Skocz do zawartości
Dnia 29.06 usuwamy dział 'Płatne Zlecenia' zalecamy przejście na Marketplace

Featured Replies

Opublikowano

Witam, chciałbym zrobić nieskonczoną pelerynke, by była 1 sztuka i klikając nie znikała, czy wystarczy pozmieniać cos w bazie danych, typu subtype itp czy to musi byc jakiś quest do tego?

image.png

Rozwiązane przez Gość

Przejdź do rozwiązania
Opublikowano
  • Rozwiązanie
2 minuty temu, eksyyy napisał(a):

Witam, chciałbym zrobić nieskonczoną pelerynke, by była 1 sztuka i klikając nie znikała, czy wystarczy pozmieniać cos w bazie danych, typu subtype itp czy to musi byc jakiś quest do tego?

image.png

W pliku:

char_item.cpp

 

Szukamy:

case 70057: // Czy tam 70038 to sobie dodasz

 

Pod tym szukamy: 

item->SetCount(item->GetCount() - 1);

 

I zamieniamy na:

//item->SetCount(item->GetCount() - 1);

M2 be like ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Edytowane przez YeeeY

Opublikowano
  • Autor
5 minut temu, YeeeY napisał(a):

W pliku:

char_item.cpp

 

Szukamy:

case 70057:

 

Pod tym szukamy: 

item->SetCount(item->GetCount() - 1);

 

I zamieniamy na:

//item->SetCount(item->GetCount() - 1);

zrobiłem tak, dalej uzywa sie caly stack

image.png

Opublikowano
6 minut temu, eksyyy napisał(a):

Nowe game? @ExoCarossa

No edytujesz source więc musisz je skompilować/zbudować. Jak zwał tak zwał. Później zależnie od plików i dodatków je przenieść do odpowiednich folderów, chyba że masz to już zrobione automatycznie. Z tego co kojarzę używasz martysamy a tam jest to zrobione automatycznie. Pisze poraz enty, obejrzyj filmik to wszystko zrozumiesz.

  • Sevence zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.