Opublikowano 3 Kwietnia3 Kwi 4k jest trochę przesadzone z tego względu, że nawet rzeczywiste cienie nie są tak "ostre" zrób lekkie rozmycie i będzie cacy
Opublikowano 3 Kwietnia3 Kwi Autor No 4k są faktycznie strasznie szczegółowe, 2k niewiele się różnią, praktycznie tylko wagą plików ;xA tak wyglądają mniejsze rozdzielczości
Opublikowano 3 Kwietnia3 Kwi Całkiem spoko, ale najlepiej to wypadałoby zrobić w metku tak aby cienie były generowane w grze od obiektów itp z map, tak jak jest na npc/mobach bo tutaj edycja kazdego cienia i wklejania do map poprawionych dds trochę nijak ☹️
Opublikowano 3 Kwietnia3 Kwi Autor 19 minut temu, Hydro napisał(a):Całkiem spoko, ale najlepiej to wypadałoby zrobić w metku tak aby cienie były generowane w grze od obiektów itp z map, tak jak jest na npc/mobach bo tutaj edycja kazdego cienia i wklejania do map poprawionych dds trochę nijak ☹️próbowałem zrobić aby w worldeditorze cienie generowały się w czasie rzeczywistym, że jak przesunę dany objekt by cien się od razu generował i przypisywał do obiektu lecz zbyt duże obciążenie to powodowało (może zrobiłem coś nie tak).Jestem ciekaw jakby wyglądały cienie generowane w czasie rzeczywistym na ruchomych objektach np wiatraki, koła wodne, latające ptaki etc.
Opublikowano 3 Kwietnia3 Kwi 5 minut temu, Igor napisał(a):próbowałem zrobić aby w worldeditorze cienie generowały się w czasie rzeczywistym, że jak przesunę dany objekt by cien się od razu generował i przypisywał do obiektu lecz zbyt duże obciążenie to powodowało (może zrobiłem coś nie tak).Jestem ciekaw jakby wyglądały cienie generowane w czasie rzeczywistym na ruchomych objektach np wiatraki, koła wodne, latające ptaki etc.tu akurat nie ma na nagraniu ruchu drzew, ale pamietam ze byla dodana animacja ruchu drzew w normalnym pliku .spt i gra tworzyła cienie od nich w czasie rzeczywistym
Opublikowano 3 Kwietnia3 Kwi Autor No tu na filmiku u Jetyxa to już te shadery generują te cienie. Strasznie mnie odrzuca odbicie światła od ziemi na tych shaderachCo do animacji ruchu drzew to chodzi Ci chyba o wind w worldeditorze który odpowiada za ruch textury liści na drzewachwe jest na dx8, nie aktualizowałem do nowszej wersji, używam tego co jest dostępne 🤣, na samym nowszym directx można by już działać cuda
Opublikowano 3 Kwietnia3 Kwi Pchacie metina i RAM do limitu 4GB a przypomne wam ze w x86 (32bit) jest limit ramu do 4GB a sporo serwerow juz doszlo nawet do 3gb uzycia jeszcze 1-2 lata i bedzie trzeba buildowac clienta x64 XD
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.