poprawne zachowanie gry powinno uniemożliwić taką akcję, a wskrzeszenie konia jest możliwe dzięki ziołom.

 

Prezentacja:

image.thumb.png.95e27880d857b57573f2fd210b2e94c0.png

 

Rozwiązanie:

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> cmd_general.cpp'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

Zaraz, zaraz... przecież funkcja IsHorseDead - nie istnieje oryginalnie. 🙂 Musimy stworzyć nową funkcję, która zwróci nam czy koń jest martwy. 

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> horse_rider.cpp'

 

 Na końcu pliku dodaj nową funkcję:

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

📁 Lokalizacja pliku: 'game -> horse_rider.h'

 

 🔍 Szukaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

 

 📁 Lokalizacja pliku: 'share -> locale -> poland -> locale_string.txt'

 

 Dodaj

🔐 Ukryta Treść 🔐

 

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu

Zaloguj się