Opublikowano 7 Kwietnia7 Kwi 39 minut temu, xAdr1an napisał(a):Totalne bzdury, nie słuchajcie ich… 400 online, brak lagów, stabilność prefekto!Najważniejsze że logowanie jest stabilne, nie ma cofek i wycieków maili.Zainstaluj na serwerze fio i odpal testy dyskow i zobaczysz jaki beszczelny resell i nawet jesli teraz jest na akceptowalnym poziomie to za kilka miesiecy bedziesz mial tragedie jak dostawia kolejne vps na ten sam główny host.fio --name=read_test --ioengine=sync --rw=read --bs=4k --numjobs=1 --size=1G --runtime=2m --time_based --direct=1 --output=read_test_result.txtfio --name=write_test --ioengine=sync --rw=write --bs=4k --numjobs=1 --size=1G --runtime=2m --time_based --direct=1 --output=write_test_result.txtDla porownania na vps z ovh mam predkosci dyskow na poziomie 700mb/s do 1.5gb/s a na contabo jak odczyty osiagały na poziomie 20mb/s to było dobrze Edytowane 7 Kwietnia7 Kwi przez KizioRCK
Opublikowano 7 Kwietnia7 Kwi 28 minut temu, xAdr1an napisał(a):Nie spotykam takich problemów a gracze zadowoleni, kasa wpadaDobry troling
Opublikowano 9 Kwietnia9 Kwi W dniu 6.04.2025 o 14:49, MalikOo napisał(a):WebhKompilacja source + strona i serwer na 4 kanały. Daje sobie świetnie radęZalety:Cena 80zlWydajność dobraSzybkość kompilacji ( około 1 minuty )Sprawny support i przejrzysty panel zarządzaniaWady:Konieczność instalacji swojego bsd z iso ( Oryginalnie BSD 64bit, nie będzie się dało kompilować bez większych zmian w kodzie )Ewentualnie instalacja drugiego systemu na vps jail @KizioRCK dzięki za infoCzemu się nie będzie dało kompilować bo nie ogarniam ? Zamierzam zakupić serwer ale szukam jak najlepszej opcji dla laika
Opublikowano 10 Kwietnia10 Kwi 11 godzin temu, Burdavsky napisał(a):Czemu się nie będzie dało kompilować bo nie ogarniam ?Zamierzam zakupić serwer ale szukam jak najlepszej opcji dla laikaPonieważ source jest napisane pod 32b
Opublikowano 10 Kwietnia10 Kwi jak wrzucisz ręcznie biblioteki 32bitowe to będziesz mógł kompilować. Na bahu.pro jak wybierzesz system bsd to od razu są wrzucone potrzebne biblioteki, nie ważne czy masz pliki 32 czy 64 bitowe, Z kompilacją jak i uruchomieniem nie powinno być tam problemu.
Opublikowano 10 Kwietnia10 Kwi To gdzie w takim razie wziąć vps ? Z webh ? Ten najtańszy będzie dobra opcja na testy i dodawanie systemów? Tak max do 100zl j
Opublikowano 10 Kwietnia10 Kwi 28 minut temu, Burdavsky napisał(a):To gdzie w takim razie wziąć vps ? Z webh ? Ten najtańszy będzie dobra opcja na testy i dodawanie systemów? Tak max do 100zl jWeź sobie webh ten za 80 złoty i masz z głowy. Własne iso tylko zainstaluj na 32bit
Opublikowano 10 Kwietnia10 Kwi 33 minuty temu, Burdavsky napisał(a):To gdzie w takim razie wziąć vps ? Z webh ? Ten najtańszy będzie dobra opcja na testy i dodawanie systemów? Tak max do 100zl jta najntanszy powinien ci wystarczyć
Opublikowano 10 Kwietnia10 Kwi Programista O czym wy mówicie, przecież normalnie można używać 64bitów, jeśli zostanie użyty jail albo chroot.
Opublikowano 10 Kwietnia10 Kwi Godzinę temu, Thorek napisał(a):O czym wy mówicie, przecież normalnie można używać 64bitów, jeśli zostanie użyty jail albo chroot.A kto powiedział, że nie można? Nawet w moim pierwszym poście to napisałem. Ale po co robić 2 system jak instalacja z iso trwa raptem 10 minut. A chłopak dopiero się zaczyna bawić z tym to po co ma robić pod 64b
Opublikowano 10 Kwietnia10 Kwi Programista 3 minuty temu, MalikOo napisał(a):A kto powiedział, że nie można? Nawet w moim pierwszym poście to napisałem. Ale po co robić 2 system jak instalacja z iso trwa raptem 10 minut. A chłopak dopiero się zaczyna bawić z tym to po co ma robić pod 64bBo to uczenie złych nawyków już od samego początku. IMHO powinniśmy wypierać 32bity, a nie nakłaniać do korzystania z nich (referencja). Edytowane 10 Kwietnia10 Kwi przez Thorek
Opublikowano 10 Kwietnia10 Kwi 6 minut temu, Thorek napisał(a):Bo to uczenie złych nawyków już od samego początku. IMHO powinniśmy wypierać 32bity, a nie nakłaniać do korzystania z nich (referencja).to jak to zrobić bo na 64 bit robie jak w tut i przy odpaleniu mam błąd :"ld-elf32.so.1: Shared object "libIL.so.1" not found, required by "game""
Opublikowano 10 Kwietnia10 Kwi Programista 36 minut temu, Burdavsky napisał(a):to jak to zrobić bo na 64 bit robie jak w tut i przy odpaleniu mam błąd :"ld-elf32.so.1: Shared object "libIL.so.1" not found, required by "game""Skompiluj statycznie db/game, dopisz do plików Makefile flagę -static
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.