Opublikowano 2 Kwietnia2 Kwi Witam, chciałbym zrobić nieskonczoną pelerynke, by była 1 sztuka i klikając nie znikała, czy wystarczy pozmieniać cos w bazie danych, typu subtype itp czy to musi byc jakiś quest do tego?
Opublikowano 2 Kwietnia2 Kwi Rozwiązanie 2 minuty temu, eksyyy napisał(a):Witam, chciałbym zrobić nieskonczoną pelerynke, by była 1 sztuka i klikając nie znikała, czy wystarczy pozmieniać cos w bazie danych, typu subtype itp czy to musi byc jakiś quest do tego?W pliku:char_item.cpp Szukamy:case 70057: // Czy tam 70038 to sobie dodasz Pod tym szukamy: item->SetCount(item->GetCount() - 1); I zamieniamy na://item->SetCount(item->GetCount() - 1);M2 be like ( ͡° ͜ʖ ͡°) Edytowane 2 Kwietnia2 Kwi przez YeeeY
Opublikowano 2 Kwietnia2 Kwi Autor 5 minut temu, YeeeY napisał(a):W pliku:char_item.cpp Szukamy:case 70057: Pod tym szukamy: item->SetCount(item->GetCount() - 1); I zamieniamy na://item->SetCount(item->GetCount() - 1);zrobiłem tak, dalej uzywa sie caly stack
Opublikowano 2 Kwietnia2 Kwi 52 minuty temu, eksyyy napisał(a):zrobiłem tak, dalej uzywa sie caly stackZbudowałeś nowe game I podmieniles na wyłączonym serwerze?Kolejny raz polecam:< poradniki dla początkujących > Edytowane 2 Kwietnia2 Kwi przez ExoCarossa
Opublikowano 2 Kwietnia2 Kwi 6 minut temu, eksyyy napisał(a):Nowe game? @ExoCarossaNo edytujesz source więc musisz je skompilować/zbudować. Jak zwał tak zwał. Później zależnie od plików i dodatków je przenieść do odpowiednich folderów, chyba że masz to już zrobione automatycznie. Z tego co kojarzę używasz martysamy a tam jest to zrobione automatycznie. Pisze poraz enty, obejrzyj filmik to wszystko zrozumiesz.
Opublikowano 5 Kwietnia5 Kwi @eksyyy czy udało Ci się rozwiązać problem zgodnie z poradami od @ExoCarossa ? Kategorie usług w których specjalizuje się ten Twórca Usługi Graficzne
Opublikowano 6 Kwietnia6 Kwi Autor 3 godziny temu, Poly napisał(a):@eksyyy czy udało Ci się rozwiązać problem zgodnie z poradami od @ExoCarossa ?Do zamkniecia